Stránka 1 z 5

Napsal: úte 25.09.2007 13:41
od tosy
Nemate nekdo zkusenosti se sprintem na nake akcicce techto 2 motoru v duelu? Zajimalo by me srovnani napr audiA4/octava/vwgolf s 1,8T vs BMW323i

Napsal: úte 25.09.2007 14:02
od bmwfil
Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)

Napsal: úte 25.09.2007 14:21
od honzibmw
tosy píše:Nemate nekdo zkusenosti se sprintem na nake akcicce techto 2 motoru v duelu? Zajimalo by me srovnani napr audiA4/octava/vwgolf s 1,8T vs BMW323i


A4 nic moc ale golf a octavka pomerne upalujou.na 325 nestaci :D to je oskousene

Napsal: úte 25.09.2007 14:44
od zero
Jel jsem tuhle "semaforovej" sprint se SAABem 2.3Turbo a i když se snažil tak sem mu ujel - byl jsem celkem překvapen, ale až pak jsem se dozvěděl že se dělají dvě verze tedy 169KW a 125KW - předpokládám, že to byla ta "přiškrcená" verze. Takže na 1.8T to asi dá :wink:

Napsal: úte 25.09.2007 15:24
od tosy
bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)


No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?

Napsal: úte 25.09.2007 15:32
od 320i
tosy píše:
bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)


No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?


vedel bych... ale v e39 :? coz ti beztak nepomuze :D

Napsal: úte 25.09.2007 16:05
od calif
tosy píše:
bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)


No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?

myslím že se bojíš zbytečně, mam 325i to ma o neco vic koni nez 323i ale zas jinde krouták a je treba vic točit, stovku ma papirove za 8 vterin, zjisti si kolik to dela s tim 1,8t v ruznych autech.
ale pokud se tu pise ze by jim byl spis konkurent 320i tak s 323i je das stopro, 320i prášim na letisti už na dvojku :))))
jinak sem z Pacovska na pelrhimovsku.

Napsal: úte 25.09.2007 16:21
od aur77
myslim, ze 1.8T s 323 das kedykolvek. 323 ma priskrteny vykon (vraj kvoli emisiam a medzere v ponuke), ale vsetky hodnoty ma prakticky totozne (mozno nepatrne nizsie) s 325 (141 kW), a navyse ma krutak polozeny nizsie takze ju netreba tak tocit. Takze 1.8T s 323 (pokial je motoricky OK) dat musis.

Napsal: úte 25.09.2007 16:45
od Stepper
tosy píše:Nemate nekdo zkusenosti se sprintem na nake akcicce techto 2 motoru v duelu? Zajimalo by me srovnani napr audiA4/octava/vwgolf s 1,8T vs BMW323i


Mel jsem G IV GTI s 1.8T a ted mam E36 323i...no a sprint teda nevim nevim, bude to tak na stejno, GTi bylo takovy dost zivejsi...hodne zalezi jak vystartujes, jak budes radit a dalsich okolnostech...ale treba na dalnici si sem jistej, tam je R6 s takovym objemem neprekonatelnej :twisted:

Napsal: úte 25.09.2007 16:49
od Stepper
No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?[/quote]

320 si myslim urcite nestaci...ale jinak myslim, ze s 323i urco pomalejsi nebudes, pokud si to 1.8T nemel ciply nebo jinak upraveny...

Napsal: úte 25.09.2007 16:49
od 100RM
Daval som si asi tri sprinty s Octou 1,8T. Prvy krat mi zdrhla lebo som prepalil start, druhy krat som ju dal s dost velkym naskokom a treti krat sa v polovici na to vysrala ked videla ze to nema vyznam. Takze toho by som sa nebal ;-)

Napsal: úte 25.09.2007 17:11
od Pepe
měl jsem 323i rv. 96 a na sprintech jsem

se rovnal bmw 325 (142kW), 330d (135 kW), Š-Octavia RS (132 kW),

vždycky jsem ujel VW Golf , nebo Audi 2,8i (128 kW) a 1,8T jsem vždycky levou zadní ujel

Napsal: úte 25.09.2007 17:55
od castro
100RM píše:Daval som si asi tri sprinty s Octou 1,8T. Prvy krat mi zdrhla lebo som prepalil start, druhy krat som ju dal s dost velkym naskokom a treti krat sa v polovici na to vysrala ked videla ze to nema vyznam. Takze toho by som sa nebal ;-)


ještě ji zkoušel CharlitoCZ s 320i a ta kokta měla trošku navrh, ale pokud se blbě rozjela tak ji 320i dala. Ale všetko (i to co píše 100RM) byli sprinty na takovejch 200m? :-) ale 323i s 1.8T nedala... 320i už ano.

zkoušel jsem se v té oktě svézt a už tak odpornej pocit z řízení nechci nikdy zažít! Polyuretanovej (nebo hodně šitovej koženej) volant zklouzával z rukou, řazení tvrdé, dlouhé a velmi nepříjemné, chod motoru: nic nic nic a pak to táhlo až s turbem, při přeřazení zase čekání na turbo :whaasup: a podvozek? lepší nemluvit :roll:

jo a zapoměl jsem na spotřebu - někde okolo 13ti.. :lol:

Ale kupovat si auto na sekání patek někde na semaforech.... mno.... :roll:

Každopádně 323i ti myslim mohou všichni jedině doporučit. Dobré jízdní výkony, malá spotřeba, povinný, skvělej motor ;-)

Napsal: úte 25.09.2007 18:38
od Huska
můžu dát svoji zkušenost 323i X A4 1,8T quatro r.v.2002 ..kamoš to má jaxi poladěné při koupi tvrdili 140kW (upravené to dotáhl z Německa).... na rozjezd mě vždy ujede o půl auta na cca na 150m jsme na stejné úrovni ... na konci čtvrt míle jsem o auto vepředu.
Osobně jsem proti jiné 1,8T nejel ale on s Audi údajně s přehledem dává octavii RS o půl délky.

Napsal: úte 25.09.2007 20:08
od Akym
panove ja mam taky 323i a muzu vam rict ze su stim nadmiru spokojenej spotreba super i vykon ten motor m52 je fakt neco.sprinty moc nejezdim proto ze jsem to auto dotahl z nemecka fakt dost zachovale a vazim si ho vsak ho hodne lidi mohlo videt na big bmw (simir) no ale co vim tak jsem jel minule po dalnici a predemnou jel asi tak 120km VENTO VR6 koren to mel z venku aj dost poladene a jak me spatril ve spetnem tak podradil a dupl tomu jak svina v domeni ze ja snad mam nakou sracku tak jsem se fakt nasral a rikam dost bylo srandy a behem chvile jsem ho podjizdel v pomalem pruhu a koren nechapal a to bylo videt ze to tocil na doraz a ja bych rek ze sem mel jeste rezervu nakou sice mam odelany kat a delane prime sani a keramicke svicky NGK ale to je detajl bmw je bmw :lol: najde se hodne lidi co maj ruzne natunene sracky polepene nalepkama N.O.S atd a mysli si ze bmw poserou takove primo miluju! :roll:

Napsal: úte 25.09.2007 20:17
od tosy
castro píše:
100RM píše:Daval som si asi tri sprinty s Octou 1,8T. Prvy krat mi zdrhla lebo som prepalil start, druhy krat som ju dal s dost velkym naskokom a treti krat sa v polovici na to vysrala ked videla ze to nema vyznam. Takze toho by som sa nebal ;-)


ještě ji zkoušel CharlitoCZ s 320i a ta kokta měla trošku navrh, ale pokud se blbě rozjela tak ji 320i dala. Ale všetko (i to co píše 100RM) byli sprinty na takovejch 200m? :-) ale 323i s 1.8T nedala... 320i už ano.

zkoušel jsem se v té oktě svézt a už tak odpornej pocit z řízení nechci nikdy zažít! Polyuretanovej (nebo hodně šitovej koženej) volant zklouzával z rukou, řazení tvrdé, dlouhé a velmi nepříjemné, chod motoru: nic nic nic a pak to táhlo až s turbem, při přeřazení zase čekání na turbo :whaasup: a podvozek? lepší nemluvit :roll:

jo a zapoměl jsem na spotřebu - někde okolo 13ti.. :lol:

Ale kupovat si auto na sekání patek někde na semaforech.... mno.... :roll:

Každopádně 323i ti myslim mohou všichni jedině doporučit. Dobré jízdní výkony, malá spotřeba, povinný, skvělej motor ;-)



No tak s timhle o turbu zrovna nesouhlasim:))) Nevim, jak si moch cekat porad na turbo:)), kdyz zapina v 1800 otackach a hned to rve a v 323 pocitam tahne tak od 4 tisic .-) Nebylo to TDI? .-) Jinak souhlasim, ze 323 je ideal motor a ze na dalnici bude na tom V6 lip, ale jde mi hlavne spis do tech 150 km/hod. Vic nejezdim:)))

Napsal: úte 25.09.2007 20:40
od Boriss23
Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek

Napsal: úte 25.09.2007 21:01
od tosy
320i píše:
tosy píše:
bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)


No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?


vedel bych... ale v e39 :? coz ti beztak nepomuze :D


Aaaah, soused z jihu:D E39 nevadi , tak pokud jeste letos vysvitne slunko, tak muzem dat nekdy sraz na nasi CB testovací dalnici na Lišov, ne? .-)

Napsal: úte 25.09.2007 21:07
od Bombarder
8O

Napsal: úte 25.09.2007 21:07
od 3nge
Boriss23 píše:Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek


to se turba rozdelujou na turba pro naftu a turba pro benzin a podle toho tlacej ? :D
Pokud je rec o 1,8T se 110kW tak to je zrovna priklad dobre pouzityho turba , kde je turboefekt minimalni.