Stránka 1 z 1

Napsal: pát 29.03.2002 05:10
od Kriznik
ok tak mas u me pizzu :)
a timto se M kola rosirujou na 4 zname (nami podlozene) druhy

:-)

fotky prasklejch kotoucu :)
mame zdokumentovany taky fajne :)

brou noc asi :)
nebo bry rano? :)

Napsal: pát 29.03.2002 11:18
od DaF
No vzdyt vim, ze mam pizzu....

protoze Vy necumite a jste uplne blby :-) :-D....

krom toho mam pravdu taky v dalsich asi 5ti vecech, o kterych jsem se s Vama vcera hadal....

ABS je urcene k plnemu brzdeni a zaroven k plne kontrole nad vozidlem...
Zvlaste na kluzkem povrchu, kdy to potrebujes nejvice!
Treba s felinou na to hemtnes a jede Ti to jako sanky a muzes tocit jak chces... Pojedes furt rovne...

Nemuzes do kazde zatacky priletet jak na rallye a profrcet ji od pulky s plnym plynem...
To bys taky za tou zatackou mohl skoncit mimo komunikaci... Kdyz se to klouze, nebo neco podobneho...

A myslel jsem, ze tu cervenou M3 (tu za 15tis USD, co jsi tu ukazoval) mas nastudovanou vice...
A ze alespon vis, co maji lidi v klubu za auta... A na nich za kola...
Vedel bych to i poslepu... :-)

Ze kola, co ma ta cervena M3 ma i Filip....
Ze Negativ ma jejich variantu s dvojnasobkem zdvojenych paprsku... (take moc hezka kola)
Ze JFK ma variantu kol, co se davaly ve standardu na Saloon M3...
Ze ty co ma ta cervena M3 a co ma Negativ se davaly na Coupatka...
ale bylo samozrejme mozne chtit na prani cokoli kamkoli....
:-)
A ze ty kola, co mas Ty jsou z nich nejmene hezke...
To sorry, ale je to tak....

Ale zase jsou tak 100x hezci a lepsi, nez kola co mam ja... :-)
To zase jo, ale ja se s tema Vasima motorsportama nemuzu srovnavat! :-)

Tesim se na pizzu...

Napsal: pát 29.03.2002 11:45
od Kriznik
ses nechal nejak moc unest ...

kdyz to na snehu zahamcnes a zatocis tak ti nepomuze ABS v tvym pripade jenom na predku ani kdybyses posral

:)

ale to je jedno, hlavne zeses nevykosil :)

Napsal: sob 30.03.2002 00:00
od B
v lednu jsme zkoušeli ABS a výsledek je jednoznačnej, s citem na brzdě zastavíš dřív než když držíš pedál a ABS pracuje naplno. Ale musíš to uhlídat což v normální provozu když tě něco překvapí dost dobře nejde a ABS je k nezaplacení.

Napsal: sob 30.03.2002 01:05
od Kriznik
Originál zaslal B
[B]v lednu jsme zkoušeli ABS a výsledek je jednoznačnej, s citem na brzdě zastavíš dřív než když držíš pedál a ABS pracuje naplno. Ale musíš to uhlídat což v normální provozu když tě něco překvapí dost dobře nejde a ABS je k nezaplacení.


jo to je, ale nevis co tyhle debate predchazelo :)
to byl DaFuv popis projeti pravouhly zatacky pri stani na brzde a zataceni

coz dle myho i Robertova nazoru proste technicky mozny neni :)

1,5tuny proste dela svy staci kdyz jedes po rovnym parkovisti (za snehu) hamcnes na brzdu na pootocis volantem... v tu ranu kdyz nepracujes s plynem a nasledne volantem proti smyku, tak ti auto jde uplne kam se mu chce ABS ne ABS :)

Napsal: sob 30.03.2002 07:03
od JFK
Souhlasím s Křižníkem. Je kravina jet na sněhu 70 km/hod v ostřejší ZATÁČCE a spoléhat na ABS. To ti pomůže cit s plynem (DaFe, s pedálem:-)), nebo cit s ručkou, nebo denní docházení do kostela... Anebo následně pojiš?ovna:-)

Napsal: sob 30.03.2002 13:56
od Kriznik
Originál zaslal JFK
[B]Souhlasím s Křižníkem. Je kravina jet na sněhu 70 km/hod v ostřejší ZATÁČCE a spoléhat na ABS. To ti pomůže cit s plynem (DaFe, s pedálem:-)), nebo cit s ručkou, nebo denní docházení do kostela... Anebo následně pojiš?ovna:-)


ten kostel by ti pomohl pokud bys misto auta sedel tam :)
to by se ti teoreticky nic nestalo, pokud ovsem nepocitame nahly zemetreseni, povoden, zkazu sveta atd. :D