Stránka 1 z 1

Napsal: ned 19.10.2008 13:47
od Honnzas
Ahoj.
Vim ze to bude znit divne, ale pokusim se to vysvetlit.
Koukam po vetsim aute kombajnu a nemohu se rozhodnout 5? 3?
Mam velkeho psa a potreju tedy kombajna. Myslim ze by mi stacila 3ka ale. Fakt nevim. Cena by mela byt okolo 200t

Koukal jsem po 530d a nevim jak s udrzbou servisem a tak koukal jsme na ten novejsi motor kterej by uz mel bejt vychytanej.

Jsem upne zoufalej a nemuzu se rozhodnout :oops:

Jel jsem s 320d 150ps a pripadlo mi to s posadkou dva chlapsi á 90kg good. Nevim jak moc my byt slyset turbo, tohle pri zataku trochu piskalo.

Dalsi moznost mam 330xd za 205t 190tkm 2001 jen nevim jak je na tom ten pohon 4x4 jak je poruchovy a narocny na udrzbu.

No a konecne 5ka muzu koupit jednu ktera je sice stocena, ale z pozadi vim ze ma http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6697788 260tkm. Neni to moc? Pak je tam vaha vzduhu na vymenu.
Nevim jak je to moc draha sranda a nechtel bych abych se na svem prvnim Bavu popalil a ziskal na nej spatny nazor.
Dalsi vec je spotreby co ctu tak u 3,0d je to okolo 6-7litru .
Jsem uz vazne zoufalej traged a moc doufam, ze mi to tohle forum pomuze rozlousknout.
Moc diky.

Napsal: ned 19.10.2008 13:55
od prase007
9 z 10 psů by volilo 5er

Napsal: ned 19.10.2008 15:09
od Tehu
Honnzas píše:Ahoj.
Vim ze to bude znit divne, ale pokusim se to vysvetlit.
Koukam po vetsim aute kombajnu a nemohu se rozhodnout 5? 3?
Mam velkeho psa a potreju tedy kombajna. Myslim ze by mi stacila 3ka ale. Fakt nevim. Cena by mela byt okolo 200t

Koukal jsem po 530d a nevim jak s udrzbou servisem a tak koukal jsme na ten novejsi motor kterej by uz mel bejt vychytanej.

Jsem upne zoufalej a nemuzu se rozhodnout :oops:

Jel jsem s 320d 150ps a pripadlo mi to s posadkou dva chlapsi á 90kg good. Nevim jak moc my byt slyset turbo, tohle pri zataku trochu piskalo.

Dalsi moznost mam 330xd za 205t 190tkm 2001 jen nevim jak je na tom ten pohon 4x4 jak je poruchovy a narocny na udrzbu.

No a konecne 5ka muzu koupit jednu ktera je sice stocena, ale z pozadi vim ze ma http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6697788 260tkm. Neni to moc? Pak je tam vaha vzduhu na vymenu.
Nevim jak je to moc draha sranda a nechtel bych abych se na svem prvnim Bavu popalil a ziskal na nej spatny nazor.
Dalsi vec je spotreby co ctu tak u 3,0d je to okolo 6-7litru .
Jsem uz vazne zoufalej traged a moc doufam, ze mi to tohle forum pomuze rozlousknout.
Moc diky.
pro velkyho pejsana bych doopravdy volil radsi 5-ku. Protoze u 3-ky je kufirek o nicem. Jinak 3,0d urcite po 2,0 bych nesahl na tak tezky auto nic moc vykon a spotreba tak o 0,5-1l mensi, ale muze to byt tim ze jsem tim 3,0l trosku zmlsanej. 260tis km je na takove auto nic. Jen s tou co mas na obrazku nepocitej, ze budes jezdit za 6-7l to spise tak 8 az 10l/100km zalezi jak a kde. Je to totiz 5-ka a v automatu...

Jen za 200tis sehnat 330xd v slusnym stavu je prakticky nemozne v ty cenovy relaci je realna tak ta 530d :)

Napsal: ned 19.10.2008 15:29
od JackWhite
tak e46 sem měl v kombíku a prodal sem ji kvůli tomu ,že je malá a hlavbně kufr,tam se ti vejde tak jezevčík-prostě lifestylové kombi ,který je totálně nepraktický,takže určitě řada 5,bohužel ani ta nemá kufr,o kterým se dá říct že je obrovskej,ale tak na psa snad jo...

Napsal: ned 19.10.2008 15:43
od Honnzas
Diky za rady. Asi se priklonim k 5ce. Vi jeste nekdo jak moc drahe jsou dily na 5ku a jaka je tam udrzba. Na co trpi. Co jsem cetl ma problemy s podvozkem, ale to na nasich silnicich asi kazde auto. Nebo je tam neco specialniho co by xtrta casto odchazelo?

Napsal: ned 19.10.2008 15:55
od Shelby
Honnzas píše:Diky za rady. Asi se priklonim k 5ce. Vi jeste nekdo jak moc drahe jsou dily na 5ku a jaka je tam udrzba. Na co trpi. Co jsem cetl ma problemy s podvozkem, ale to na nasich silnicich asi kazde auto. Nebo je tam neco specialniho co by xtrta casto odchazelo?

Problémy s podvozkem?? Jezdim sice dálky ale horní tažný ramena na 530dT jsem měnil ve 330tkm a spodní s tyčkami řízení ve 380tkm aktualně má 529tkm a víc jsem neměnil, na zadku je ještě vše původní. Chápu že pokud někdo jezdí jen po Praze tak to vydrží podstatně míň. Navíc výměna není drahá záležitost..
P.S. údržba v mém případě téměř žádná..

Napsal: ned 19.10.2008 16:09
od Honnzas
Shelby píše:
Honnzas píše:Diky za rady. Asi se priklonim k 5ce. Vi jeste nekdo jak moc drahe jsou dily na 5ku a jaka je tam udrzba. Na co trpi. Co jsem cetl ma problemy s podvozkem, ale to na nasich silnicich asi kazde auto. Nebo je tam neco specialniho co by xtrta casto odchazelo?

Problémy s podvozkem?? Jezdim sice dálky ale horní tažný ramena na 530dT jsem měnil ve 330tkm a spodní s tyčkami řízení ve 380tkm aktualně má 529tkm a víc jsem neměnil, na zadku je ještě vše původní. Chápu že pokud někdo jezdí jen po Praze tak to vydrží podstatně míň. Navíc výměna není drahá záležitost..
P.S. údržba v mém případě téměř žádná..


Supeer tak to jsem hned klidnejsi. Tak ze je to jasne 530d jeste se rozhodnout pro automat, nebo manual. Automatu se nebojim a co mi par lidi rikalo tak ta spotreba zase tak zavratne vyzsi neni.
Ma nekdo zkusenost?

Napsal: ned 19.10.2008 16:15
od Shelby
automat +cca litr

Napsal: ned 19.10.2008 17:23
od Honnzas
Shelby píše:automat +cca litr


Tak ze tak 8litru?

Napsal: ned 19.10.2008 17:24
od Tehu
rozhodne nez nekde z bazaru bych se poohledl po necem tady zkus treba toto co je tady v prodam auto...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=55908

Napsal: ned 19.10.2008 19:12
od Honnzas
Tehu píše:rozhodne nez nekde z bazaru bych se poohledl po necem tady zkus treba toto co je tady v prodam auto...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=55908


Dikx

Napsal: ned 19.10.2008 20:17
od Honnzas
Jak jena tom prosim 525d je to ok ? Nebo to same co tds