Napsal: stř 19.05.2004 17:16
Tak jsme dneska byli s Abdulem v Olmiku na predvadecim dnu zdejsiho dealera bmw...Rana jsem nemohl pomalu ani dospat
V devet jsme dorazili na misto, podepsali potrebne lejstra o odpovednosti a sli do uz pripravene X5 4,4i.Pocit z tehle kary jedna basen, na "jeepa" se vubec nenaklani, kraaasne jede, vytecny prehled a i na 19" kolech ji rozbite okresky a vesnicke cesty v okoli Olmiku nedelaly problem. Brzdy taky spicka. Po vystoupeni jednoznacne nadseni (az na spotrebu, jeli jsme za 20:). Druha na radu prisla 760Li v max. vybave. Sednul jsem za volant, bylo mi vysvetleno jak se radi, kdeze se stelujou ty sedacky, zapnul jsem si vetrani sedacky a jelo se. Prvni dojem po seslapnti plynu, no ono to jakoze fakt jede, automat tam hazel neznatelne kvalt za kvaltem a kdyz se radila tusim 4ka, letmy pohled na tachometr ukazal ze by bylo treba
brzdit (pres 180:). Brzdy jak se posleze ukazalo jsou jedinou slabinou tohodle auta.Ne ze by byly spatne nebo vylozene slabe, ale ve srovnani s ostatnima autama co sme projeli byly jednoznacne nejhorsi (a to tam jsou kotouce jako kraaaava:)) Diky dynamicdrivu zadne naklaneni v zatackach, na tech sirokych papucich (vzadu tusim 285) to sedelo jak pribite.Vymenili jsme si mista, sednu dozadu a teprve tady chapu v cem je sila 760Li
) Samostatne nastaveni klimy pro kazdou sedacku, vzadu
takzes plne el. ovladatelna sedacka ve vsech smerech s vyhrivanim, masazi a vetranim.Drbani do sedacky mi zabralo asi 5min, pak jsem se rozhledl vice a vidim LCDcko. Idrivem si ho zapnu,naladim si televizi a spokojene koukam. Za chvilku me to nebavi a tak si hraju s DSP a za chvilku na to s navigaci. Fakt to auto nema chybu. Jedine co me mrzelo, bylo ze v lednicce nebyla zadna lahev (tu sme dostali az pri opousteni akce:)) Po dotazu na cenu jsem byl rad ze sedim:) Ale byl mi nabidnut "vyhodny" leasing v podobne 36 splatek po bratru mrzkych 150k Kc
Po vysednuti jsme si dali male obcerstveni a uz odchytavali 645ci. Tohle auto me teda tezce zklamalo.Chapu ze jsem predtim sedel v 6ti litru, ale i tak jsem od toho 4,5 litru cekal vetsi dynamiku.Jizda bez strechy nad hlavou paradni, ale proste mi to auto pripadalo nemastne
neslane.Potom jsem si sedl dozadu. Do 70km/h to ma krasny zvuk (skoro jako chopper), pote vas krasne ofukuje vetrik, ale v rychlosti nad 100km/h je to vzadu jak v uraganu. Ale to co se deje nad 170km/h je uz vazne skoro nesnesitelne.Chapu ze zadni sedadla jsou jenom jako nouzovka (taky to misto skoro zadne), ale od takoveho velkeho auta jsem cekal vic. Prislo mi dobre tak akorat na lakovani se pred pipinama po meste(za 2,6 mega v zakladu:)Po 645ci jsem netrpelive cekali na m3,ale jelikoz porad byla plna, odchytil jsem si z4 3.0. Sednu dovnitr a vidim, konecne manual a 6-ti kvalt. Krasa, pomalinku se rozjedu na hlavni cestu, slapnu na plyn a ono to kupodivu jede, radim tri zadni kola by si i hrably (kdyby nebylo DSC zaple).Auto se chova uplne super, je to takova vetsi motokara. Vitr ve vlasech, super chovani, auto akurat do ruky, proste sportacak se vsim vsudy. Z tohodle auta jednoznacne nadseni po neslane, nemastne 645ci. A cena vcetne navi,tv,kuze apod. lehce pres 1,5 mega.Jestli se bude delat tohle auto v Mku, bude to opravdovy mazec:) Hned po vystoupeni prijela konecne rezervovana m3 coupe. Nastupuju dovnitr a vidim SMG, parada. Pul minutky instruktaze jak to funguje a uz se jede.Vyjizdim na hlavni cestu, mam za dve seslapuju plyn chvilku se nic nedeje a potom zatah, behem chvilky je tam 7000 ot(bylo mi zakazano radit pozdeji jak v 7k ot,at se to moc nedojebava), tukam do packy razeni, cele auto sebou az neprijemne skubne (pouze pocitove-neco se na nem musi kurvit:) a behem mziku akceleruje dal, to same z 3 na 4 a ze 4 na 5. Potom uz bylo treba opet brzdit, protoze se blizil poradne rozbity zeleznicni prejezd. Zkouska brzd a ono to fakt i brzdi:)Jedno se tomu musi nechat, ono to fakt jede a jede a jede a kdyby byla na te okresce delsi rovinka, verim ze to jede a jede i za 200km/h uplne stejne.O tom jak to sedi v zatacce se asi nema smysl moc rozepisovat, snad jen ze po najeti do zatacky (kterou bych s tdskem videl tak max. na 130) ve 120ti a zjisteni ze to nic, ale vubec nic nedela nasledovalo seslapnuti plynu na podlahu a celou zatacku jsem projel pod plnym (na vyjezdu sme jeli urcite vic nez 150).Auto se chovalo uplne klidne, jako bych jel kloboukovym tempem. Pul dne jezdeni s touhle karou a zjistil bych ze vlastne pred zatackama je zbytecne brzdit na min nez 150:) Jako minus bych videl, ze auto byla predvadecka, ale uz to v nem tak ruzne vrzalo
A dalsi minus ta spotreba, zatimco ostatni auta mely v tehle dobe jeste pres 1/2 nadrze, m3 mely uz jenom neco lehce na 1/3(to bylo po 3 hodinach jezdeni)...Nakonec jsme si dali m3 cabrio.Za
volantem v podstate stejne pocity jako v coupe, jenom ta obloha nad hlavou a vetrik ve vlasech navic. Na zadnim sedadle mista podobne jako v 645ci, ale o dost mensi napor vetru.Jenom ten pocit bezpeci vzadu v kabriu neni moc velky, kdyz se ritite skoro 200km/h po rozbite okresce a proletavate kolem rozbesnene 325i, jejiz ridic nema ani potuchy o tom, ze by ho jeste neco mohlo predjizdet....Zazitek z cele akce uplne suprovy a kdyby mi nekdo rekl, ze me takova sranda bude stat treba 2000, nevaham ani vterinu a jedu opet. Kdybych si mel vybral, beru Z4 3.0 s SMG a klidne jako jedine auto pro sebe.Opravdu me oslovilo a pomer cena/vykon/uzitnost neskutecny(alespon pro me). Kdyby mi az tak na penezich nezalezelo tak m3 cabrio + hard top k tomu. Ale jestli se zacne delat z4M nebude lepsi volby
) Velke diky patri fa. enselad bmw 

brzdit (pres 180:). Brzdy jak se posleze ukazalo jsou jedinou slabinou tohodle auta.Ne ze by byly spatne nebo vylozene slabe, ale ve srovnani s ostatnima autama co sme projeli byly jednoznacne nejhorsi (a to tam jsou kotouce jako kraaaava:)) Diky dynamicdrivu zadne naklaneni v zatackach, na tech sirokych papucich (vzadu tusim 285) to sedelo jak pribite.Vymenili jsme si mista, sednu dozadu a teprve tady chapu v cem je sila 760Li

takzes plne el. ovladatelna sedacka ve vsech smerech s vyhrivanim, masazi a vetranim.Drbani do sedacky mi zabralo asi 5min, pak jsem se rozhledl vice a vidim LCDcko. Idrivem si ho zapnu,naladim si televizi a spokojene koukam. Za chvilku me to nebavi a tak si hraju s DSP a za chvilku na to s navigaci. Fakt to auto nema chybu. Jedine co me mrzelo, bylo ze v lednicce nebyla zadna lahev (tu sme dostali az pri opousteni akce:)) Po dotazu na cenu jsem byl rad ze sedim:) Ale byl mi nabidnut "vyhodny" leasing v podobne 36 splatek po bratru mrzkych 150k Kc

neslane.Potom jsem si sedl dozadu. Do 70km/h to ma krasny zvuk (skoro jako chopper), pote vas krasne ofukuje vetrik, ale v rychlosti nad 100km/h je to vzadu jak v uraganu. Ale to co se deje nad 170km/h je uz vazne skoro nesnesitelne.Chapu ze zadni sedadla jsou jenom jako nouzovka (taky to misto skoro zadne), ale od takoveho velkeho auta jsem cekal vic. Prislo mi dobre tak akorat na lakovani se pred pipinama po meste(za 2,6 mega v zakladu:)Po 645ci jsem netrpelive cekali na m3,ale jelikoz porad byla plna, odchytil jsem si z4 3.0. Sednu dovnitr a vidim, konecne manual a 6-ti kvalt. Krasa, pomalinku se rozjedu na hlavni cestu, slapnu na plyn a ono to kupodivu jede, radim tri zadni kola by si i hrably (kdyby nebylo DSC zaple).Auto se chova uplne super, je to takova vetsi motokara. Vitr ve vlasech, super chovani, auto akurat do ruky, proste sportacak se vsim vsudy. Z tohodle auta jednoznacne nadseni po neslane, nemastne 645ci. A cena vcetne navi,tv,kuze apod. lehce pres 1,5 mega.Jestli se bude delat tohle auto v Mku, bude to opravdovy mazec:) Hned po vystoupeni prijela konecne rezervovana m3 coupe. Nastupuju dovnitr a vidim SMG, parada. Pul minutky instruktaze jak to funguje a uz se jede.Vyjizdim na hlavni cestu, mam za dve seslapuju plyn chvilku se nic nedeje a potom zatah, behem chvilky je tam 7000 ot(bylo mi zakazano radit pozdeji jak v 7k ot,at se to moc nedojebava), tukam do packy razeni, cele auto sebou az neprijemne skubne (pouze pocitove-neco se na nem musi kurvit:) a behem mziku akceleruje dal, to same z 3 na 4 a ze 4 na 5. Potom uz bylo treba opet brzdit, protoze se blizil poradne rozbity zeleznicni prejezd. Zkouska brzd a ono to fakt i brzdi:)Jedno se tomu musi nechat, ono to fakt jede a jede a jede a kdyby byla na te okresce delsi rovinka, verim ze to jede a jede i za 200km/h uplne stejne.O tom jak to sedi v zatacce se asi nema smysl moc rozepisovat, snad jen ze po najeti do zatacky (kterou bych s tdskem videl tak max. na 130) ve 120ti a zjisteni ze to nic, ale vubec nic nedela nasledovalo seslapnuti plynu na podlahu a celou zatacku jsem projel pod plnym (na vyjezdu sme jeli urcite vic nez 150).Auto se chovalo uplne klidne, jako bych jel kloboukovym tempem. Pul dne jezdeni s touhle karou a zjistil bych ze vlastne pred zatackama je zbytecne brzdit na min nez 150:) Jako minus bych videl, ze auto byla predvadecka, ale uz to v nem tak ruzne vrzalo

volantem v podstate stejne pocity jako v coupe, jenom ta obloha nad hlavou a vetrik ve vlasech navic. Na zadnim sedadle mista podobne jako v 645ci, ale o dost mensi napor vetru.Jenom ten pocit bezpeci vzadu v kabriu neni moc velky, kdyz se ritite skoro 200km/h po rozbite okresce a proletavate kolem rozbesnene 325i, jejiz ridic nema ani potuchy o tom, ze by ho jeste neco mohlo predjizdet....Zazitek z cele akce uplne suprovy a kdyby mi nekdo rekl, ze me takova sranda bude stat treba 2000, nevaham ani vterinu a jedu opet. Kdybych si mel vybral, beru Z4 3.0 s SMG a klidne jako jedine auto pro sebe.Opravdu me oslovilo a pomer cena/vykon/uzitnost neskutecny(alespon pro me). Kdyby mi az tak na penezich nezalezelo tak m3 cabrio + hard top k tomu. Ale jestli se zacne delat z4M nebude lepsi volby

