Stránka 1 z 1

Napsal: pát 16.01.2009 00:06
od hrs
Ako sa prejavuje, ked je membrana vzadu na tom sani kaput? Moze sposobovat, ze skrtiaca klapka sa pri pridani plynu neotvara a rapoce tam?

Napsal: pát 16.01.2009 01:38
od Ancias535i
Úplně tý slovenštině nerozumím... ale každopádně se to projevuje hlavně tím, že ta membrána propouští olej do sání, kde nemá co dělat. Projevuje se to kolísáním otáček při volnoběhu a auto kouří, protože žere olej. Záleží, jak moc je v háji.
Mně se stalo, že tu membránu někdo přede mnou měnil a nevím jak to tam dal, ale trvale propouštěla trochu oleje, až se to zapeklo okolo právě škrtící klapky. Nová origo i se snímačem cca 13k. :roll: Zas to mám všechno nový :D Pak jsem taky měnil trubku, která vede prostředkem sání právě z membrány a bývá dost často ucpaná.. Ale to je , tuším, jen před FL.
Tím jsem snad napsal vše, co o tom vím...

Napsal: pát 16.01.2009 08:59
od kralik
Tu trubku v sani ma motor M62, M60 ji nema (do pulky '96). Projevy viz vise. Ty membrany na M60 a M62 jsou trosku jine i kdyz na srouby a na prvni oko jsou stejne. Takze bacha na to. Membrana z M62 na M60-ce stale prisava olej :(

Napsal: pát 16.01.2009 17:24
od KAMIL740
me piskalo v motoru a delal se v motoru hroznej podtlak zkus odsroubovat vicko oleje na volnobeh jestli ti motor saje vzduch normalne by nemel ten podtlak je celkem velkej ze skoro nejde oddelat vicko

Napsal: sob 28.03.2009 17:09
od porter
chcem sa spytat, prejavuje sa to stale, ze kolise volnobeh?mne totiz kolise len za studena, mozno prvu 1-2 minutu po nastartovani, ma tendenciu skapat, par krat sa to uz aj stalo.... podtlak na olejovom vicku teda mam slusny, ale nebadat ze by auto dymilo a zralo olej
v RJ mam len jednu chybu a to vadny termostat, tak neviem co to za studena tak blbne. Skor mam ale opacny pocit, ze sa to prechlastava hned po nastartovani za studena.
kde tu membranu najdem v ETK? nejak neviem kde ju najst, dik za pomoc

Napsal: sob 28.03.2009 19:04
od KAMIL740

Napsal: pon 30.03.2009 17:25
od kralik
porter píše:mne totiz kolise len za studena, mozno prvu 1-2 minutu po nastartovani, ma tendenciu skapat, par krat sa to uz aj stalo....

Tak to je presne. To jsem mel taky a kdyz byl motor zahraty, tak to bylo uplne vpohode. V lete to bylo relativne dobre, ale s prichodem zimy to proste chcipalo a musel jsem to vzdy podrzet v otackach aby fachcil. No u mne to byla membrana z M62 narvana na M60-ku = stare spuchrele tesneni pod ni. Takze si motorfurt prisaval bordel... Samo priu studenem a startovani uplne nejvic. Po vimene membrany a TESNENI je to uplne OK. Svete div se :) Moc o tom nespekuluj, pokud ti to nehazi chyby a dela to co popisujes, tak ji kup + tesneni a vymen. Mas po problemu a moc to nestoji 8O

Napsal: úte 05.05.2009 22:42
od Juroo
Kolko stoji ta membrana ???....len tak pre zaujimavost....

Napsal: úte 05.05.2009 23:36
od 100RM
Nechapem preco sa na ceny dielov nepozres v kelly, elite alebo origo u bmw. Inak stoji cca 1500

Napsal: úte 05.10.2010 17:28
od Frogger
Tak se na to chystám taky....
Je asi potřeba sundat celé sání že? Koukal jsem na to a je tam docela špatnej přístup.. :roll:

Napsal: stř 06.10.2010 11:22
od kralik
Sani se sundavat nemusi, ale je to "oser"... Jde to... Zvlast na M60 urcite. M62 ma trubku, tam vim ze to nekdo delal bez sundani a nekdo sundaval...

Napsal: stř 06.10.2010 12:14
od Frogger
A teď co je lepší.... Zlobit se s demontáží sání nebo se zlobit se špatným přístupem :?

Napsal: pon 22.11.2010 18:42
od Mad
Potřebuju poradit, taky mi motor jaksi "houpe" a když povolím víčko oleje tak je tam podtlak, ne moc velkej, ale je to cejtit. A teď co je to za díl ? Tipuju to na č.3, Jedná se o 740i e32. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

Dík za pomoc

Napsal: úte 23.11.2010 13:50
od kralik
Chytrej kluk a rovnou to vem s dilem 5. tesneni pod to. To je vetsinou ztvrdle.

Napsal: úte 23.11.2010 14:06
od Mad
ok dik

za tu membránu chtěj u schindelare 1134 kč za origo díl,kdyby to někoho zajímalo.

Napsal: sob 15.02.2014 22:42
od Blackie
Trochu to tu oživím po "letech"
540iA r.v. 93 motor M60,houpe volnoběh jako kráva,kor když je zima,po ohřátí o něco lepší. Nové svíčky,vyčištěný volnoběžný ventil,klapka,diag ukazuje jen vadné čidlo klepání,které budu v týdnu měnit a když už teda budu mít sání dole,tak co tam vše pořešit?
Jinak čidllo klepání 4 najdu kde? Zatím co jsem našel a vyzvěděl od FXe,tak by to mělo být z pohledu na auto pravé vzadu :oops:

Napsal: ned 30.03.2014 18:19
od mtvrdik
Mě to dělalo špatné těsnění pod sáním a vyměň i to těsnění pod škrtící klapkou, popřípadě i pod membránou pokud bude tvrdý ;) Od té doby co jsem to vyměnil je klid a motor je jak vyměněný :)