Stránka 1 z 3

Napsal: sob 23.07.2005 00:08
od Jawak
Uz me to prestalo bavit nachazet zamek poniceny sroubovakem od nejakych dementnich deti co si neco chteji dokazat a v horsim pripade zlodeju.
Tomu ted bude konec! Asi vetsina mate central na DO.

Vsimnul jsem si, ze posledni modely e36 (ktere uz mely seriove infra-zamykani) neni zamek dveri u spolujezdce. Rozebral jsem tedy zevnitr dvere, abych se podival jak to tam vypada.
Zjistil jsem fakt, ze kolem zamku ve dverich je krytka upevnena kovovou, zasouvaci listou. Tu kdyz posuneme, odjistime nize zobrazenou krytku.
Zakoupil jsem tedy krytky 2 z e36 coupe rv 1998. U dveri spolujezdce nebyl problem, problem nastal u ridicovych dveri :/

Krytka ma ve vyrezu pro kliku jiny uhel :? tudiz nelze pouzit tu ze strany spolujezdce

U me byvale e36 jsem to vyresil prekitovanim prohlubne krytky a tim prekrytim diry zamku. - I po prelakovani zacal kit na nepevnem kovovem podkladu po case praskat :/ Hmm...

Zamysleme se znovu, prece musi nekde byt dvere spolujezdce na leve strane. :idea: Po chvili me napadlo, ze se BMW vyvazi i do zemi kde je rizeni vpravo, tim padem jsou logicky dvere spolujezdce vlevo
Informoval jsem se v ETK a opravdu neco takoveho existuje
Nezbyvalo nic jineho nez zabehnout do BMW Niederlassung Bonn, vysvetit danou situaci a jelikoz mne tam jiz znaji pres vymysleni ruznych zlepsovaku a kdyz jsem tam loni pri vymene motoru pomalu kazdy den chodil pro ruzne drobnosti :D tak jsem krytku do 48hodin mel :)

Ted posudte sami, prevtelte se do situace zlodeje ktery prijde k vozu a nenajde zamek. Obejde ho na druhou stranu, tam taky nic. Jelikoz hazeni cihel je moc hlucne a riskantni, radsi se na to vysere a jde udelat nejakou Vochcafku 8)

-Mozne problemy -vyplivne baterka, mame jeste volny zamek kufru, pres ktery zadny zlodej nechodi (teda jeste jsem nemel tu cest se s tim setkat) a z kufru se uz da neco podnikat. Navic kolikrat se vam stalo, ze odesla baterka? -Vlastni chyba? :wink:

Napsal: sob 23.07.2005 20:31
od Jason
no ja jsme zamky zavaril a prekytoval ty kulate otvory po zamcich. zatim je to bez problemu, nepraska to... No v kufru jsem si zamek nechal, pro jistotu

Napsal: ned 24.07.2005 01:56
od psena
alp píše:no pres kufr chodi celkem hodne zlodeju :( bohuzel

v praxi mohu doporucit zlepsovak, tam kde to jde odstranit i zamek z kufru nejakym vhodnym zpusobem.

Ale co pak delat v pripade ze vyplivne baterka.

To se pak hodi elegantne nekam zvenku auta vyvest dva draty (plus a minus) na ktere kdyz je nejhur se pripoji externich 12V. V praxi overeno, ze se to takto da pouzit.

Jedine s cim je zapotrebi si vyhrat, tak s rozumnym schovanim, tak aby se nemohlo stat neco nepredlozeneho :) ... treba do podbehu, za mlhovku, za tazne zarizeni apod. Mist je hodne a kdyz se na to jeste navic pridela "seriovy konektor" a vyvede se to do mista, kde obcas konektory prebyvaji, tak to ani neni napadny :)


Do motorovyho prostoru se dostanu do 10ti sekund na jakekoliv e34, a nemusim lezt pod auto ....
Ukazu ti to az se uvidime osobne.

Napsal: ned 24.07.2005 09:46
od Hitman
psena píše:
alp píše:no pres kufr chodi celkem hodne zlodeju :( bohuzel

v praxi mohu doporucit zlepsovak, tam kde to jde odstranit i zamek z kufru nejakym vhodnym zpusobem.

Ale co pak delat v pripade ze vyplivne baterka.

To se pak hodi elegantne nekam zvenku auta vyvest dva draty (plus a minus) na ktere kdyz je nejhur se pripoji externich 12V. V praxi overeno, ze se to takto da pouzit.

Jedine s cim je zapotrebi si vyhrat, tak s rozumnym schovanim, tak aby se nemohlo stat neco nepredlozeneho :) ... treba do podbehu, za mlhovku, za tazne zarizeni apod. Mist je hodne a kdyz se na to jeste navic pridela "seriovy konektor" a vyvede se to do mista, kde obcas konektory prebyvaji, tak to ani neni napadny :)


Do motorovyho prostoru se dostanu do 10ti sekund na jakekoliv e34, a nemusim lezt pod auto ....
Ukazu ti to az se uvidime osobne.



tak to chci videt ja ;) taky jsem ji mel a neprisel jsem na to :(

Napsal: pon 25.07.2005 10:07
od darmon
psena píše:
alp píše:no pres kufr chodi celkem hodne zlodeju :( bohuzel

v praxi mohu doporucit zlepsovak, tam kde to jde odstranit i zamek z kufru nejakym vhodnym zpusobem.

Ale co pak delat v pripade ze vyplivne baterka.

To se pak hodi elegantne nekam zvenku auta vyvest dva draty (plus a minus) na ktere kdyz je nejhur se pripoji externich 12V. V praxi overeno, ze se to takto da pouzit.

Jedine s cim je zapotrebi si vyhrat, tak s rozumnym schovanim, tak aby se nemohlo stat neco nepredlozeneho :) ... treba do podbehu, za mlhovku, za tazne zarizeni apod. Mist je hodne a kdyz se na to jeste navic pridela "seriovy konektor" a vyvede se to do mista, kde obcas konektory prebyvaji, tak to ani neni napadny :)


Do motorovyho prostoru se dostanu do 10ti sekund na jakekoliv e34, a nemusim lezt pod auto ....
Ukazu ti to az se uvidime osobne.
a z motorovyho prostoru do deseti sekund otevres auto, kdyz funguje central

Napsal: pon 25.07.2005 10:31
od patras
darmon píše:
psena píše:
alp píše:no pres kufr chodi celkem hodne zlodeju :( bohuzel

v praxi mohu doporucit zlepsovak, tam kde to jde odstranit i zamek z kufru nejakym vhodnym zpusobem.

Ale co pak delat v pripade ze vyplivne baterka.

To se pak hodi elegantne nekam zvenku auta vyvest dva draty (plus a minus) na ktere kdyz je nejhur se pripoji externich 12V. V praxi overeno, ze se to takto da pouzit.

Jedine s cim je zapotrebi si vyhrat, tak s rozumnym schovanim, tak aby se nemohlo stat neco nepredlozeneho :) ... treba do podbehu, za mlhovku, za tazne zarizeni apod. Mist je hodne a kdyz se na to jeste navic pridela "seriovy konektor" a vyvede se to do mista, kde obcas konektory prebyvaji, tak to ani neni napadny :)


Do motorovyho prostoru se dostanu do 10ti sekund na jakekoliv e34, a nemusim lezt pod auto ....
Ukazu ti to az se uvidime osobne.
a z motorovyho prostoru do deseti sekund otevres auto, kdyz funguje central


a za dalsi pulminutu ojizdis ...

Napsal: pon 25.07.2005 11:34
od sumachr
patras píše:
darmon píše:
psena píše:[quote="alp"]no pres kufr chodi celkem hodne zlodeju :( bohuzel

v praxi mohu doporucit zlepsovak, tam kde to jde odstranit i zamek z kufru nejakym vhodnym zpusobem.

Ale co pak delat v pripade ze vyplivne baterka.

To se pak hodi elegantne nekam zvenku auta vyvest dva draty (plus a minus) na ktere kdyz je nejhur se pripoji externich 12V. V praxi overeno, ze se to takto da pouzit.

Jedine s cim je zapotrebi si vyhrat, tak s rozumnym schovanim, tak aby se nemohlo stat neco nepredlozeneho :) ... treba do podbehu, za mlhovku, za tazne zarizeni apod. Mist je hodne a kdyz se na to jeste navic pridela "seriovy konektor" a vyvede se to do mista, kde obcas konektory prebyvaji, tak to ani neni napadny :)


Do motorovyho prostoru se dostanu do 10ti sekund na jakekoliv e34, a nemusim lezt pod auto ....
Ukazu ti to az se uvidime osobne.
a z motorovyho prostoru do deseti sekund otevres auto, kdyz funguje central


a za dalsi pulminutu ojizdis ...[/quote]

a za dalsi minutu uz jen places :wink:

Napsal: pon 25.07.2005 15:57
od Jawak
Dá se to nastartovat přes diagnostickou zástrčku v motorovém prostoru
Tak někdo napište jak se to otevírá přes kufr, já jsem akorát objevil na obou stranách ty vzduchové přetlakové mřížky, ale těmi se tam člověk nedostane

Napsal: pon 25.07.2005 16:35
od Baxon
Jawak píše:Dá se to nastartovat přes diagnostickou zástrčku v motorovém prostoru
Tak někdo napište jak se to otevírá přes kufr, já jsem akorát objevil na obou stranách ty vzduchové přetlakové mřížky, ale těmi se tam člověk nedostane

já mám kombíka :?
jinak gut nápad s tou záslepkou :wink:

Napsal: úte 26.07.2005 09:29
od toretto
Jawak píše:Dá se to nastartovat přes diagnostickou zástrčku v motorovém prostoru
Tak někdo napište jak se to otevírá přes kufr, já jsem akorát objevil na obou stranách ty vzduchové přetlakové mřížky, ale těmi se tam člověk nedostane

ja jsem teda antizlodej - v zivote jsem neukradl ani rohlik, ale ze to jde nastartovat pres diagnostiku to vim, ze to pujde otevrit z motorovyho prostoru - to by slo vysict ze schemat, ale jak se potom resi zamknutej volant :?:

Napsal: úte 26.07.2005 09:55
od darmon
toretto píše:
Jawak píše:Dá se to nastartovat přes diagnostickou zástrčku v motorovém prostoru
Tak někdo napište jak se to otevírá přes kufr, já jsem akorát objevil na obou stranách ty vzduchové přetlakové mřížky, ale těmi se tam člověk nedostane

ja jsem teda antizlodej - v zivote jsem neukradl ani rohlik, ale ze to jde nastartovat pres diagnostiku to vim, ze to pujde otevrit z motorovyho prostoru - to by slo vysict ze schemat, ale jak se potom resi zamknutej volant :?:
pouzij silu, luku

Napsal: úte 26.07.2005 10:20
od toretto
darmon píše:
toretto píše:
Jawak píše:Dá se to nastartovat přes diagnostickou zástrčku v motorovém prostoru
Tak někdo napište jak se to otevírá přes kufr, já jsem akorát objevil na obou stranách ty vzduchové přetlakové mřížky, ale těmi se tam člověk nedostane

ja jsem teda antizlodej - v zivote jsem neukradl ani rohlik, ale ze to jde nastartovat pres diagnostiku to vim, ze to pujde otevrit z motorovyho prostoru - to by slo vysict ze schemat, ale jak se potom resi zamknutej volant :?:
pouzij silu, luku

jako ze ten 1/2cm kus kovu urvat trhnutim volantem? Uz jste to nedko zkousel? povedlo se to? Nevim, nevim, ale mam pochybnosti.. kdyz jsem ten zamek vyndal z E30, tak nevypadal, ze by sel jen tak trhnutim volantu urvat ;)

Napsal: úte 26.07.2005 11:45
od Jawak
Jo tady povídejte mezi sebou jak se dá ukrást auto, pak se nedivte že se krade i ve vlastních řadách :roll:

Napsal: úte 26.07.2005 11:48
od darmon
toretto píše:
darmon píše:
toretto píše:[quote="Jawak"]Dá se to nastartovat přes diagnostickou zástrčku v motorovém prostoru
Tak někdo napište jak se to otevírá přes kufr, já jsem akorát objevil na obou stranách ty vzduchové přetlakové mřížky, ale těmi se tam člověk nedostane

ja jsem teda antizlodej - v zivote jsem neukradl ani rohlik, ale ze to jde nastartovat pres diagnostiku to vim, ze to pujde otevrit z motorovyho prostoru - to by slo vysict ze schemat, ale jak se potom resi zamknutej volant :?:
pouzij silu, luku

jako ze ten 1/2cm kus kovu urvat trhnutim volantem? Uz jste to nedko zkousel? povedlo se to? Nevim, nevim, ale mam pochybnosti.. kdyz jsem ten zamek vyndal z E30, tak nevypadal, ze by sel jen tak trhnutim volantu urvat ;)[/quote]vytrhnout zamek.

Napsal: úte 26.07.2005 12:46
od toretto
Jawak píše:Jo tady povídejte mezi sebou jak se dá ukrást auto, pak se nedivte že se krade i ve vlastních řadách :roll:

nic krast nechci.. jen me to uz tolikrat zarazilo a marne jsem nad tim premyslel a ted tady o tom povidate, tak se ptam.. krome toho, jak se dostanu pod kapotu z venku nevim a ani me to nezajima - to budu resit, az se mi urve lanko :twisted:

Napsal: pon 22.08.2005 16:07
od voko21
Baxon píše:
Jawak píše:Dá se to nastartovat přes diagnostickou zástrčku v motorovém prostoru
Tak někdo napište jak se to otevírá přes kufr, já jsem akorát objevil na obou stranách ty vzduchové přetlakové mřížky, ale těmi se tam člověk nedostane


jinak gut nápad s tou záslepkou :wink:


souhlasim, fakt koumák :wink: U mého auta to bohužel nemůžu předělat, protože mam klíč na DO jen jeden a druhej má tchán pro "cokdyby" a třetí má žena. Pak budu někde v pr.. a když začne hořet barák, tak s autem nikdo nevyjede a všichni uhoří, protože budou stát u auta a přemejšlet, jak je možný, že tam nejde ten klíč.

Já mam ten plíšek zámku od května taky ohnutý. Nějakej kretén to zkoušel.

Napsal: ned 02.10.2005 15:44
od CharlitoCZ
no na bejvalim autě (feldě) jsem měl vyndaný zámky + zámek kufru a řešil to přez centrál, zámky jsem měl klasicky zakitovaný a zalakovaný, nic nepraskalo, nicméně asi před tejdnem jsem k ní šel a baterka umřelá, tak jsem to bral pod motorem, nicméně ten nápad s kabelama jsem měl taky, jen jsem byl línej to zrealizovat..
k těm kabelům chci jen dodat, že neni třeba + a -, stačí +, mínus chytnete odkudkoliv z kovu, ale i tak bych to tu moc neřešil, protože není problém aby si to kdokoliv přečetl a pak to šel na nejbližší bmw vyzkoušet... :wink:

Napsal: ned 02.10.2005 16:54
od Fenri
Jj,jdu to hned někam zkusit :!: :roll: :?

Napsal: sob 22.04.2006 18:01
od davcer
moje auto porad odolavalo zlodejum, furt nekdo poskozoval zamky - PHA. a v zime me odesel pistek na spojce a auto stalo 2 mesice pred barakem, pomalu odesla i baterka..no a po case se opet nejaci koumaci snazili dostat in. podarilo se jim, znicili zapalovani a kdyz po pul hodiny zjistili ze auto nema stavu a ze spojka lezi na podlaze jako mrtva mrcha tak zdrhli..naprosty paka, zlodej co to krade si nevsimne ze tam neni proud? a pak nezjisti ze nefunguje spojka a stejne to krade dal? pako. sice to byli asi jen skoro deti ale rozhodne vedeli jak to ukrast..no a pote jsem se nastval a koupil origo od bmw myslim cca 1700kc kliky bez zamku se zaslepkami pro obe dvere. ted uz nikdy se nedostanou pres zamek, jen kostka do wokna. jinak zamek kufru mam. a jak to v zime stalo uz i bez baterie, tak jsem taky resil jak to udelat..velmi jednoduche: klickem si otevrete kufr, rozeberete svetlo v kufru co sviti pri otevreni kufru.. vyndate zarovku a na dratky spravne pripojit klidne startovaci kabely z jineho auta, a okamzite se rozsviti ostatni svetla v kufru a vy si v poho muzete DO odemknout auto...jak jednoduche, jinak jak se dostat do kufru, by me asi taky zajimalo...hodte to sem nekdo, nebo jestli nekdo v praze a ukaze mi to, rad se prijedu podivat..

Napsal: čtv 27.07.2006 12:28
od carpper
Jsem z Holešovic a tady by ti to předvedli alespoň na tři způsoby, vem si tři mobily který si postupně zapomeneš na palubce. Já tě pustim na chodbu k oknu a pak už jen koukej :unsure: