Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 15.09.2011 19:36
od eagle88
Ahoj prosim vas mohol by mi nekdo vysvetlit ako na stavit ventily jedna se mi hlavne o ten strih ventilu a ako to vlastne funguje hlavne ten nastavovani 1-5-3-6-2-4.Sem uplna lama už se stim seru štyri dni a nevim si rady.Dekuji
Napsal: pát 16.09.2011 20:28
od eagle88
alebo sa aspon spytam mužu nastavovat ventily podle tohohle navodu?Otočime motorem,až vačky vačkoveho hřidele ukazuji prič od vahadla libovolneho ventilu.Na ventil potom doleha kulata strana vačky.V teto poloze zmeřime vuli,pripadne ji seřidime.Označime si vahadlo barvou.Pohneme znovu o kousek motorem,až se vzdaly vačky od vahadla dalšiho ventilu.Ventily mužeme seřizovat v libovolnem pořadi.
Napsal: sob 17.09.2011 09:39
od libovka
Pokud tomu nerozumíš tak se na to radši vykašli.Špatné nastavení ventilů může mít na motor fatální následky.

Napsal: sob 17.09.2011 21:19
od eagle88
Ahoj tak dnes mi to dělal kamarad a motor za zdá být tišší na volnobehu.Ale stále si poklepávat a tak jako kdyby cvakal během jizdy.Ale kámoš mi říkal že bmw maji taky zvuk zvlášte M30, že tam nic neklepe.Tak se chci zeptat jestly je to normalne.A ještě jeden dotaz ty šrobky na 3 vahadly byly už sedřene, tak mi dal normalne pouze upravene aby tam pasovaly srobky z oceli nevadi to?