Stránka 1 z 3

Napsal: úte 22.05.2012 09:25
od Vilda1A
Ahoj,
plánuju koupit F01 a pořád váhám zda naftu nebo benzin s LPG.
Chci koupit auto tak se 70 tis. km.Zajímá mě hlavně otázka spotřeby,spolehlivosti a náročnosti na servis.Nikdy sem BMW ve smradu neměl a vždy sem byl proti,ale jak pročítám zdejší témata jak na tom je min. generace E 65 tak o plynu začínám uvažovat.
Díky za rady
Radek

Napsal: úte 22.05.2012 13:58
od Snejk
jelikoz f01 na plyn predelat nejde tak nemas moc na vyber :lol:

Napsal: úte 22.05.2012 16:19
od siko34
bol som niekolko rocny zastanca benzinu,ale teraz mam E65 a motor 740D.Je to V8 motor diesel a ma 2xturbo.Ten krutiaci moment ktory z toho auta ide stale ma fascinuje :) Myslim ze ked na tej F01 zvolis 740D a este aj Xdrive,budes dlhe roky spokojny.

Napsal: úte 22.05.2012 20:51
od Vilda1A
Díky za rady.Tak mám jasno koupím naftu.
Radek

Napsal: úte 22.05.2012 22:58
od caknakis
tak to bylo rychlé :-) Xdrive nebrat, to auto o dost více drncá

Napsal: stř 23.05.2012 09:43
od Thang
u F01 740d je radovy trilitr :O 225kW.

Napsal: stř 23.05.2012 11:03
od Vlasta
Thang : To je dobře, ne? Ta V8 v 740d nebyl zrovna moc povedenej motor

Napsal: stř 23.05.2012 13:29
od jarda
ale zas V8 je V8...

Napsal: stř 23.05.2012 21:17
od Srandik32
Nechápu proč řešíš spotřebu?Jestli to má být soukromé auto,je mi spotřeba u p..ele.Pokud mám pod kapotou 333koní tak je jasný že nebudu jezdit za 4,5l nafty. :D

Napsal: stř 23.05.2012 22:43
od Filozof
Pokud koupí zánovní auto třeba rok dva staré klidně muže vzít naftu. Auto bude v záruce ještě 2-3roky a bude jezdit kolem 7-9litru přeci.

Ale zase na druhou stranu nechápu lidi co mají mega na auto a pak řeší spotřebu. No tak benzín si veme v pruměru kolem 10-13litru ale zase to je jízda a V8 je nádhera.

Zrovna dneska jsem si projel A8 W12 6,0litr a prostě masakr. Furt v hlavě řeším ten úžasnej zátah a motor. neskutečné auto.

A pod 4litr u dalšího auta prostě nejdu. :wink:

Napsal: čtv 24.05.2012 09:03
od Wiki_88
nechci rejpat ale asi budeš brzo chodit pěšky :D

Napsal: čtv 24.05.2012 19:21
od Filozof
Nepsal jsem že budu jezdit na benzín. Já mám rád LPG od té doby co jsou přímé vstřiky a LPG nesmrdí a jde z toho prakticky jen horkej vzduch takřka ideální spalování a luxusní svezení za pár Kč. :D
prozatím i R6 mi postačuje... ale jednou se svezeš v pořádném autě a chceš lepší.... to prostě musíš zažít 8)

Většinou ten kdo si kupuje auto za mega a více tak si ho bere na firmu a tu moc netíží spotřeba pokud to není zrovna 6litr W12 ... :D

Stejně se to vše dá do nákladu a auto taky ztratí na ceně během pár let třeba 700-800tis kč...pak dalších 150-200tis. v benzínu proježděné navíc už nikoho nezabije... a ten pocit s V8 je zase někde jinde ikdyž pravda 740d pojede taky moc pěkně záleží na osobních preferencích kupujícího ...

at si koupí co sám bude chtít, pokud si projede obě varianty rozhodne se sám...za mě doporučuji co nejvyšší výbavu ono se to pak bude jistě hodit :wink:

Napsal: čtv 24.05.2012 19:32
od Vlasta
To určitě pojede. Ty budeš někoho vozit vzadu?

Napsal: čtv 24.05.2012 21:55
od Wiki_88
myslel sem to tak že zachvilku bude motor 3litr a vejś vzácností..

Napsal: čtv 24.05.2012 22:19
od Vilda1A
Půjdu do nafty.To ze člověk ma na auto za mega nevylučuje ze nekouka na spotřebu .Mel sem 3 sedmicky v naftě a dvě v benzinu a ten rozdíl ve spotřebě je obrovskej.Jezdim často Plzeň Praha Plzeň a moje předposlední sedma E65 735 si vzala klidně za těch 200 kilaku 1600 Kč a poslední 730 D jela za polovic a když se f01 730 d chipne tak myslím ze pojede hodně slusne se slušnou spotřebou.

Napsal: čtv 24.05.2012 22:24
od Wiki_88
myslim si že u nepřimovstřikových motorů vyjde líp než nafta přestavba na lpg, u novych motoru vítězí asi nafta no..

Napsal: čtv 24.05.2012 23:21
od Vilda1A
No taky myslím.Ale než sem tady zjistil ze f01 nejde předělat na plyn tak sem o něm vázne uvažoval.

Napsal: čtv 24.05.2012 23:35
od Wiki_88
On teda existuje i system na predelani lpg pro přimovstřikové motory, ale na 4válec to stoji 60000,- a navic to ma v nadrzi čerpadlo tudíž mesi kapacita nádrže a navíc je to vstřikuje kapalnej plyn přimo do válcu s využitím benzinových svtřikovačů, a je to strašně nachylný na kvalitu lpg, tudíš pro ČR nepoužitelný

Napsal: ned 27.05.2012 10:38
od JaraX
ale zrovna u F01 kde jsou jety motory nedostupny bych s LPG zatím moc neexperimentoval, ta doba teprve přijde. další pruser je že všechny motory v F01 sou turbomotory, takže i benzíny už nemaj tu spolehlivost co byla dřív. taky bych vzal naftu, nejlépe V8

Napsal: ned 27.05.2012 11:08
od caknakis
existuje F01 R6 bez turba, ale ta se u náš neprodává.stejný motor, jako se dávál do E65, tedy 190 Kw