konkretne:
1. Změna jazyka
Standardní zobrazení jak na OBC, tak na palubce je němčina. Němčina je pro mně španělská vesnice. Španělsky ta věc taky umí

)) Takže první o co jsem se v autě pokoušel, byla změna jazyka. Celá věc je triviální. Klíček zapalování zapneme do polohy I. (tachometr a radio je zapnuto). Podržíme déle (asi dvacet sekund ) stisknutý tlačítko Check Control (to napravo pod tachometrem, levým si vynulujeme akorát tachometr) Po těch asi dvaceti sekundách nám na displaji palubky naskočí název jazyka, do kterého jsou momentálně ukazatele přepnuty. Pořadí jazyků je individuální dle původu auta. V mém případě to je Němčina - Angličtina US - Angličtina UK - Francouzština - Italština - Španělština. Já jsem zvolil angličtinu UK, ale nepodařilo se mi zjistit rozdíly mezi angličtinama US-UK. Selským rozumem bych řekl, že až na specifické výrazy to bude totožné a zásadní rozdíl bude v tom, že si počítač uvědomuje anglický a americký galon, ktere jsou odlišné. Nám evropanům je tahle imperialní malichernost ukradená a u všech potřebných údajů si nastavíme zpět kilometry a stupně celsia a litry tlačítkem km/M C/F. Stejným tlačítkem změníme i formát data na náš používaný den+měsíc z anglického měsíc+den
Jestliže jste si auto rozvrtali natolik, že přepnutí jazyka ovlivní pouze zprávy z Check Control, ale údaje z počítače zůstávají stále v němčine (pochopitelně na tachometru) tak mi nespílejte. Mně se toto stalo když jsem vyndal počítač.
Metoda první je odpojit na chvíli baterii. Počítače se sice smažou a přepnou do němčiny, ale změna jazyka funguje korektně. ! Důležité pro toho, kdo neměl ješte baterii venku ! Po zpětném připojení baterky, mi odmítalo auto startovat. Chovalo se to jako když nefunguje palivová pumpa, či není benzín. Na OBC byl k vidění odpočet. Neodchytil jsem ho od začátku, ale vypadal na 20-15 minut. OBC mi nabízel možnost zadat nějaký kód, který asi zná jen první majitel. Po skončení odpočtu auto nevybouchlo

ale regulerně nastartovalo.
Metoda druhá je použití "tajných funkcí".