Stránka 1 z 1

Napsal: úte 02.10.2007 19:28
od ELiLOBO
Zdar, zajímalo by mě jaký má zrychlení e36 320i kupé...?

Napsal: úte 02.10.2007 20:33
od JIP
0-100km/h = 10,0s
max.speed 214 km/h
8)

Napsal: úte 02.10.2007 21:01
od ELiLOBO
10s? to sem čekal lepší výkon:) max speed vim,tu už sem zkoušel:)

Napsal: úte 02.10.2007 21:54
od Leveler
Přesně 9,8s:)

Napsal: úte 02.10.2007 22:30
od ELiLOBO
no to už zní líp :))) máte někdo zkušenosti s tímto autem na sprinty? nějaký rady,typy triky?

Napsal: stř 03.10.2007 07:28
od calif
jestli chces sprintovat nebo neco podobnyho tak na 320i zapomen, kup radsi 325i ma o 40 koni vic a je to kurva znát :) sprint s 320i sem zkousel s kamosem na letisti,mám 325i zmizel mi v zrcatku uz na dvojku.
poviny stejny, spotreba vicemene stejna..........
papírové zrychleni z 0-100km/h ma 325i 8 vterin a maximalku pres 230km/h

Napsal: stř 03.10.2007 10:39
od mufman
Pokud chceš auto vyloženě a jen na sprinty, tak potom co jsem viděl v mimoni, na bmw zapomen uplne...

Napsal: stř 03.10.2007 11:19
od CZAirwolf
mufman píše:Pokud chceš auto vyloženě a jen na sprinty, tak potom co jsem viděl v mimoni, na bmw zapomen uplne...


A co jsi tam videl ?

Napsal: stř 03.10.2007 14:10
od ELiLOBO
no jde o to že já už tu 320i mam jen mě zajímalo jak to bude se sprintem,nemyslim ale měřený závod, v mimoni sem byl na 12. válkách a jezdil sem ty volný sprinty a hrozně mě to bavilo ale to sem měl ještě koktávii.

Napsal: stř 03.10.2007 14:13
od castro
ELiLOBO píše:no jde o to že já už tu 320i mam jen mě zajímalo jak to bude se sprintem,nemyslim ale měřený závod, v mimoni sem byl na 12. válkách a jezdil sem ty volný sprinty a hrozně mě to bavilo ale to sem měl ještě koktávii.


poradim ti trik ;-) nalep si dozadu 316i ;-)

Napsal: stř 03.10.2007 15:48
od Speedy
No, ja nevim, co te na jizde rovne bavi :-) Ale jediny trik, co s tim muzes udelat je, vyndat uplne vsechno, aby jsi tomu odlehcil. Kazdopadne na 1,4t tezky auto je 2litr malo, na nejaky slusny casy :-)

Napsal: stř 03.10.2007 16:19
od JIP
castro píše:
ELiLOBO píše:no jde o to že já už tu 320i mam jen mě zajímalo jak to bude se sprintem,nemyslim ale měřený závod, v mimoni sem byl na 12. válkách a jezdil sem ty volný sprinty a hrozně mě to bavilo ale to sem měl ještě koktávii.


poradim ti trik ;-) nalep si dozadu 316i ;-)


To je náhodou megaskvělý trik na všecky tuningáře s načipovaným TDI. Bratránek si ten znáček 316i dal na E46 328i a na týden mě to pujčil, když jsem se zrovna rozhodoval jaké auto si pořídím(mo nakonec to bylo 6 válcové BMW, jak jinak...). Výsledek?
Úplně každý trotl ve vytuněném hulícím TDI (hlavně Oktávky a Golfy) se mi tlačil na pr*el a na světlech se mnou chtěl každý závodit. Tolik srandy jako za těch 7 dní jsem v životě nezažil... :D

Napsal: stř 03.10.2007 17:10
od ELiLOBO
No já mam na dveřích nálepku: Octavia 1,9 TDi Combi IIIIIIIII... a udělaný čárkama "sestřely" :) takže trik s 316i asi nebude na místě:) Já myslel triky jako jak řadit,kam až to točit a jak startovat,jesi zahrabat či ne atd...třeba že by mi někdo dal lekci:)))

Napsal: stř 03.10.2007 18:21
od JIP
ELiLOBO píše:No já mam na dveřích nálepku: Octavia 1,9 TDi Combi IIIIIIIII... a udělaný čárkama "sestřely" :) takže trik s 316i asi nebude na místě:) Já myslel triky jako jak řadit,kam až to točit a jak startovat,jesi zahrabat či ne atd...třeba že by mi někdo dal lekci:)))


Nějakou radou ti přispěju, nejsem sice bůhvíjaký závodník, ale nějaký ten ptetk už sprintuju (ehm, po srazech).
Nejdříve vypni ASC! Pak si musíš najít optimální otáčky ve kterých držíš motor před vystartováním, aby jsi po puštění spojky pokud možno nehrabal, ztrácíš tím vždy nějaký čas (myslím, že optimálních je tak kolem 4000ot., ale každá motorizace to má jinak, musíš to prostě vyzkoušet. 2,0i má ve 4200ot. vrchol krouťáku, což by mohlo být optimální, ale NEHRABAT!), dále je dobré točit motor jenom po vrchol průběhu výkonové křivky, ne do omezovače(2,0i má vrchol v 5900ot., pak už jenom trápíš motor a zrychlení jde dolů). Řadit se snaž co nejrychleji, aby prodleva při řazení byla co nejkratší a potom vždy plný plyn.
Je dobré mít vypnuté veškeré elektrické spotřebiče, světla, klimu atd., které zatěžují alternátor a tím pádem žerou koníky. Je taky potřeba co nejvíce zmenšit aerodynamický odpor, to znamená zavřít všechna okna a příp.i šíbr.
Pro dosažení co nejmenšího času na 400m je taky potřeba auto maximálně odlehčit, já to řešil vytáhnutím rezervy, zadního sedáku a vykopnutím té podivně vytlemené blondýnky ze sedačky spolujezdce.
No a potom už se stačí jenom modlit, ať si neuděláš ostudu s nějakou načipovanou dýmovnicí... :driver: :Pohar:

Napsal: stř 03.10.2007 18:37
od ELiLOBO
ou dík za rady:) kdybys byl z prahy tak sme to mohli natrénovat:) jedinej problém je že ta blondýnka co sedí vedle mě mi nosí štěstí:) dík moc...:) myslim že ASC vypnout nejde u mojí e36 320i kupé

Napsal: stř 03.10.2007 18:52
od JIP
ELiLOBO píše:ou dík za rady:) kdybys byl z prahy tak sme to mohli natrénovat:) jedinej problém je že ta blondýnka co sedí vedle mě mi nosí štěstí:) dík moc...:) myslim že ASC vypnout nejde u mojí e36 320i kupé


U řadičky bys měl mít tlačítko ASC, po jehož stisknutí se ti mezi budíkama rožne kontrolka "žlutý kroužek v trojuhelníku", tzn.že ASC je vypnuto. Pokud to tlačítko chybí, pak máš zřejmě verzi bez ASC a pak si raději sežeň nějaké jiné auto na zimu...jinak to bude drahý... :wink:

Napsal: stř 03.10.2007 19:13
od ELiLOBO
no evidentně tam to tlačítko nemam:) a na zimu se chystám na hory:)))

Napsal: stř 03.10.2007 19:41
od JIP
Já do myslel tak, že auto se zadním náhonem bez protiprokluzu může člověku na sněhu nebo ledě připravit pekelně horké chvilky... něco jako sliky na mokré silnici (jsem tu onehdá viděl fotky docela smutně zbořené M3 E36... :cry:

Napsal: stř 03.10.2007 19:50
od ELiLOBO
No jo budu si muset dávat bacha:)