Stránka 1 z 10
Napsal: stř 06.08.2003 01:38
od Ocasek
jen by mě to tak zajmalo co je tu za mastery

Napsal: stř 06.08.2003 09:55
od darmon
no uchvatila mne sbirka lexusu meho kamarada, jsou to velmi prijemne voziky jak LS400 tak LS430, co se tyce sportovnich aut tak asi Lancer EVO VI a VII.
Napsal: stř 06.08.2003 10:19
od Pivson
Kdyz to vemu podle výkonu
tak nejzhavejsi
Lancia Delta HF Turbo Integrale EVO III kolem 300 PS (řídil jsem)
Subaru Impreza cca 270 PS (vezl jsem se)
Škoda Octavia cca 300 PS (vezl jsem se)
Pak jestě nějáky CAMARO tuším Z 28 ?, ale kolik mělo nevím
Napsal: stř 06.08.2003 10:30
od vally
Já jsem jel v BMW a i jsem ho dokonce řídil
[QUOTE]
Originál zaslal Pivson
Lancia Delta HF Turbo Integrale EVO III kolem 300 PS (řídil jsem)
[/QUOTE
Tak to bych si taky nechal říct, to ti moc závidim :gobeer:
Napsal: stř 06.08.2003 10:38
od Hanz
jj, sice se nema, ale ja taky:-) jel jsem v podobnym kousku /Evo II, evo 3 muzem leda tak videt v muzeu Lancie/ jako spolujezdec a celkem jsem se divil, co to "auto umi" .... rozjezd z krizovatky do T se odehral tak, ze se borec koukal jen doleva, dal plnej rejd doleva a plyn, preradil na dvojku a uz jsme predjizdeli, tak to pokracovalo az do 200, pak uz to pripominalo videohru a ja jen drzel dvere a sedacku... pak prisla druha krizovatka do T, ve 180ti nalitnul do cca 100m odbocovaciho pruhu,brutal brzdeni, cca 10m pred protijedoucim autem /bawem s De znackou, vidim to jak dneska

/ strhnul doleva, udelal v nejakych 50ti otocku na petniku mezi svodidlama po stranach a vlitnul zase zpatky a zacal predjizdet to bawo... kdyz jsem pak vylez, mel jsem hodne nejisty nohy .-)
Jinac nej zrychleni jsem zazil v S600 "mamut", kdy nebylo nic slyset, jen se ty malinky auticka kolem nekam propadavaly dozadu

Napsal: stř 06.08.2003 11:09
od M3maniac
No největší radost jsem měl ze svezení v 911 cabrio Turbo look r.v. 87 motor 3,2 s 231 k.No nebylo to vůbec o tom kolik to má koní,ale o tom jaká to je legenda!A hlavně ten zvuk!!!
Napsal: stř 06.08.2003 11:14
od Kriznik
ridil jsem:
- Porsche GT3
- Porsche Cayenne
- MB AMG C32
- BMW M3 E36
- BMW Z4
vezl jsem se:
- BMW M5 E39
to je snad z te zajimavejsi pulky vsechno

Napsal: stř 06.08.2003 11:16
od darmon
to je skvely jak kazdej jezdil s neexistujici Lanciou EVO 3

)))
Napsal: stř 06.08.2003 11:18
od skautik
Originál zaslal darmon [B]to je skvely jak kazdej jezdil s neexistujici Lanciou EVO 3

)))
:lool2:
Napsal: stř 06.08.2003 11:28
od Pivson
Ono je to vlastne jen lajcky pojmenovani EVO III
vse jsou púouze EVO II a tohle je presne to stejny.
Tohle auto je limitka tzv. Giallo
220 Evolution II cars were built in 1993-94, the car was finished in the bright Yellow with Black Alcantara seats.
Bylo vyrobeno 220 kusu.
Tohle auto je z roku 1994 a prodelalo uz nejake upravy. Hlavni je bypas na turbu (nastvovací) = kolem 300 PS
Turbo může dávat tlak až 2,7 bar
Zavodní výfuk (zadnej kat, jen proste roura)
ma ji kamard, co je to tehle aut blazen a co to dovede na silnici se fakt neda popsat. To chce zazit!
kvalitnejsi foto tu ted nemam
Napsal: stř 06.08.2003 11:33
od darmon
jestli se nepletu, tak presne tahle zluta je bejvala toho cloveka co mne povozil v mitsubishi, a prodal ji nekam k plzni kdyz ji poslal dvakrat pres strechu
btw zavodni vejfuk = zadnej kat proste roura, cili proste roura s tlumicema , co je na tom zavodniho

Napsal: stř 06.08.2003 11:37
od Ocasek
2.7 bar? to je dost ne?
jo a v porsche 911 c4 asi 92 nebo 93 možná pojedu taky

Napsal: stř 06.08.2003 11:40
od Pivson
První majitel byl p.Opočenský (příznivci rallye vedi) pak nekdo od Strakonic a pak nekdo z kasperskejch hor.
Vejfuk je tam nejakej zavodni koplet odpredu a ma to oprvdu zvuk nadhernej. Jaky skupiny a co je to za fejfuk fakt nevim.
Jestli byla pres strechu nevim, ale ne prdek trochu urcite.
Ehm kdo by tohle auto setril
Stejne BMW je BMW

Napsal: stř 06.08.2003 11:42
od Pivson
Originál zaslal Ocasek [B]2.7 bar? to je dost ne?

jo a v porsche 911 c4 asi 92 nebo 93 možná pojedu taky
bypass na turbu - nastavitelnej
a pridavnej budik vevnitr
Napsal: stř 06.08.2003 11:45
od Georgis
Když jsem jezdil jako mechoš na závody do vrchu, tak na Kopci Pezinok-Baba (SK) přijela za Dodem Studeničem black Testarossa z (D). Měl jsem tu čest se v ní svézt (jako spolujezdec samozřejmě). Mimochodem dolů z toho kopce do depa. Paráda. Když jsem vystoupil, tak jsem se vznášel blahem.
Řídil jsem Corvetu, ale nějaký ročník 82 a byl to 5ti litr. Zkalmalo mě to. Lítal jsem po cestě od krajnice po střed cesty. Ve větší rychlosti se to nedalo uřídit. Měl na tom válce nějaké 325ky. No hrůza. Uskákané jak koza. Podvozek o ničem , akorát ten motor byl šílený.....
Napsal: stř 06.08.2003 11:48
od Ocasek
jo to corvetty bejvaj 5litry.. 5.7

Napsal: stř 06.08.2003 11:51
od darmon
Originál zaslal Pivson
[B]První majitel byl p.Opočenský (příznivci rallye vedi)
ano, ten muj kamarad co mne povozil v tech lancerech a ktereho jsem zminoval je prave ten onen Opocensky

, nic proti lancii ale misak je misak

Napsal: stř 06.08.2003 11:54
od Bubi
Nic proti misakovi, ale BMW je BMW

Napsal: stř 06.08.2003 11:59
od darmon
jo jo, bmw je o pohodli

misak o sportu

Napsal: stř 06.08.2003 12:03
od Ocasek
a bmw neni o sportu?
