Stránka 1 z 1

Napsal: pát 11.04.2003 18:59
od matej
da se podle nejakejch jednodussich viditelnejch znaku poznat motor 2,8 (328). napr.: na motoru, koncovky vejfalu, atd. od ostatnich setivalu?

Napsal: pát 11.04.2003 19:19
od bpytlik
podle technicaku a cisla kastle...a podle toho jak jede:)

Napsal: pát 11.04.2003 19:31
od Hanz
328i ma vyfukovou priveru/prava koncovka-pri pohledu zezadu-ma takovou klapku ovladanou podtlakovou hadickou-nicmene tento koncovy dil lze prohodit bez problemu s 325i/, stredni dil vyfuku je u 328i dvoj-vetev s 2 lambdama ve svodech,kdezto 325i ma svody do 1,pak 1 lambda a dal zase 2vetve...+ma jiny sani nez 325i/jako 2litr s vanosem/....mno a oproti 325TDs to poznas snadno:-)

Napsal: pát 11.04.2003 21:30
od Kriznik
hlavni rozdil
ten snad je nejviditelnejsi
328 ma olejovy vicko vepredu na motoru
325 ho ma u skla

dalsi
328 cerny vanos, resp. plast na nem? (myslim)
325 budto bez vanosu nebo vanos, ale kov a kremove stribrnej

a jak zminil hanz sani a svody ...

Napsal: sob 12.04.2003 12:23
od matej
zupa, dik

ps: tak me napadlo (asi hovadina) jak to mate s povinym rucenim.
nemate moznost to nejak osefovat? treba jako ze platite misto obsahu 2.5 jen 1.6. :P
nebo treba jen dobry tip na pojistovnu.

v pondeli si du pro karu :D

Napsal: sob 12.04.2003 19:10
od Lukáš
Originál zaslal matej
[B]zupa, dik

ps: tak me napadlo (asi hovadina) jak to mate s povinym rucenim.
nemate moznost to nejak osefovat? treba jako ze platite misto obsahu 2.5 jen 1.6. :P
nebo treba jen dobry tip na pojistovnu.

v pondeli si du pro karu :D


teoreticky udelat prestavbu na 2.0 l :-)), ale u 328 je to zbytecny jelikoz uz ji lze legalne prihlasit(ale to se tyka pouze auta ktery bys chtel dovezt z venku