Stránka 1 z 2

Napsal: pon 17.12.2007 10:10
od michal09
Vím že tady nedávno byla diskuze k X6, ale zde jsou fotky i video, tak sem to šoupnul jako new téma, sry... :)

http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=14114

Napsal: pon 17.12.2007 11:46
od JIP
Nějak u tohohle auta postrádám jeho smysl (krom toho, že se mi moc nelíbí). To by se už mohlo vyrábět FERRARI ENZO Combi, DACIA LOGAN GTi nebo SMART 4x4Allroad... :roll:

Napsal: pon 17.12.2007 11:52
od papyk
Taky mi nějak uniká smysl tohoto modelu, ale zas na druhou stranu, nevypadá to zle a celkem se mi to líbí, což nemůžu říct o všech výplodech p.Bangla :wink:

Napsal: pon 17.12.2007 11:53
od prase007
JIP píše:Nějak u tohohle auta postrádám jeho smysl (krom toho, že se mi moc nelíbí). To by se už mohlo vyrábět FERRARI ENZO Combi, DACIA LOGAN GTi nebo SMART 4x4Allroad... :roll:


Vsaď se, že by se našla spousta lidí, co by to koupili. Hlavně ten allroad smart :)

Napsal: pon 17.12.2007 12:09
od kosh
Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.

Napsal: pon 17.12.2007 12:12
od khonza318
JIP píše:Nějak u tohohle auta postrádám jeho smysl (krom toho, že se mi moc nelíbí). To by se už mohlo vyrábět FERRARI ENZO Combi, DACIA LOGAN GTi nebo SMART 4x4Allroad... :roll:


logan GTi už je. teda skoro.logan CUP http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... ogan/13009

u X6 jsou krásný ty motory: 50i - 4,4biturbo :Slina: :Poklona:

Napsal: pon 17.12.2007 12:28
od michal09
khonza318 píše:
u X6 jsou krásný ty motory: 50i - 4,4biturbo :Slina: :Poklona:


Ten 4 a půl litr s 300kw, to už může bejt celkem peklo na takový auto... :lol:

Každopádně si myslím, že X5 měla a má velkej úspěch, X3ka celkem taky, tak mě ani nepřekvapilo že přišla X6... Jak psal Kosh - Kdo chce velký a zároveň sportovní SUV od BMW, ten bude mít radost, protože X5 i X3 sportovní duch chyběl (X5 4,8i by určitě výkon měla, ale podvozek jí toho moc nedovolí)... Jen obecnej můj názor, bůh ví jaká X6 opravdu bude (vlastně už je)... :wink:

Napsal: pon 17.12.2007 12:49
od Marty_
Nadherny, tohle se mi fakt moc libi :P

Napsal: pon 17.12.2007 13:07
od JIP
kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.


Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného)
Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím
Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.

Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem.
Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína...
Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou?
Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů? :roll:

Napsal: pon 17.12.2007 13:58
od kosh
JIP píše:
kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.


Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného)
Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím
Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.

Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem.
Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína...
Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou?
Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů? :roll:




Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice :lol:
A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.

Napsal: pon 17.12.2007 14:02
od RuDoSh
michal09 píše:X5 4,8i by určitě výkon měla, ale podvozek jí toho moc nedovolí


no nevim...

Napsal: pon 17.12.2007 14:37
od JIP
kosh píše:

Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice :lol:
A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.


Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6! :roll:
Každopádně to v zatáčce líp nepojede, pokud máš alespoň základní znalosti fyziky, tak je ti jasné co velká hmotnost spolu s vysokým těžištěm provedou s agilitou auta v zatáčkách...
Chápu, že různí lidé to vidí různě...tohle je prostě můj názor na čím dál větší univerzálnost dnešních aut...zabijí to podle mě jejich charakter... :?

Napsal: pon 17.12.2007 14:49
od kosh
JIP píše:
kosh píše:

Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice :lol:
A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.


Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6! :roll:
Každopádně to v zatáčce líp nepojede, pokud máš alespoň základní znalosti fyziky, tak je ti jasné co velká hmotnost spolu s vysokým těžištěm provedou s agilitou auta v zatáčkách...
Chápu, že různí lidé to vidí různě...tohle je prostě můj názor na čím dál větší univerzálnost dnešních aut...zabijí to podle mě jejich charakter... :?



A proč by jsi na to pole s tou X6 nevjel? Uplně v pohodě. Zrovna o tomto konkrétním případu nemá smysl se mnou diskutovat.
Jinak E36 má podvozek z roku 93 myslím.
X6 má dynamic drive, 4x4, a ja nevím co ještě. Je mi jasne že je o nějaké to kilčo těžší, ale stejně si myslím že by na to m byla lépe než E36.

Napsal: pon 17.12.2007 14:55
od michal09
Klucí to vážně chcete srovnávat e36ku např. z roku 1993 a X6 z roku 2007, resp. 2008??? Každý auto je z jinýho století a společný mají jen znak na kapotě... :lol: Bych nesrovnával nesrovnatelné... :wink:

Napsal: pon 17.12.2007 14:58
od RuDoSh
kosh píše:
JIP píše:
kosh píše:

Už tě vidím frajere jak jedeš s E36 po poli pokošené kukuřice :lol:
A vsadím se o co chceš že tahle X6 na tom bude v zatáčkách lépe než tvoje E36. Prostě někteří lidé to opravdu využijí.
Někdo potřebuje prostě auto, které má vyžší světlou výšku a na druhou stranu zase chce jezdit i rychle.


Na to pole nevjedeš ani s tou X6, nebo tam zkončíš. Nemyslel jsem to tak, že bych vychvaloval svoje auto oproti X6! :roll:
Každopádně to v zatáčce líp nepojede, pokud máš alespoň základní znalosti fyziky, tak je ti jasné co velká hmotnost spolu s vysokým těžištěm provedou s agilitou auta v zatáčkách...
Chápu, že různí lidé to vidí různě...tohle je prostě můj názor na čím dál větší univerzálnost dnešních aut...zabijí to podle mě jejich charakter... :?



A proč by jsi na to pole s tou X6 nevjel? Uplně v pohodě. Zrovna o tomto konkrétním případu nemá smysl se mnou diskutovat.
Jinak E36 má podvozek z roku 93 myslím.
X6 má dynamic drive, 4x4, a ja nevím co ještě. Je mi jasne že je o nějaké to kilčo těžší, ale stejně si myslím že by na to m byla lépe než E36.


asi s tim ma vetsi zkusenosti ;-)

Napsal: pon 17.12.2007 15:34
od kosh
michal09 píše:Klucí to vážně chcete srovnávat e36ku např. z roku 1993 a X6 z roku 2007, resp. 2008??? Každý auto je z jinýho století a společný mají jen znak na kapotě... :lol: Bych nesrovnával nesrovnatelné... :wink:


Ne ne to jsem nechtěl, ale říkám že to auto si najde hodně zájmců a to i přez nezvyklý tvar.
Když jsem viděl poprvé 5er E60 tak jsem si říkal že hnusnější auta dělá snad jen rencek no a nakonec parkovalo u nás v garáži :D

Napsal: pon 17.12.2007 16:09
od GeorgosAc
Me se libi moc.....

Napsal: pon 17.12.2007 16:17
od kosh
GeorgosAc píše:Me se libi moc.....


No konečně někdo :D

Napsal: pon 17.12.2007 16:24
od Radim046
:D Taky se přidám.Mě se taky moc líbí. :banan:

Napsal: pon 17.12.2007 17:17
od mufman
JIP píše:
kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.


Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného)
Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím
Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.

Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem.
Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína...
Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou?
Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů? :roll:


Supr napsany, vtipně, výstižně!! Naprosto souhlasím. Dokonce jsem narozdíl od ostatních aji pochopil o čem jsi psal... Mi došlo, že nesrovnavas e36 s X6, ale proste normalni silnicni auto versus tenhle hybrid, kterej je jeste navic osklivej. Nekde jsem cetl ze to spouste lidí pripomina Sangyong Actyon(nebo jak se to pise) a me teda dost... pekna Asie z Mnichova, jen co je pravda.