Stránka 1 z 2
Napsal: ned 06.01.2008 22:16
od HAMANN
Chci se zeptat ktery z techto motoru by ste brali do 3er radsi? A ktery s tehle by ste brali radsi? Nekdo rika ze 2,3 je lepsi na vykon i na spotrebu? Vase nazory!
Napsal: ned 06.01.2008 22:30
od dsvatos
323 není objem 2,3. Je to pořád 2,5, ale oproti původní M50 2,5 má snížený výkon ve prospěch krouťáku odspodu a spotřeby. Jestli M52 320 a 323 tak jednoznačně 323. Žerou stejně, ručení taky stejný, ale 323 jede mnohem líp
Napsal: ned 06.01.2008 22:50
od matal
Přesně tak..
Napsal: pon 07.01.2008 15:25
od mufman
Možná blbej dotaz, ale proč to tak je? Já mám za to, že pokud to jsou v zásadě stejný motory tak se liší jen objemem válců, tak mi nejde do hlavy proč ten dvoulitr nežere míň. Nebo ma ten dvaapullitr nejaky dalsi vychytavky?
Napsal: pon 07.01.2008 15:33
od castro
mufman píše:Možná blbej dotaz, ale proč to tak je? Já mám za to, že pokud to jsou v zásadě stejný motory tak se liší jen objemem válců, tak mi nejde do hlavy proč ten dvoulitr nežere míň. Nebo ma ten dvaapullitr nejaky dalsi vychytavky?
on žere míň, ale ne tak rapidně.
Napsal: pon 07.01.2008 15:35
od davidj
castro píše:mufman píše:Možná blbej dotaz, ale proč to tak je? Já mám za to, že pokud to jsou v zásadě stejný motory tak se liší jen objemem válců, tak mi nejde do hlavy proč ten dvoulitr nežere míň. Nebo ma ten dvaapullitr nejaky dalsi vychytavky?
on žere míň, ale ne tak rapidně.
přesně , ale rozdíl tam trochu je ....to ana ale záleží na stylu jízdy a noze ...

Napsal: pon 07.01.2008 17:05
od Pie
323i znamená objem 2,5 litru, novou generaci motorů s hliníkovým blokem, singl Vanosem a nižší spotřebou, v této variantě je snížen výkon ve prospěch točivého momentu a zaplnění mezery v nabídce modelů. Auta jsou obecně dražší, novější a s výbavou, která i zahrnuje ASC (antihrab- škrtí přívod vzduchu motoru + brzdí jednotlivá zadní kola) a digitální klimu, kde odchází ovládací panel (lze levně opravit výměnou kondenzátoru v ovládacím panelu). Jednoduchá velká koncovka, svody s 2x lambdou pak do jedné trubky
Doporučuji také 323i!

Napsal: pon 07.01.2008 23:24
od HAMANN
Takze na pohodovejsi jizdu a mensi spotrebu je lepsi " obyc" 2,0?
Napsal: pon 07.01.2008 23:33
od M3maniac
házení hrachu.....

Napsal: pon 07.01.2008 23:37
od Huska
Napsal: úte 08.01.2008 01:42
od ELiLOBO
mam 320i M52,nemůžu si stěžovat ale po tý době co to mam bych šel do silnějšího modelu, jen sem do začátku jako první BMW a první zadokolku nechtě nic silnýho, teď už mám jiný názor:) ale s 320i veliká spokojenost, do 2500 otáček můžeš jezdit úplně poklidně a nad 3500 když potřebuješ sundat nějakou Octavii 1,9TDi Combo například:) tak máš výkonu dost
Napsal: úte 08.01.2008 06:03
od gigidagostino
323 vlastním a můžu vřele doporučit
Napsal: úte 08.01.2008 08:49
od davidj
ELiLOBO píše:mam 320i M52,nemůžu si stěžovat ale po tý době co to mam bych šel do silnějšího modelu, jen sem do začátku jako první BMW a první zadokolku nechtě nic silnýho, teď už mám jiný názor:) ale s 320i veliká spokojenost, do 2500 otáček můžeš jezdit úplně poklidně a nad 3500 když potřebuješ sundat nějakou Octavii 1,9TDi Combo například:) tak máš výkonu dost
můžu se jen připojit

Napsal: úte 08.01.2008 13:11
od Maslista
z vlastní zkušenosti doporučím 323i pokud neřešíš povinný ručení tak klidně doporučím 328i..
jak už tady někdo napsal spotřeba u motorů M52 při srovnatelném stylu jízdy je defakto stejná, výkony jsou však rapidně rozdílné..!
323 mám a jsem spokojen
320 jsem měl a byl to lenochod

Napsal: úte 08.01.2008 15:57
od Speedy
323i je v pohodě, ale nejde jen o motor, je třeba také vybírat co nejelpší stav a výbavu. Veškeré dodělávání je pak zbyečně drahé. Já osobně jsem měl 323i v socka edition a byl jsem spokojenej první rok, pak jsem začal přemýšlet nad koněma navíc, pokrok k 328i nebyl moc uspokojující, takže jsem skončil u M3. Ale pro dobrý svezení s 6ti válcem, který i nabízí malou spotřebu, tak jedině 323i.
Napsal: úte 08.01.2008 16:07
od 100RM
Tiez neni pravda ze vsetky sa dodavali s ASC, moja je toho prikladom ...

Napsal: čtv 10.01.2008 10:45
od Susi
Ahoj,
cca pře 3 měsíci jsem si přivezl z Německa 523i (E39) a můžu potvrdit, co již bylo napsáno...
Při jízdě s tímhle autíčkem (motorem) zažívám Euforii. Výkonu mám dostatek pro pětku, natož pro trojku.
P.S.: jezdím v kombinaci 9-10l
Napsal: pát 11.01.2008 03:44
od Pyshtoun
Susi píše:Ahoj,
cca pře 3 měsíci jsem si přivezl z Německa 523i (E39) a můžu potvrdit, co již bylo napsáno...
Při jízdě s tímhle autíčkem (motorem) zažívám Euforii. Výkonu mám dostatek pro pětku, natož pro trojku.
P.S.: jezdím v kombinaci 9-10l
Euforii bych to zrovna nenazval (zkus treba Z3 2,8 @ 240 PS nebo M3), ale vykonu i kroutaku je dost; takova trojecka vytocena nad3 tisice je krasny zacatek predjizdeni

Dvoulitr papa pri klidne jizde o malinko min, ale jak mu zacnes slapat po krku, zacne zrat jak vzteklej a stejne nejede; 23 je jinde. OBJEM nicim nenahradis, coz plati zvlaste u tezkych aut jako E36, E39 a dal...
Napsal: pát 11.01.2008 09:01
od wacc
100RM píše:Tiez neni pravda ze vsetky sa dodavali s ASC, moja je toho prikladom ...

Myslim, ze ho nedavali jen do tech, u kterych byla priplatkova vybava LSD.
Napsal: stř 13.02.2008 15:09
od Jiri
Chci E36 touring 320 a chtěl bych vědět od kdy se montoval motor M52 a jak ho poznám na pohled od M50 Vanos. Samozřejmě se nevyhýbám ani 323, ale prostě co seženu v lepším stavu a výbavě. Dík