Stránka 1 z 1
Napsal: stř 11.02.2009 21:52
od Baron7
Čest

Nevíte někdo náhodou jak se resetuje olej?ty kontrolky co jsou na displeji?Díky moc

Napsal: čtv 12.02.2009 01:47
od Pietro
Ideální by bylo upřesnit konkrétní typ auta...

Napsal: čtv 12.02.2009 07:47
od Baron7
Je to na BMW 750 E38

Napsal: čtv 12.02.2009 11:13
od Pietro
Tam by to snad ještě mělo být pin č. 7 + kostra ....?
Napsal: čtv 12.02.2009 18:36
od gogoho
Pietro píše:Tam by to snad ještě mělo být pin č. 7 + kostra ....?
To je pěkná prasárna to takhle nulovat....nemyslíš??
Napsal: čtv 12.02.2009 18:51
od dexter
Prasárna by dle mě byla kdyby neproběhla výměna oleje.Taky sem to takhle kdysi mazal na e34ce.Pro jistotu bych přes to dal žárovku.A myslím,že v tom nějakou roli dělal i čas.

Napsal: čtv 12.02.2009 20:55
od gogoho
Až na to, že to tim kabeloresetem můžeš pěkně odpálit........ Pokud chceš stav se....já ti to vynuluju jak se má...

Napsal: čtv 12.02.2009 21:41
od Pietro
gogoho píše:Pietro píše:Tam by to snad ještě mělo být pin č. 7 + kostra ....?
To je pěkná prasárna to takhle nulovat....nemyslíš??
Nemyslim... Reseter mam taky k dispozici, ale na včech svých autech jsem to nuloval vždy drátem a nikdy jsem nic neodpálil...
Napsal: čtv 12.02.2009 21:54
od DavidB
Napsal: čtv 12.02.2009 21:55
od T613
ten reseter za 1000kc je vlastne jenom kus dratu s tlacitkem
takze pokud vis co spojit nemuzes nic odpalit, delam to taky dratem
Napsal: čtv 12.02.2009 22:22
od gogoho
Jsou lidi co na to berou kabel..... Třeba na to časem veme někdo i palici..

Napsal: pát 13.02.2009 00:54
od Pietro
Napsal: pát 13.02.2009 02:18
od butthead740
Ja nevim, ale ten reseter kdyz se podivate poradne je to sami jako kdyz to vemete obycejnou zkouseckou...
Napsal: pát 13.02.2009 10:40
od kralik
Napsal: pát 13.02.2009 12:31
od Snejk
diagnosticka zasuvka je kompletně chraněna před trotlama... resetovani oleje dratem neni nic proti ničemu. dokonce při hledani startovaciho pinu sem vzal pin napajeci a ojel s nim všecky piny, na některych sem se dostal na data či zem tak to zajiskřilo ale nikdy se nic neodpalilo. jednotka ma ty vstupy dobře ošetřené.
tohle vam sice nedoporučuju, to je jen pro zajimavost
ale reset oleje přes zasuvku dratem je naprosto v pohodě. proč vyhazovat litr za to same jen s tlačitkem ktery uděla stejny zkrat

Napsal: pát 13.02.2009 17:25
od Baron7
čest, díky moc za odpovědi, ale vůbec nemám ani páru kde je ta diagn. zásuvka, Mám tu E38 teprve chvíly a tak se s ní zatím seznamuji

a kde by se dal koupit ten resetovací nesmysl?

Díky moc.
Napsal: pát 13.02.2009 18:20
od butthead740
Napsal: úte 17.02.2009 21:32
od Pete
drát nad zlato

Napsal: stř 18.02.2009 11:45
od kralik
Baron7 píše:... vůbec nemám ani páru kde je ta diagn. zásuvka....
Vedle motoru vlevo u zaveseni tlumice = cerna kulata zasuvka (valecek s dratem zespodu) cca 5cm prumer s nasroubovanym deklem. Odsroubuj dej tam drat a hotovo.
PS: Resilo se to tu 100x a na 7er.cz je to taky...
Napsal: sob 28.02.2009 10:12
od CHTHC
Ja to nuloval normalne ukosrenym dratem na sedmicku pin a se nemuze nic stat ..je to dokonce napsane i v orig navodu BMW ....a je to i u petky mam ten dojem ..ale nevim jak je to u e32 automatu ...pac tam je ta elektrika jinaci a tlamy s kontakty sou tam dve

)