Stránka 1 z 1
Napsal: stř 10.03.2004 09:52
od wetsak
Právě jsem se vrátil z hor a zde jsou moje poznatky:
1. na sněhu se chová celkem dobře ( jel jsem na letních gumách předek 235, zadek 255 - jen jednou jsem byl ve škarpě )
2. Při jízdě z kopce na sněhu docela plave ( opět letní pneu )
3. Antiprokluz funguje bezvadně
4. ABS funguje taky v pohodě
5. Celkový dojem je dobrý ale Octavie 1,8 20V mi do kopce regulérně ujížděla hlavně zatáčkách.

Napsal: stř 10.03.2004 13:26
od Lukas H.
wetsak píše:Právě jsem se vrátil z hor a zde jsou moje poznatky:
1. na sněhu se chová celkem dobře ( jel jsem na letních gumách předek 235, zadek 255 - jen jednou jsem byl ve škarpě )
2. Při jízdě z kopce na sněhu docela plave ( opět letní pneu )
3. Antiprokluz funguje bezvadně
4. ABS funguje taky v pohodě
5. Celkový dojem je dobrý ale Octavie 1,8 20V mi do kopce regulérně ujížděla hlavně zatáčkách.

A ty se divis kdyz jedes na lyzich?

Pochybuju ze ta oktavka mela v predu letni 255...

Napsal: stř 10.03.2004 13:56
od wetsak
Lukas H. píše:wetsak píše:Právě jsem se vrátil z hor a zde jsou moje poznatky:
1. na sněhu se chová celkem dobře ( jel jsem na letních gumách předek 235, zadek 255 - jen jednou jsem byl ve škarpě )
2. Při jízdě z kopce na sněhu docela plave ( opět letní pneu )
3. Antiprokluz funguje bezvadně
4. ABS funguje taky v pohodě
5. Celkový dojem je dobrý ale Octavie 1,8 20V mi do kopce regulérně ujížděla hlavně zatáčkách.

A ty se divis kdyz jedes na lyzich?

Pochybuju ze ta oktavka mela v predu letni 255...

Ne nedivím:-)
Napsal: čtv 11.03.2004 10:35
od Pivson
No vzdyt ten 2.0 neni taky zadnej extra zavodník.
To vis je to tezsi auto, musi to poradne rozhejbat

Napsal: čtv 11.03.2004 11:06
od Turbo
[quote="wetsak"]Právě jsem se vrátil z hor a zde jsou moje poznatky:
jel jsem na letních gumách předek 235, zadek 255 - jen jednou jsem byl ve škarpě[quote]
K tomu bych se ani nepriznaval. Jet na hory na tomhle?

Napsal: čtv 11.03.2004 18:32
od GG
Mít zimáky, tak ti koktajda nestíhá

Napsal: pát 12.03.2004 09:46
od RedBaron
Blázne! Na bavo patří dobré zimní pneumatiky 205 - 225 a jsi v pohodě. Díky tomu, jak se dá řídit plynem, je dobře řízená zadokola se samosvorem na sněhu rychlejší než předohrab, ale chce to trénovat.