Stránka 1 z 1

Napsal: stř 03.10.2007 20:36
od deem88
Ahoj, rád bych se zeptal na názory a zkušenosti s BMW 3 E36 do faceliftu v roce 1993. Zaujal je tento model, konkrétně sedan 318i(taky 316i, ale to je asi moc slabý na tak těžký auto). Šestiválec nechci, jsem student z Prahy, takže nechci plati dražší ručení a hlavně spotřebu ve městě. Takže pokud máte zkušenosti se spolehlivostí(motor, převodovka, rozvody...), kvalitou...tak prosím písněte. Dík za každou odpověd. :wink:

Napsal: stř 03.10.2007 22:20
od dsvatos
Tady ti nakonec poradí, že i 328 je slabá a aby sis koupil M3 :lol: Prolistuj diskuse, na tohle a podobný támata se tady toho napsalo tolik, že máš do vánoc co číst :lol: Jo a dívej se na roky výroby 93 a výš. Někdy v půlce roku 93 se začaly používat lepší materiály, lepší antikorozní úprava. A vyhni se starším motorům M40, dívej se po motoru M43. Oproti staršímu M40 je spolehlivější, má rozvody řetězem, o krapítek silnější a míň žere..

Napsal: čtv 04.10.2007 00:37
od GTpower
mam m40 318i z roku 92 a naprosto bezproblemove auto :wink:

Napsal: čtv 04.10.2007 00:54
od dsvatos
GTpower píše:mam m40 318i z roku 92 a naprosto bezproblemove auto :wink:


Potencionální zdroje problémů motorů M40: sklepaná vačka a vahadla, rozdělovač, rozvody řemenem. M43 je prostě modernější a netrpí žádnou typickou vadou..

Napsal: čtv 04.10.2007 09:03
od michal09
No pokud nechceš šetivál (se kterým je už opravdu zábava po všech stránkách) a přitom se slušně projet tak jdi do 318is, 140 koníků to už je docela svižné autíčko:), nebo klasické 318i (115 koníků taky neni úplně špatnejch), ale rozhodně bych šel do motoru M43 jak píše Dsvatos... Osobně mám 318, 07/94, M43 (opravdu to je modernější a méně poruchovej motor než předchozí M40) a myslím že výkon neni špatnej a do začátků bohatě stačí (160km/h po dálnici na 4ku :wink: ). Jezdím s tímto motorem mezi 8 a 9 litry a to občas protáhnu motor k červenému poli :twisted:, jinak dálnice a eko jízda, dá se i za 7 na sto...

Při výběru hlavně pslouchej motor, musí držet otáčky na volnoběh, zahřátej motor drž třeba ve 3000ot/min na neutrál a nesmí kolísat, musí plynule táhnout, nesmí nic klapat, cvakat a podobně.... základ je koupit dobrej motor... :wink: Hodně štestí při výběru 8)

Napsal: pát 05.10.2007 15:31
od deem88
Díky moc

Napsal: pát 05.10.2007 15:46
od castro
dsvatos píše:
GTpower píše:mam m40 318i z roku 92 a naprosto bezproblemove auto :wink:


Potencionální zdroje problémů motorů M40: sklepaná vačka a vahadla, rozdělovač, rozvody řemenem. M43 je prostě modernější a netrpí žádnou typickou vadou..


až na jeden problém se zanešením olejové sprchy vačky kde pak dochází k zadření ( vačky ). Jinak jsou to dobrý motory, jde spíš o to jakej olej tam kdo lil a hlavně jak často ho měnil!

Napsal: sob 06.10.2007 00:14
od ELiLOBO
Zdar! Hele stejně ten šestivál 320i (toho mam) tak ta spotřeba je tak 10l kombinovaná,což neni tak moc a když stim budeš chtít fakt ject pořádně tak jak na tu 18 budeš šlapat tak se spotřeba srovná jako se šestiválcem,a povinný ručení? jednou za rok si něco připlatíš což tě nesežere,ale jesi ne tak to 318IS!

Napsal: ned 07.10.2007 15:04
od deem88
Díky Lobo :wink:

Napsal: ned 07.10.2007 21:28
od ELiLOBO
mno aspoń to 318IS abych to proti tobě neměl až tak jednoduchý:)

Napsal: pon 08.10.2007 21:13
od deem88
Tak to si radší seženu E30 m3:-)

Napsal: čtv 18.10.2007 10:34
od Lukys318is
deem88 píše:Tak to si radší seženu E30 m3:-)


No nevim, ta je drazsi nez e36 M3 :wink: