Mám. Seřizuje se maximální plnící tlak, u tds je v sérii 0,85 bar. Ale musíš se mrknout, jestli to máš pneumatický, nebo elektrický, v případě elektrickýho to lze jen čipem. Kerscher nedoporučuje jít nad 1,2 bar. Já mám 1 bar a mám s tím najeto 75.000 (čipoval jsem ve 150) a je to v pohodě.
To sis dělal sám?Mam pocit že dává málo,ale nemám zdání jak to
změřit.Možná vod něj chci až moc,ale na 140 kobyl to je takový
utahaný.Možná to může bejt i čerpadlem,vůbec se mi to nezdá.
Ne, dělal mi to kámoš (http://www.chiptuning.cz). Aha, změřit, no to chce za jízdy. Napojit manometr, hadičku vyvést z pod kapoty okýnkem. A testovat do kopce při plném plynu.
Jak se ten pocit projevuje? Jede to málo? Nižší maximálka? Čerpadlo je skoro nesmrtelný, můžou být spíš už horší vstřiky, zdvihátka, ucpanej filtr...
Právě že to má prd najeto,dlouho stál,je tam asi 60 tis.Ale dělá to
divný věci,na volnoběh někdy koktá,občas sám zhasne.Filtry sem
dal nový,to bylo první počem sem šel.Dál už sem v pr...,samá
elektrika.
Byl sem stim u BMW,ale nic tam nenašly.Vyjely závady a nic.
Jenže udělaly jen to co bylo na zakázce.Test závad a nazdar.
Nic jinýho je nezajímalo.Byl sem v Děčíně,kdo by měl chu? tam
jet,tak a? jede někam jinam.Přejímací technik kterej tomu nerozumí a nemá zájem,toje to nejhorší co mě mohlo potkat.
To ETK chci určitě,ale eště sem se nesetkal s TIS,coto je?
Možná sem našel problém turba,díra jak vrata,pak se mužu divit že nemá chu? jet.Prodřená hadice vo stabilizátor.