Stránka 1 z 2
Napsal: úte 29.01.2008 20:01
od gas
chtěl bych se zeptat jaký máte názor a hlavně zkušenosti s těmahle typama rok 00-01.Chci vyměnit svoji 318 a zajímalo by mě výhody a nevýhody těchto typů.Recenze mam na netu projetý snad všechny,ale hlavně mě zajímají zkušenosti vás kdo je máte.Každá rada výtána díky moc!!!!
Napsal: úte 29.01.2008 20:29
od Huska
už se to tu řešilo... jediná rada ... "svez se"
Napsal: stř 30.01.2008 23:23
od michal09
Já mám osobní zkušenosti pouze s novější 335d, ale už jen podle srovnání 320d a 330d bych šel do 330d, pojede mnohem líp, za stejnou, nebo podobnou spotřebu.... Pokud ti záleží na pojistce di do 320, ale jinak bych preferoval 330d!!! Jinak spolehlivost motoru, výbava a různý ostatní věci spíš záleží na konkrétním autě a jakou mělo minulost... Jinak 335d jede jako prase, to jsem si zkusil...

Napsal: čtv 31.01.2008 16:21
od gas
O pojistku se mě nejedná spíš mě zajímá jestli v těch letech 00-01 neměli nějakou vekou slabinu ohledně vstřiků,čerpadla,turba,převodovka atd.Teď jsem měl možnost se v obou verzích povozit a rozdíl je tam fakt velký a nechtěj se mě dělat nějaký kompromisy to už jsem jednou udělal a byl jsem nas...,že jsem do toho šel.
Napsal: čtv 31.01.2008 16:27
od michal09
gas píše:O pojistku se mě nejedná spíš mě zajímá jestli v těch letech 00-01 neměli nějakou vekou slabinu ohledně vstřiků,čerpadla,turba,převodovka atd.Teď jsem měl možnost se v obou verzích povozit a rozdíl je tam fakt velký a nechtěj se mě dělat nějaký kompromisy to už jsem jednou udělal a byl jsem nas...,že jsem do toho šel.
Žádný kompromisy nedělej, jdi do 330d...

Osobní zkušenosti nemám o slabynách žádnejch taky nevím, pokud bude ve výborné technické kondici, neni co řešit... Nejdůležitější je, kdo to auto měl před tebou a jak se o něj staral, proto bych směřoval poptávku tímto směrem.
Hodně štěstí a trpělivosti při koupi...
Napsal: čtv 31.01.2008 17:17
od Diablo330Ci
Ja myslim ze 320d pred faceliftem problemy mela ale nevim to jiste
Napsal: čtv 31.01.2008 21:46
od Tehu
schanim taky info jednu za druhou a co jsem se tak docetl tak v kazdem pripade jit do auta po faceliftu maj lepsi predni napravy, u 320d lepsi motor tzn. 110Kw atd. je toho dost... spotreba prej dela u 330d tak litr navic....
tak by me taky treba jeste zajimalo kterej motor ma vetsi slabiny ...??? a jak je to s dilama na nej tzn turbo cerpadlo atd. ... jestli je to cenove u techto motoru srovnatelne...
Napsal: čtv 31.01.2008 22:33
od gas
Tak před chvílí jsem se dozvěděl od známého,že 320d před facelift má prý problém s čerpadlama,ale nevím jestli je to pravda on je trochu přechytralej!Ale o 330d říkal že je to trochu lodní motor takže na kvalitu a spolehlivost je prý určitě lepší.No a hlavně ten motor fakt jede!!!!

Napsal: pát 01.02.2008 09:24
od AdaM5
Ovšem na provoz bude 330d dražší (čistě teoreticky, kdyby byly obě auta ve stejným stavu), ale to auto ti ty peníze navíc mnohonásobně oplatí, na 100% neprohloupíš když koupíš 330d po faceliftu

Napsal: stř 16.04.2008 20:51
od na_nervy_z_iDrivu
320 - dá sa ale 330 raketa, s manuálom a riadiacou jednotkou hrúza. Dokonca rozdiel v spotrebe je 1 liter.
Po roku 2002 v pohode... Iné uchytenie zadnej nápravy... bezproblémové.
Napsal: čtv 17.04.2008 09:38
od MatyACS
sám mám 320d ale určitě doporučuju 330d, sice je náchylná na přední ramena (moc těžkej motor), ale to je jen drobnost...100% 330d!!!!!!!!!!!
Napsal: čtv 17.04.2008 09:59
od Diablo330Ci
na_nervy_z_iDrivu píše:320 - dá sa ale 330 raketa, s manuálom a riadiacou jednotkou hrúza. Dokonca rozdiel v spotrebe je 1 liter.
Po roku 2002 v pohode... Iné uchytenie zadnej nápravy... bezproblémové.
Turbo kopance jako kr....Obcas mam pocit ze mi nafta utrhne hlavu a ta mi spadne na zadni sedacky

Napsal: sob 03.05.2008 19:14
od RG
No nevim, mám 57.000 km za deste měsíců v 520d a v porovnání jsem spokojen, řešíte tu nepodstatné věci, dvoulitr od BMW je držák, sice slabší, ale dobře odladěný.
Napsal: sob 03.05.2008 20:51
od AdaM5
REJNGROUP píše:No nevim, mám 57.000 km za deste měsíců v 520d a v porovnání jsem spokojen, řešíte tu nepodstatné věci, dvoulitr od BMW je držák, sice slabší, ale dobře odladěný.
Teď tě nějak nechápu

jaké nepodstatné věci? Vždyť nikdo neříká že 20d je špatnej motor, ale 30d je prostě podle mě (a dalších) lepší volba.
Napsal: sob 03.05.2008 21:34
od Yngwie
AdaM5 píše:REJNGROUP píše:No nevim, mám 57.000 km za deste měsíců v 520d a v porovnání jsem spokojen, řešíte tu nepodstatné věci, dvoulitr od BMW je držák, sice slabší, ale dobře odladěný.
Teď tě nějak nechápu

jaké nepodstatné věci? Vždyť nikdo neříká že 20d je špatnej motor, ale 30d je prostě podle mě (a dalších) lepší volba.
Mi se treba disel nelibi vubec... radsi slabsi motor s vyssim rozsahem otacek nez naopak. Do takove setky si vubec nedovedu na sportovni jizdu predstavit:).
Napsal: sob 03.05.2008 21:38
od Vlasta
Yngwie píše:Mi se treba disel nelibi vubec... radsi slabsi motor s vyssim rozsahem otacek nez naopak. Do takove setky si vubec nedovedu na sportovni jizdu predstavit:).
A jel jsi už twin turbem?
Napsal: sob 03.05.2008 21:58
od Yngwie
Vlasta píše:Yngwie píše:Mi se treba disel nelibi vubec... radsi slabsi motor s vyssim rozsahem otacek nez naopak. Do takove setky si vubec nedovedu na sportovni jizdu predstavit:).
A jel jsi už twin turbem?
335d...je to sila o tom zadna...ten kopanec a zatah ...o tom si muze nechat kazdy benzin podobneho objemu zdat a nerikam za na cestovani muze bych v automatu skvely, ale kdyz jsem zkousel M3 s 8000 otackami, tak mi vubec vubec nevadilo, ze nebyl ten turbo kopanec. Proste je to muj vkus, ale verim, ze spouste lidi bude silny diesel vyhovovat. Mam rad ten linearni charakter tech atmosfer... byt spouste lidi se zdaji v primce slabe...
Napsal: sob 03.05.2008 22:31
od Vlasta
Já právě u 535d žádnej turbokopanec nepozoruju, trochu ten výkon motoru degraduje automat, ale už jsem si nějak zvyknul.
Napsal: sob 03.05.2008 22:45
od RG
Mam funglovku 320d ve verzi 130KW v manuálu hupsnutou do kupéčka, v porovnání se zajetou 520d 122KW je jako by mě něco drželo za pr_zadek, nechce se mu tolik do ootáček u rozjezdu, počítadlo řve doporučení pro zařazení rychlosti, ten model je koncipovanej na spotřebu. Vnímání rychlosti v trojce je výraznější, protože hopsá jako koza v každým hrbolku či dirce, zážitek v naftě začíná až v provozní rychlosti nad 100km/h, teprve pak má jízda i motor sportovní charakter, do stovky se zdá, že se konstruktéři snažili hledat bezpečnost v náročném provozu dle dopravních předpisů, myslím ale že je to dobré - do stovky to jede jako bezpečný kolega běžného přesouvače v prostoru a pokud je místo ! Šup - z pohody je sportovní jízda.
320d je v novém odladění zajímavý i v tom, že pedál plynu je chcípák tak do poloviny záběru, od 50% krouťák překvapuje ..., na trojce je v manuálu výrazně přesnější řazení (kratší šaltpáka se lépe vede)
Napsal: sob 03.05.2008 23:19
od Yngwie
Vlasta píše:Já právě u 535d žádnej turbokopanec nepozoruju, trochu ten výkon motoru degraduje automat, ale už jsem si nějak zvyknul.
Mas pravdu to bylo mimo...s klasickyma tdicka se to neda srovnat. Ale asi jsi pochopil, ze jsem benzinak
