Stránka 1 z 1

Napsal: pát 30.01.2009 11:06
od spiker_BMW
Zdarec..snad mi někdo poradíte. Mam sedmy už dlouho ale asi tak před rokem a půl jsem koupil 750, jela na půl motoru. Vmyměnil jsem vše co mi to hlásilo v BMW na diagnostice. Mechanická závada byla snad taky vyloučená...svíčky házejí všechny, beznín jde všude, ve všech válcích jsou stejné tlaky...Na neutrál to jde někdy do otáček hezky a někdy je slyšet že to nejde opravdu na všechny hrnky. Když se pak rozjíždím tak ten motor nechce...jak když mě někdo drží za prdel..trošku uvolním plyn. pedál a je tam asi vteřinový zrychlení který už k tomu autu sedí.

Snad mi někdo poradíte a nebo někoho doporučíte...díky zatím..

Napsal: sob 31.01.2009 15:52
od Frogger
Vím že to zní jako blbost, ale mě tohle dělala 735i (ale E38) když mi klouzal klíňák a měl jsem špatnou baterku :D :D .. Prostě asi nebylo dost šťávy na elektroniku tak to nepracovalo jak by mělo... Dal jsem dohromady tyhle věci a vše ok :) .. Tak se zkus mrknout i na takovýhle prkotiny, někdy to člověk úplně přehlíží :!:

A nikdo mi to nevymluví :twisted:

Napsal: ned 01.02.2009 18:43
od spiker_BMW
joo kéž by to bylo ono..baterka nová a klíňák taky cajk...právě už nevím co kde na tom hledat...ale dík za tip :wink:

Napsal: pon 02.02.2009 09:41
od hoboj
Tlak benzinu v obou vetvich?

Napsal: pon 02.02.2009 11:44
od RuDoSh
Synchronizace plynu? Co spotreba?

Napsal: pon 02.02.2009 13:08
od Snejk
a eml snimač na pedalu? nejsou tam vypaleny už ty drahy a pak to děla kravinec? zkoušel jsi jiný EML i DME jednotky? a snimač kliky atd... tlak v liště... muže bejt jedno čerpadlo unavenější jak to druhý...špatnej regulator. ve V12 maš prkotin a každá je tam 2x :)

Napsal: pon 02.02.2009 13:18
od T613
tohle vsechno zkousel a stejne to nejede ... no treba nekoho napadne na co se zapomelo

Napsal: pon 02.02.2009 13:59
od hoboj
Kdyz jsi menil benzinovy listy neprehodil jsi podtlakove hadicky na regulatorech tlaku benzinu? Musi jit do krize.

Napsal: pon 02.02.2009 14:17
od Snejk
jo to se mi taky stalo a auto se chovalo dost podivně.. opravil mi to pravě hoboj když sme byli na navštěvě u fuga.. :) hh to byla dobra věc..

Napsal: pon 02.02.2009 14:58
od VESY
čidlo otáček motoru?projít kontakty na cívce, prošel si všechny vzduchový hadice(může přisávat falešněj vzduch)

Napsal: pon 02.02.2009 19:19
od spiker_BMW
¨Tlak na lištách je stejný, hadičky jsou tam jak mají být...dávál jsem klapky nový...jednotky a ani čidlo jsem nezkoušel vyměnit..nemám si od koho ty jednotky půjčit...a ještě jednu věc to dělá...celý auto od toho motoru vibruje při cca120km/h....a spotřeba...velká...nejhorší je že tady kolem mě nikdo těmhle krasavicím nerozumí :roll:

Napsal: pon 02.02.2009 23:57
od RuDoSh
tu synchronizaci plynu jsi delal jak? :-)

Napsal: úte 03.02.2009 17:59
od spiker_BMW
to jsem nedělal...páč nevím vůbec jak bych na to měl jít... :cry:

Napsal: úte 03.02.2009 18:43
od RuDoSh
spiker_BMW píše:to jsem nedělal...páč nevím vůbec jak bych na to měl jít... :cry:


melo by to byt takto:

nastartujes, das tam napevno jednicku, rozjedes se nad 5k otacek a pustis plyn a nechas to zpomalit na volnobeh.... takto 5x zopakujes, zastavis a nechas to 5 minut natocena na volnobeh..... za tech 5 minut by se to melo zesynchronizovat..... aspon tak jsem to vycetl na US foru.... pry to obcas udela zazraky :-)

Napsal: úte 03.02.2009 18:53
od Helldiver
tak, tak:
Obrázek

Napsal: úte 03.02.2009 20:07
od spiker_BMW
No kuci díky za radu...zítra to zkusím..ikdyž nevím jestli to pomůže...ale pokud by to pomohlo tak u máte flašku:-)

Napsal: stř 04.02.2009 18:55
od spiker_BMW
Tak jsem to zkusil zesynchronizovat...a....h*vno střílelo to do výfuku jako prase jak když jsem to rozjížděl tak když to jen stálo... :?

Napsal: stř 04.02.2009 21:08
od hoboj
Nemas nahodou na nektere strane prehozene kabely :-)

Napsal: stř 04.02.2009 22:01
od spiker_BMW
tak kablíky jsou tam kde mají být...

Napsal: stř 04.02.2009 22:03
od spiker_BMW
aspoň v to doufám tedy