Stránka 1 z 5
Napsal: úte 25.09.2007 13:41
od tosy
Nemate nekdo zkusenosti se sprintem na nake akcicce techto 2 motoru v duelu? Zajimalo by me srovnani napr audiA4/octava/vwgolf s 1,8T vs BMW323i
Napsal: úte 25.09.2007 14:02
od bmwfil
Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)
Napsal: úte 25.09.2007 14:21
od honzibmw
tosy píše:Nemate nekdo zkusenosti se sprintem na nake akcicce techto 2 motoru v duelu? Zajimalo by me srovnani napr audiA4/octava/vwgolf s 1,8T vs BMW323i
A4 nic moc ale golf a octavka pomerne upalujou.na 325 nestaci

to je oskousene
Napsal: úte 25.09.2007 14:44
od zero
Jel jsem tuhle "semaforovej" sprint se SAABem 2.3Turbo a i když se snažil tak sem mu ujel - byl jsem celkem překvapen, ale až pak jsem se dozvěděl že se dělají dvě verze tedy 169KW a 125KW - předpokládám, že to byla ta "přiškrcená" verze. Takže na 1.8T to asi dá

Napsal: úte 25.09.2007 15:24
od tosy
bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)
No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?
Napsal: úte 25.09.2007 15:32
od 320i
tosy píše:bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)
No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?
vedel bych... ale v e39

coz ti beztak nepomuze

Napsal: úte 25.09.2007 16:05
od calif
tosy píše:bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)
No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?
myslím že se bojíš zbytečně, mam 325i to ma o neco vic koni nez 323i ale zas jinde krouták a je treba vic točit, stovku ma papirove za 8 vterin, zjisti si kolik to dela s tim 1,8t v ruznych autech.
ale pokud se tu pise ze by jim byl spis konkurent 320i tak s 323i je das stopro, 320i prášim na letisti už na dvojku

)))
jinak sem z Pacovska na pelrhimovsku.
Napsal: úte 25.09.2007 16:21
od aur77
myslim, ze 1.8T s 323 das kedykolvek. 323 ma priskrteny vykon (vraj kvoli emisiam a medzere v ponuke), ale vsetky hodnoty ma prakticky totozne (mozno nepatrne nizsie) s 325 (141 kW), a navyse ma krutak polozeny nizsie takze ju netreba tak tocit. Takze 1.8T s 323 (pokial je motoricky OK) dat musis.
Napsal: úte 25.09.2007 16:45
od Stepper
tosy píše:Nemate nekdo zkusenosti se sprintem na nake akcicce techto 2 motoru v duelu? Zajimalo by me srovnani napr audiA4/octava/vwgolf s 1,8T vs BMW323i
Mel jsem G IV GTI s 1.8T a ted mam E36 323i...no a sprint teda nevim nevim, bude to tak na stejno, GTi bylo takovy dost zivejsi...hodne zalezi jak vystartujes, jak budes radit a dalsich okolnostech...ale treba na dalnici si sem jistej, tam je R6 s takovym objemem neprekonatelnej

Napsal: úte 25.09.2007 16:49
od Stepper
No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?[/quote]
320 si myslim urcite nestaci...ale jinak myslim, ze s 323i urco pomalejsi nebudes, pokud si to 1.8T nemel ciply nebo jinak upraveny...
Napsal: úte 25.09.2007 16:49
od 100RM
Daval som si asi tri sprinty s Octou 1,8T. Prvy krat mi zdrhla lebo som prepalil start, druhy krat som ju dal s dost velkym naskokom a treti krat sa v polovici na to vysrala ked videla ze to nema vyznam. Takze toho by som sa nebal

Napsal: úte 25.09.2007 17:11
od Pepe
měl jsem 323i rv. 96 a na sprintech jsem
se rovnal bmw 325 (142kW), 330d (135 kW), Š-Octavia RS (132 kW),
vždycky jsem ujel VW Golf , nebo Audi 2,8i (128 kW) a 1,8T jsem vždycky levou zadní ujel
Napsal: úte 25.09.2007 17:55
od castro
100RM píše:Daval som si asi tri sprinty s Octou 1,8T. Prvy krat mi zdrhla lebo som prepalil start, druhy krat som ju dal s dost velkym naskokom a treti krat sa v polovici na to vysrala ked videla ze to nema vyznam. Takze toho by som sa nebal

ještě ji zkoušel CharlitoCZ s 320i a ta kokta měla trošku navrh, ale pokud se blbě rozjela tak ji 320i dala. Ale všetko (i to co píše 100RM) byli sprinty na takovejch 200m?

ale 323i s 1.8T nedala... 320i už ano.
zkoušel jsem se v té oktě svézt a už tak odpornej pocit z řízení nechci nikdy zažít! Polyuretanovej (nebo hodně šitovej koženej) volant zklouzával z rukou, řazení tvrdé, dlouhé a velmi nepříjemné, chod motoru: nic nic nic a pak to táhlo až s turbem, při přeřazení zase čekání na turbo

a podvozek? lepší nemluvit
jo a zapoměl jsem na spotřebu - někde okolo 13ti..
Ale kupovat si auto na sekání patek někde na semaforech.... mno....
Každopádně 323i ti myslim mohou všichni jedině doporučit. Dobré jízdní výkony, malá spotřeba, povinný, skvělej motor

Napsal: úte 25.09.2007 18:38
od Huska
můžu dát svoji zkušenost 323i X A4 1,8T quatro r.v.2002 ..kamoš to má jaxi poladěné při koupi tvrdili 140kW (upravené to dotáhl z Německa).... na rozjezd mě vždy ujede o půl auta na cca na 150m jsme na stejné úrovni ... na konci čtvrt míle jsem o auto vepředu.
Osobně jsem proti jiné 1,8T nejel ale on s Audi údajně s přehledem dává octavii RS o půl délky.
Napsal: úte 25.09.2007 20:08
od Akym
panove ja mam taky 323i a muzu vam rict ze su stim nadmiru spokojenej spotreba super i vykon ten motor m52 je fakt neco.sprinty moc nejezdim proto ze jsem to auto dotahl z nemecka fakt dost zachovale a vazim si ho vsak ho hodne lidi mohlo videt na big bmw (simir) no ale co vim tak jsem jel minule po dalnici a predemnou jel asi tak 120km VENTO VR6 koren to mel z venku aj dost poladene a jak me spatril ve spetnem tak podradil a dupl tomu jak svina v domeni ze ja snad mam nakou sracku tak jsem se fakt nasral a rikam dost bylo srandy a behem chvile jsem ho podjizdel v pomalem pruhu a koren nechapal a to bylo videt ze to tocil na doraz a ja bych rek ze sem mel jeste rezervu nakou sice mam odelany kat a delane prime sani a keramicke svicky NGK ale to je detajl bmw je bmw

najde se hodne lidi co maj ruzne natunene sracky polepene nalepkama N.O.S atd a mysli si ze bmw poserou takove primo miluju!

Napsal: úte 25.09.2007 20:17
od tosy
castro píše:100RM píše:Daval som si asi tri sprinty s Octou 1,8T. Prvy krat mi zdrhla lebo som prepalil start, druhy krat som ju dal s dost velkym naskokom a treti krat sa v polovici na to vysrala ked videla ze to nema vyznam. Takze toho by som sa nebal

ještě ji zkoušel CharlitoCZ s 320i a ta kokta měla trošku navrh, ale pokud se blbě rozjela tak ji 320i dala. Ale všetko (i to co píše 100RM) byli sprinty na takovejch 200m?

ale 323i s 1.8T nedala... 320i už ano.
zkoušel jsem se v té oktě svézt a už tak odpornej pocit z řízení nechci nikdy zažít! Polyuretanovej (nebo hodně šitovej koženej) volant zklouzával z rukou, řazení tvrdé, dlouhé a velmi nepříjemné, chod motoru: nic nic nic a pak to táhlo až s turbem, při přeřazení zase čekání na turbo

a podvozek? lepší nemluvit
jo a zapoměl jsem na spotřebu - někde okolo 13ti..
Ale kupovat si auto na sekání patek někde na semaforech.... mno....
Každopádně 323i ti myslim mohou všichni jedině doporučit. Dobré jízdní výkony, malá spotřeba, povinný, skvělej motor

No tak s timhle o turbu zrovna nesouhlasim:))) Nevim, jak si moch cekat porad na turbo:)), kdyz zapina v 1800 otackach a hned to rve a v 323 pocitam tahne tak od 4 tisic .-) Nebylo to TDI? .-) Jinak souhlasim, ze 323 je ideal motor a ze na dalnici bude na tom V6 lip, ale jde mi hlavne spis do tech 150 km/hod. Vic nejezdim:)))
Napsal: úte 25.09.2007 20:40
od Boriss23
Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat
Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek
Napsal: úte 25.09.2007 21:01
od tosy
320i píše:tosy píše:bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)
No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?
vedel bych... ale v e39

coz ti beztak nepomuze

Aaaah, soused z jihu:D E39 nevadi , tak pokud jeste letos vysvitne slunko, tak muzem dat nekdy sraz na nasi CB testovací dalnici na Lišov, ne? .-)
Napsal: úte 25.09.2007 21:07
od Bombarder
Napsal: úte 25.09.2007 21:07
od 3nge
Boriss23 píše:Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat
Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek
to se turba rozdelujou na turba pro naftu a turba pro benzin a podle toho tlacej ?
Pokud je rec o 1,8T se 110kW tak to je zrovna priklad dobre pouzityho turba , kde je turboefekt minimalni.