Stránka 1 z 4

Napsal: stř 11.06.2003 10:15
od Marty
Mam dilema 328i nebo 325Tds:???: Co koupit
328i ta mě bere ten brutální zátáh,zvuk to je:bigok: ale co provoz-spotřeba.325Tds je taky dobrá.No nevím ročně nalítám tak 30000km.Co vy na to boys__:???: :???: Díkes

Napsal: stř 11.06.2003 10:40
od Georgis
Když chceš lenivější auto (které ale umí jet i rychle - což je super kompromis) a chceš něco ušetřit na provozních nákladech tak si kup diesela.
Pokud prahneš po lepší palbě a je ti jedno co to žere, ber benzin.

Napsal: stř 11.06.2003 11:50
od Bombarder
Nevim, jestli je 328i lepsi palba. Pred par mesici mi zde vsichni tvrdili, ze si TDS s 325i hrave poradi. Takze 328i bude dle tvrzeni asi tak na stejno !!

Napsal: stř 11.06.2003 14:21
od Hanz
325TDS ma co delat s mojim predpotopnim iS-em, o 328i nemluve... fakt se uz prober z howen, Bombi

Napsal: stř 11.06.2003 14:29
od Bombarder
Hanzi, urcite si vzpomenes na diskuzi Golf II vs 325i. Nejaky Lukas tam psal, ze ma 325tds a 325i dela bezne... tak nemumlej neco o hovnech, mozna jsi mu daval za pravdu i ty !!

Napsal: stř 11.06.2003 14:34
od Hanz
LukasH ma TDs nachipovany, coz je rozdil, ale i tak se ho muzes zeptat, kdo se mu lepil od CCM na Jizni spojku na kufr /kdyz na to slapne na rovine, tak mi ujede, vo tom zadna, stejne abych ho stihal nebudu delat nic jinyho nez radit a on pojede pohodu, ale 4 valec s polovicnim kroutakem je trochu jinde/... a 328i, ktera ma shodnej kroutak, vetsi vykon a dynamiku... uvidis co napise zbytek majitelu TDs a 328i

Napsal: stř 11.06.2003 14:36
od Bombarder
Jsem zvedavy, tehdy byli jineho nazoru..

Napsal: stř 11.06.2003 14:45
od Marty
Tak tomu nevěřím,že 325Tds udělá 325i.To asi hodně záleží na řidiči a jeho sevřené prdel........

Napsal: stř 11.06.2003 14:58
od Don T
Apropo je nejakej extremni rozdil mezi 328 a 325?

Napsal: stř 11.06.2003 15:20
od GG
Do Tds bych šel tak po nalítání 40.000km/rok a více.

Napsal: stř 11.06.2003 17:11
od vally
Já měl 525 tds a momentálně jezdím s 523i. A sám za sebe můžu říct, že se tds-o na 523i nečape ani náhodou ( o 328i nemluvě ). Rozdíl ve spotřebě neni nijak brutální, ale tds-ko je samozřejmě v naftě, ale zase bude o něco dražší.

Napsal: stř 11.06.2003 18:29
od Schejbix
Originál zaslal Don T
[b] Apropo je nejakej extremni rozdil mezi 328 a 325?

325i se vyrabela do r. 95, 328i je nastupce s vetsim kroutakem a 1 konikem navic, jestli se nepletu
ani s jednou sem nejel, ale moc velkej rozdil ve vykonu bych tam nevidel

Napsal: stř 11.06.2003 19:40
od bpytlik
vally: mam 525tds a dam ti na prdel kdy si reknes...

Napsal: stř 11.06.2003 22:00
od Vena
325i ma 192kobyl a 328i 193, pokud se nepletu. Takze to asi takovej rozdil nebude... :alien:

Napsal: stř 11.06.2003 22:09
od Jakub
Rek bych ze TDS je prima pokud za rok udelas tak 50 - 60, pokud ses zavodnik kup si 328 na 30 tisicich km toho zas tolik neprovaris.

Podotykam, ze casteji se nezavodi...

Napsal: stř 11.06.2003 22:10
od Pivson
Je tam rozdil v kroutaku:

2.5 M50 Vanos
245 / 4200 Nm/otacky

2.8 M52
280 / 3950 Nm/otacky

Napsal: stř 11.06.2003 22:13
od Georgis
2,5 litry TD nebo TDs od spodku (otáček) prostě nejedou tak jak benzíny, proto asi po startu bych viděl prdel. No a když se to pak rozdýchá na vrchu(což je jiné kafe), tak bych asi horko těžko doháněl akcelerační deficit. Na 328 to nemá.

Napsal: stř 11.06.2003 22:14
od Martinéz
Originál zaslal bpytlik
[b] vally: mam 525tds a dam ti na prdel kdy si reknes...


:hlad: :bigok:

Napsal: čtv 12.06.2003 09:20
od vally
Originál zaslal bpytlik
[B]vally: mam 525tds a dam ti na prdel kdy si reknes...

No nevím jestli už si někdy řídil 2,5 litr v benzínu, ale já měl tds-o rok. Když jsem poprvé řídil benzín, byl jsem z toho zklamanej. Tds-o už docela slušně umí zatlačit do sedaček ( samozřejmě záleží s čím to člověk porovnává ) a benzín mi nejdříve připadal takovej vlažnější. Turbo ti dává pocit, že to jede, ale je to jenom pocit a když pak srovnáš rychlost, s jakou tds-o zrychluje nad 150, je proti benzínu pomalejší. Když ve 120 sešlápnem oba čtyřku, tak mi nejdřív možná budeš ujíždět, jenomže ty tam ve 160 už budeš ládovat pětku a já až ve 190 a i na tu pětku to ještě bude chtít dopředu. Je možný, že to moje tds-o, už taky nejezdilo tak jak mělo, ale nad 200 už moc oslnivou akceleraci nepředvádělo. A co se menších rychlostí týče, tak se koukni do tabulek na zrychlení z nuly na 100 a benzín bude zase lepší - myslím, že je to 10,4 - 8,5 ve prospěch benzínu. Taky nevím, co máš za typ, ale jestli E-34, tak určitě víš, že E-39 je i docela pokrok v podvozku. Ovšem je možný že máš E-39 120 kw a třeba i nějakej chip a to potom nemůžu soudit.

Napsal: čtv 12.06.2003 09:46
od RostaO
...no porovnavate tady porad, "kdyz se tomu da plnej knedlik" a "kdyz budes chtit zavodit" ... no ja bych sel do nafty ...v klidku muzes jezdit za 7 litranku a kdyz tomu das plnej kotel, tak na vic jak 11 to tezko budes dostavat a rychle jezdit a akcelerovat to auto umi taky. Na dieselu je impozantni ten zatah od spoda. Pokud samozrejme mas ranec penez na benzin ... uz jenom na tu spotrebu a mas pocit, ze na diesel jezdi jenom bagry, tak si kup benzin. Ale moznosti nafty tady dost dobre prezentuje Lukas H. a bpytlik.....