Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 20.03.2008 09:12
od Whisky
Mít doma BMW je snem mnoha motoristů. Jenže ne každý bavorák je tím správným bavorákem. Všechny sice mají výborný podvozek, ale k tomu to chce nějaký solidní motor. Co byste řekli třeba vznětovému dvoulitru s výkonem 150 kW?
http://www.novinky.cz/clanek/135638-tes ... riftu.html
Mam sedum let staryho 6tivalcovyho 3litra se 135kW a ted 3litr a 4val se 150kW....mam pocit, ze mam nejaky predpotopni model

)...ty diesely sly strasne dopredu.
Napsal: čtv 20.03.2008 12:14
od Dejva
Tak tenhle "test" jsem si také přečetl.

Napsal: čtv 20.03.2008 12:22
od Whisky
ani tak nejde o "test" jako o to ze ty diesely uz davaj docela dost velky vykony...nekde bylo srovnani 2l dieselu od bmw a priusu a bmw melo nizsi spotrebu....
Napsal: čtv 20.03.2008 14:09
od dsvatos
Ropáky jdou fakt neskutečne dopředu. Nafta je dneska prostě "in". Ale při srovnání s benzínem se pořád musí brát v potaz, že ropáci jsou oturbovaný.
Napsal: sob 22.03.2008 13:15
od ELiLOBO
doufám že když je nafta diesel takovej hit už poměrně dlouho tak překročí cena dieslu benzín:)
Napsal: sob 22.03.2008 13:37
od JIP
ELiLOBO píše:doufám že když je nafta diesel takovej hit už poměrně dlouho tak překročí cena dieslu benzín:)
U nás na severní Moravě je nafta dražší ne NA95 snad všude...
Napsal: sob 22.03.2008 14:50
od Slid
no a hlavně nafty je všude tři prdele
Pokud kouknu u nás kolik stojí nafta na benzinkách tak je to průměr 29,90,-
Napsal: sob 22.03.2008 17:58
od GG
Tak u 1er ještě OK, ale u 6er

Celkem to může být nářez
http://www.super.cz/testy/21136-bmw-635 ... mstvi.html
Napsal: pát 06.06.2008 22:51
od Marosh
Whisky píše:Mít doma BMW je snem mnoha motoristů. Jenže ne každý bavorák je tím správným bavorákem. Všechny sice mají výborný podvozek, ale k tomu to chce nějaký solidní motor. Co byste řekli třeba vznětovému dvoulitru s výkonem 150 kW?
Řekl bych k němu, že jede asi tak, jak jsem čekal, že pojede... tzn. slušně.

Každá delší rovinka mezi vesnicema stačila pro roztažení přes 200 km/h, brzdy super, sedí skvěle (BMW, ne?), a při vypnutí stabilizace má člověk rázem plné ruce práce (tímto se omlouvám tramvajistovi, kterého jsem potkal při výjezdu z té zatáčky v Chotkových sadech - kdo je z Prahy, ví kterou myslim...)

. Co mě maximálně nebavilo, byl zvuk motoru, kdy "chrochtání" je prostě slyšet i vevnitř a šestiválcové diesely proti tomu hrají rajskou hudbu. Místa na zadních sedadlech spíš nejsou než jsou, ale s tím se počítá (mluvím o 123d coupé, abychom se nepletli). Spotřeba asi 9,6 a to jsem ho moc nešetřil. Celkově mi přišlo jako docela fajn auto, ale úplně na větvi jsem z něj nebyl.
Napsal: sob 07.06.2008 12:04
od MartyE30
Jinak 123d není 3litr, ale 2litr se dvěma turby a jede se sním velmi pěkně

Napsal: sob 07.06.2008 18:14
od HAMANN
MartyE30 píše:Jinak 123d není 3litr, ale 2litr se dvěma turby a jede se sním velmi pěkně

Nikdo tu o trilitru nic nepsal

.... Jen ze 3litry proti tomu hrajou rajskou hudbu. O dieselech si myslim svy, novyho diesla treba asi jo kdybych toho najezdil hodne-takovy 335d nebo 535d mmmmmmm

, ale udrzovat v chodu treba 8let a vejs staryho diesla bych rozhodne nechtel!
Napsal: sob 07.06.2008 19:12
od JaraX
sice dou diesely čím dal víc kupředu ale taky se čím dál víc serou a jejich opravy sou čím dál dražší, takže naftaci, hodně štěstí

Napsal: sob 07.06.2008 19:31
od surfis
JaraX píše:sice dou diesely čím dal víc kupředu ale taky se čím dál víc serou a jejich opravy sou čím dál dražší, takže naftaci, hodně štěstí

Bohužel je to hodně o kvalitě nafty, která v našich končinách je dost na hov..!!!
Napsal: sob 07.06.2008 19:53
od milonovo
O kvalitě nafty to je 100%,ale tolik ubrečenejch majitelů dieslu jako tady jsem nikde neviděl.
Napsal: ned 08.06.2008 11:37
od pepus
ubrecenejch majitelu je tu spousta... porad nechapu proc
ja tu 123d chci
jinak podobnej motor ma ted i MB (taky dvoulitr biturbo, vykon pres 200k), tady je videt rozdil prime znacek oproti japoncum, tam ma vlastni vyvoj napr. subaru a ted s velkou slavou vyprodukovali 2litr se 150 konema, no 5 let pozadu

Napsal: pon 09.06.2008 09:36
od Yngwie
Proc radeji neivestujes do 130i, kdyz chces jezdit na pilu a s dieslem mas 9.6l:). Za cenu mirneho zvyseni paliva dostanes setsakra jiny motor ....
Napsal: pon 09.06.2008 10:10
od pepus
no, kdyz se budeme drzt tabulek, tak "mirne" zvyseni paliva mi rozdil 5.2 vs 8.3 neprijde... kouzlo ty 123d je, ze ma spotrebu stejnou jak 2.0 TDI a pritom ma o 60 koni vic
Napsal: pon 09.06.2008 10:16
od Diablo330Ci
At si kazdy koupi co chce!Ja uz se nechci rozcilovat

Napsal: pon 09.06.2008 15:41
od JaraX
pepus píše:no, kdyz se budeme drzt tabulek, tak "mirne" zvyseni paliva mi rozdil 5.2 vs 8.3 neprijde... kouzlo ty 123d je, ze ma spotrebu stejnou jak 2.0 TDI a pritom ma o 60 koni vic
no jo, bude žrát min, sice tomu 4x praskne hlava, pak odejdou postupně obě turba, vstřiky, čerpadlo, váha vzduchu a celou dobu to bude mít chrochtavej zvuk a párkat to majitele nechá vyset, ale zase ušetří na naftě.
Napsal: pon 09.06.2008 16:17
od pepus
mozna tebe, ale toho kdo to bude mit pred tebou do 300tkm asi ne
