Napsal: ned 17.02.2013 01:38
Mám dlouhodobý problém. Protože mám tři auta, tak dlouho neřešený..
Asi před dvěma lety mi moje 740 během cesty po dálnici najednou přestala jet. Subjektivně jako když přestane dávat palivo. Bez předchozího symtomu, prostě najednou nic. Auto jsem nechal odtáhnout k sobě do garáže. Napíchl jsem carsoft a ten říkal čidlo polohy kliky (nebo vačky, už nevím). Změřil jsem obě čidla (kliky i vačky) a obě byla vadná (nepamatuju si, jestli byly přerušené, nebo zkratované, každopádně byly kaput). Během hraní si s carsoftem jsem, neptejte se proč, vymazal nejen chyby, ale i hodnoty adaptace.
Koupil jsem nová čidla, namontoval, ale nenastartoval. Žádné chyby se během startování nezapsaly. První jsem šel po dávkování benzínu. To je OK. Tlak jsem neměřil, ale vypadá v pohodě. Pak jsem šel po jiskrách. S vyndanou sváčkou, abych ji viděl jsem se pokoušel startovat.
Svíčka dává jiskry, ale naprosto náhodně a nepravidelně. Měl jsem podezření na DME. Podařilo se mi sehnat jinou, ale zjistil jsem, že ji nedokážu BMW Scannerem spárovat s EWS II, aby měly stejný VIN a ISN. Jednak to může být tím, že scanner neumí párovat EWS II, nebo tím, že DME je z 5/1994
Potřeboval bych nutně pomoc. Viděl jsem z DIS vytisknuté krásné grafy jak pálí svíčky. Předpokládám, že projet to DISkou by hodně pomohlo. Dokázal by někdo s DIS kdo tomu i dobře rozumí, za nějaké peníze přijet ke mně do Prahy, Klánovic ?
Asi před dvěma lety mi moje 740 během cesty po dálnici najednou přestala jet. Subjektivně jako když přestane dávat palivo. Bez předchozího symtomu, prostě najednou nic. Auto jsem nechal odtáhnout k sobě do garáže. Napíchl jsem carsoft a ten říkal čidlo polohy kliky (nebo vačky, už nevím). Změřil jsem obě čidla (kliky i vačky) a obě byla vadná (nepamatuju si, jestli byly přerušené, nebo zkratované, každopádně byly kaput). Během hraní si s carsoftem jsem, neptejte se proč, vymazal nejen chyby, ale i hodnoty adaptace.
Koupil jsem nová čidla, namontoval, ale nenastartoval. Žádné chyby se během startování nezapsaly. První jsem šel po dávkování benzínu. To je OK. Tlak jsem neměřil, ale vypadá v pohodě. Pak jsem šel po jiskrách. S vyndanou sváčkou, abych ji viděl jsem se pokoušel startovat.
Svíčka dává jiskry, ale naprosto náhodně a nepravidelně. Měl jsem podezření na DME. Podařilo se mi sehnat jinou, ale zjistil jsem, že ji nedokážu BMW Scannerem spárovat s EWS II, aby měly stejný VIN a ISN. Jednak to může být tím, že scanner neumí párovat EWS II, nebo tím, že DME je z 5/1994
Potřeboval bych nutně pomoc. Viděl jsem z DIS vytisknuté krásné grafy jak pálí svíčky. Předpokládám, že projet to DISkou by hodně pomohlo. Dokázal by někdo s DIS kdo tomu i dobře rozumí, za nějaké peníze přijet ke mně do Prahy, Klánovic ?