Stránka 1 z 2
Napsal: pát 09.01.2009 13:48
od Rejchy
Ahoj,koupil jsem si sedmičku a měl bych pár dotazů:
1) když stírám stěračema tak po doběhu stěračů cca po vteřině zabzučí nějaký motorek jakoby za budíkama-co to je?
2)mám motor M60 v8 a nějaký doveda tam začal lít olej 15W40,který je podle mě vhodný tak do felície,nestane se nic když začnu používat plnou sintetiku? Mám v plánu tam dát Castrol magnatec 5W40.
3)kde najdu "protismradové" čidlo klimatizace? Když zapnu automatickou vnitřní cirkulaci tak se vždy zapne vnitřní okruh a klima.
4)jak rychle se vám ohřívá motor?Já teď v těch mrazech musím ujet nějakých 5-6km než se vůbec hne ručička teploměru a začne auto topit.
5)nefungují zadní el.okna.Respektive pravé funguje když jsou dokořán otevřené dveře.Relátka cvakají.Nesetkal se někdo s tímhle problémem?Já jsem na elektriku hrozný střevo
moc díky
Napsal: pát 09.01.2009 15:09
od Michelin
1) Motorek pritlaku na steraci pred ridicem
2) Muze, nemusi. Kdyztak pretesnis no

Radsi bych neco jinyho nez castrol treba LIQUI MOLY, nebo Total.
3) Netusim, klimu sem nemel
4) Tyhle motory se ohrivaji fakt dlouho, je to rekl bych normalni.
5) Tohle bude delat nejaky modul, co ma na starosti okna, zapomel sem nazev. Nebo sou kousle nekde draty.
Napsal: pát 09.01.2009 18:38
od normann
Rejchy píše:Ahoj,koupil jsem si sedmičku a měl bych pár dotazů:
1) když stírám stěračema tak po doběhu stěračů cca po vteřině zabzučí nějaký motorek jakoby za budíkama-co to je?
2)mám motor M60 v8 a nějaký doveda tam začal lít olej 15W40,který je podle mě vhodný tak do felície,nestane se nic když začnu používat plnou sintetiku? Mám v plánu tam dát Castrol magnatec 5W40.
3)kde najdu "protismradové" čidlo klimatizace? Když zapnu automatickou vnitřní cirkulaci tak se vždy zapne vnitřní okruh a klima.
4)jak rychle se vám ohřívá motor?Já teď v těch mrazech musím ujet nějakých 5-6km než se vůbec hne ručička teploměru a začne auto topit.
5)nefungují zadní el.okna.Respektive pravé funguje když jsou dokořán otevřené dveře.Relátka cvakají.Nesetkal se někdo s tímhle problémem?Já jsem na elektriku hrozný střevo
moc díky
2) pokud do tohoto motoru někdo lil minerální olej 15W40, tak už do něj můžeš lít jen polosyntetiku, teda 10W40, rozhodně ne syntetický olej 5W40! navíc do takto starého motoru nemá smysl lít drahý olej, který se mění někde po 30 tisících km, když máš motor stavěný tak, že se výrobcem udává výměna po 10t.km, snese v pohodě i 15t. km, ale 30t. km je docela dost.
5) relátka na zadní okna jsou pokud si dobře vzpomínám pod zadní sedačkou vlevo, nejsem si ale jist, jestli to tak měla i poFC verze.
Napsal: pát 09.01.2009 19:08
od KAMIL740
2 resil sem tenhle na byvalem aute podobny problem a bylo mi DURAZNE receno ze je to strasna kravina ze muzu zadrit motor az se uvolni usazeniny nejsem motorar ale tomu cloveku bych asi veril tak sem daval polo 10w40
Napsal: pát 09.01.2009 20:36
od T613
1. pritlak
2. plnou vubec, uz to ma najete svoje takze 10w40 nebo klidne 15w40
3. pokud ho tam jeste vubec mas tak je vedle chladice vepredu (pred L svetlem)
4. to je normal, pokud se nudis tak si vydelej termostat a na sporaku kastrol test kdy otvira
5. pokud jedou s otevrenyma dverma tak budou klasicky zlomene kabely v gume prechod dvere - kastle, protoze jestli slysis ze cvaka rele, pak muzes vyloucit chybu v rele modulu vzadu pod sedakem
Napsal: pát 09.01.2009 21:35
od Rejchy
Díky

Napsal: sob 10.01.2009 00:25
od Jawak
Mě se 750iAL zahřeje v těch mrazech po cca 5 km, ručička je uprostřed
Napsal: sob 07.02.2009 13:25
od jirikuchytil
Pánové, ohledně oleje: Mám taky E32, 750iL a když jsem měnil olej, tak jsem se pídil co se tam lilo, když to bylo nové, tak mě bylo řečeno, že klasický minerál 15W40 !!! Tak to aplykuji i nadále. Je hustší a tyto motory už mají taky něco za sebou. Plnou syntetiku tam hlavně nelej, používám i prodávám LIQUI M. a jsem naprosto spokojený. A další věc: nedoporučuji přilévat do oleje jakékoliv aditivum !!! Nikdo před tebou to jistě nedělal, tak bacha na to, aby motor nedostal šok

Napsal: sob 07.02.2009 13:31
od jirikuchytil
Co se týče zahřátí. Zkus kouknout na viskospojku, jestli funguje tak jak má a netočí se pořád podle toho, jaké jsou otáčky motoru. Prostě, jestli ji někdo nenavařil napevno. To by si pořád chladil. Já to tak bohužel mám, ale na druhou stranu nemusím mít strach, že zavařím. Teplota normálně vypeze na prostředek, ale trvá to déle. Dále samozřejmě termostat, případně čidlo teploty, nebo budík blbne. Mě se to stalo v E34. Motor byl normálně zahřátej a budík byl v modrym. Skoukni to a uvidíš
Napsal: sob 07.02.2009 14:30
od Helldiver
Já to tak bohužel mám, ale na druhou stranu nemusím mít strach, že zavařím
Spotrebe toto rozhodne neprospieva...
Napsal: sob 07.02.2009 16:36
od T613
Divam se do manualu a oleje se tam lily od 5W - xx. ASi podle regionu kde to jezdilo, cert vi. Jenom mineral je nesmysl, ale souhlas ze dnes ty motory s takovym najezdem mineral snesou a je to asi nejlepsi volba. Taky jsem s tim laboroval, nakonec mam polo 10W40.
Zadrena nebo zavarena viska je urcite spatne. Hur se ohriva motor tim zbytecne trpi. Taky to neni moc drobre pro hridel pumpy kdyz jedes trochu v otackach

Napsal: sob 07.02.2009 19:52
od Rejchy
Zavařenou viscu jsem měl na TDSu,teda se o to někdo pokoušel ale nedrželo to.Fungovala tak na 80% na tvrdo a oddělalo mě to ložisko na vodní pumpě,tak jsem vyhodil pumpu i s tou viscou.Teď jsem byl rozmazlenej z TDSa to topilo hned,jinak všechny benzínový auta co jsem měl předtím topili taky takhle pomalu.
A k tomu oleji nevím,do všech BMW co jsem měl jsem lil vždy Castrol 5W40 buď TXT softec,nebo magnatec a i u toho TDSa které mělo bůhví kolik najeto to nic nedělalo a to jsem doléval tak max 0.5L na 5000km.
Napsal: čtv 12.02.2009 16:03
od milo
to topeni neni v poradku, kdovi, jestli to auto nemelo problem s chlazenim a nekdo proste nevyhodil termostat (takhle jsem koupil mou e32 - ohrivala se dlouho a kdyz jsem se podival na termostat, nebyl tam

))
Napsal: pát 13.02.2009 13:11
od Kaslikov
Zdar panove mam jen rychly dotaz. Kdysi davno jem e23 mel a zbyla mi doma zadni svetla v celku peknem stavu-nejsou nova. Ted je ode me chce nekdo koupit a ja nevim jakou mu mam rict cenu. Poradite? Nechci ho voskubat, ale ani na tom nejak moc tratit. Diky.
Napsal: pon 16.02.2009 18:19
od spiker_BMW
Chlapy...měl bych taky jeden dotázek k vodní pumpě...myslím že se mi tam prodřel simering a prochcává mi to celkem solidně. Takže asi scháním nějak vodní pumpu...Kdyby jste náhodou někdo měl..pls nabídněte..Dík
Napsal: pát 13.03.2009 00:25
od guyver52
spiker_BMW píše:Chlapy...měl bych taky jeden dotázek k vodní pumpě...myslím že se mi tam prodřel simering a prochcává mi to celkem solidně. Takže asi scháním nějak vodní pumpu...Kdyby jste náhodou někdo měl..pls nabídněte..Dík
ja kupoval pumpu v AutoKelly byla to Graf a sem s ni naprosto spokojen, stala me cca 1200,- ale je to uz pred lety
Napsal: ned 12.04.2009 13:28
od WizarDEAD
Zdar,
ja bych mel taky par dotazu, sice k e38, ale to snad nevadi. nikde jsem neprisel na to k cemu jsou tyhle veci. zakrouzkoval jsem to v nasledujicich obrazkach.
- k cemu jsou ty 2 stejne prepinace svetel?
- proc nektere modely maji jednu antenku, nektere nemaji zadnou antenku, a nektere maji 2 antenky?
http://www.ditasro.cz/lenin/palub.jpg
http://www.ditasro.cz/lenin/volant.JPG
http://www.ditasro.cz/lenin/antenky.JPG
Dik za pomoc
PS: doufam ze nebudu za moc velkyho vola..

Napsal: ned 12.04.2009 13:40
od Jawak
Vypínač na levé straně jsou parkovačky a potkávací světla a vpravo mlhovky..
Tlačítko vpravo dole na MF volantu je vypínač na výhřev volantu
Dvě anténky jsou jedna na telefon a druhá na příjem navigace/TV
Napsal: ned 12.04.2009 19:48
od Prox
a u ty palubky, jestli dobre vidim tak zleva masaz zadnice, protiprokluz a zadni el. roletka
koukam ze je to pekne vybavena e38

Napsal: ned 12.04.2009 19:58
od WizarDEAD
Tak moc dekuji panove..
Prave se chystam na vymenu e36 za e38, tak zjistuju co vsechno se da tam da nacpat..
pokud ma nekdo zajem, je to tenhle kousek
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2