Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 20.11.2008 21:53
od Prospeedy
Zdravim chlapáci..konečně jsem se zbavil vw-čka a rozhodnul ke koupi pořádný káry a naskytlo se mi toto: 530i, rok 2001, ve sříbrný metle, najeto cca185tis. km, sportovní sedadla, tříramenej volant a jiný vychytávky za 170000kč..Přijde mi to jako dost nízká cena, ale hlavně mě zajímá kolik vydrží motor a getríbka km..Je mi jasný že záleží na tom jak bylo o auto pečováno ;-) Auto budu mít na delší dobu a tak nevím jestli přišetřit nějakou kačku navíc a koupit káru s nižším počtem km, nebo do toho skočit..nerad bych do toho nasypal další desetitisíce ihned po koupi..díky za reakce

Napsal: čtv 20.11.2008 22:08
od Bajzik
V první řadě si vezmi někoho kdo to auto zná, protože ty, jak je vidět, kupuješ auta podle stavu tachometru.
Osobně je pro mě milejší přiznaných 300+ t. km než 180-210t. km stočených.

Jo a ten motor vydrží moooc ale vše je o zacházení. Převodovka taky ale specialisti zníčí i manuálku. 8)

Napsal: čtv 20.11.2008 22:11
od Hanz
http://www.autohificlub.cz/forum/11/100 ... 1297-35i/0
618.ooo Km
proč to sem dávám, pro někoho neuvěřitelný km, pro jiného realita v jeho autě, jen má stočený tachometr... Bmw je na tom stejně, nesrovnávejte to se škodovkou... 8O

Napsal: čtv 20.11.2008 22:13
od Tashiro
Prospeedy píše:Zdravim chlapáci..konečně jsem se zbavil vw-čka a rozhodnul ke koupi pořádný káry a naskytlo se mi toto: 530i, rok 2001, ve sříbrný metle, najeto cca185tis. km, sportovní sedadla, tříramenej volant a jiný vychytávky za 170000kč..Přijde mi to jako dost nízká cena, ale hlavně mě zajímá kolik vydrží motor a getríbka km..Je mi jasný že záleží na tom jak bylo o auto pečováno ;-) Auto budu mít na delší dobu a tak nevím jestli přišetřit nějakou kačku navíc a koupit káru s nižším počtem km, nebo do toho skočit..nerad bych do toho nasypal další desetitisíce ihned po koupi..díky za reakce


KM až v druhý řadě... a to jen pokud má servisku.... jinak šestivát je nezničitelný a super jízda, jde ale o to jak se s tím zacházelo. S investicí počítel. Málo to může a nemusí být, jde o stav. Ale tyhle káry moc lidi nechtěj, radši jdou do 528 tak jsou levnější. e39 trpí na přední ramena ale rozhodně to nejvi VW ))))) jinak já jsem se svým max spokojen.

Napsal: čtv 20.11.2008 22:26
od Prospeedy
Problem je v tom, že jsem auto ještě neviděl na vlastní oči...Podle tacho auta nekupuju(možná to tak vypadá, ale opravdu tomu tak neni) :wink: , protože sam vim moc dobře jak je lehky přepsat km..Podle fotek se toho moc nepozná..Jen mě zajímalo informativně kolik asi tak vydrží. Třeba u mýho bejvalího golfa gti jsem dělal motor ve 170tis. Bral si 1L oleje/600km.. Kroužky byli v háji a hlava na tom nebyla o moc lépe. Ale to bylo díky předchozímu majitele z D, nechoval se k tomu moc dobře..Já si na technickej stav potrpím,ale baworák je pro mě nová zkušenost, takže se budu teprve seznamovat..

Napsal: čtv 20.11.2008 22:36
od Prospeedy
je pravda že pokukuju i po 528, ale témeř 40 koní rozdíl mě stále táhne k 3.0i..Spotřeba je jak jsem zjistil nastejno (po pečlivém pročítání tohoto fora), tak nevim proč nejit do 3.0? Kromě vyšší pořizovací ceny je ještě nějaký jiný důvod proč od 3.0 upustit? a jít raději do 2.8 :?:

Napsal: pát 21.11.2008 08:33
od swed
sel bych do 530, je to novejsi motor a auto uz je po faceliftu

Napsal: pát 21.11.2008 11:02
od ZapBranigan
No to staceni tachometru nemusi byt vzdycky podvod. Na verejnosti a v mediich je to porad strasne propirano a cesky strejcove a tatkove ziskali pocit (a ja si toho vsimam dost casto), ze stav tachometru a calouneni u ridice jsou jediny meritka kvality vozu. Kazdy bazarista vam povi, ze 90% lidi se u bavoraku s 200k+ akorat zasmeje a u feliny co ma 100k se posere blahem. Takze kdyz pak chce prodat nejakou libovku, lestenku s treba 350k a vice, tak to stoci uz jen proto, aby si usetril ty kecy a posklebky ruznych chytrolinu... A to mi potvrdi kazdy, kdo tady dela obchod a jedna se zakazniky, ze lidi u nas jsou na facky...

Napsal: pát 21.11.2008 13:38
od Tashiro
Motory sou nesmrtelný, pokud se dobře staráš tak vydrží 3/4 mega určo... i víc, ale chce to pěkný kus. O kondici benzínu se u bmw neboj, pokud zle nekoupíš.

Napsal: pát 21.11.2008 15:18
od ianko
swed píše:sel bych do 530, je to novejsi motor a auto uz je po faceliftu

presne tak...

Napsal: pát 21.11.2008 18:53
od Prospeedy
Tak jsem se rozhodnul pro 3.0i..nakonec je ten za 170tis pryč..zaváhal jsem..Díky za reakce

Napsal: sob 22.11.2008 01:44
od Demostenes
Jako KM nema smysl resit. Uz jen z toho duvodu, ze 100k po meste je neco jineho nez 100k na dalnici a neco uplne jineho je 100k v CR a 100k v ge.

Napsal: sob 22.11.2008 21:19
od Luckysheck
Jen ta cena mně přišla nějaká divná, až zvláštně nízká. Mám 2.8 a spokojenost. Rychlá dalnice max 9,5 a to jedu dost rychle. Motor jsem zatím neřešil, to spíše ramena, brzdy, zadní kuláky, hřeben řízení a táhla řízení....

Napsal: sob 22.11.2008 22:30
od Michall
Měl jsem 520i,takže slabší motor větší zátež,a měl najeto 300 000 a předl si jak kotě.Olej jsem jen měnil a nikdy nedolejval.Motoru se bát nemusíš.

Napsal: ned 23.11.2008 22:21
od martilulin
no,ja nikdy nekupuju auta ktere maji mezi 90tis a 190tis,potencionalne tam ciha,spousta veci co by meli odejit.Na aute do 90tis proste vidim,ze vse by melo byt super,nad 190 vim,ze prvni vymeny ma za sebou.Ted jsem koupil 320d,najeto 280tis a proc?Jelikoz vstrikovace CR a turbo 280k nevydrzi a byly meneny pred 80tis,spojka,nova,kastle v poradku a calouneni slusny.Podivejte se na Fabii,co ma nalitano 300tis,tam je to lehce videt.Jen tak jsem se stavil do bazaru a ptal se na cenu,obesel auto,jukl dovnitr a zeptal se na rok rekl,ze do tydne bude pryc.Pak ale uvidel KM a najednou otocil,ze kdyz to postavi s temato kilakama,koupi to malokdo,ale pry se muzeme domluvit za 1500Kč to stahne-pry to nikdo nepozna a ted se podrzte,navrhl,ze na 110tis km.Pak ze to proda do tydne,proste humus,vzdy se smeju tem,co maj zarucene najeto 100tis za 10let.Jinak ted jsem se vezl 330i,co ma najeto 540tis,majitel se o ni stara,interier ma nadherny,jen si ve 320tis koupil novy Mvolant.Na motoru,nemenil nic,jen ho pry nechal v BMW odkarbonovat a mel nejake problemy s chlazenim,jinak velmi spolehlivy motor.

Napsal: pon 24.11.2008 04:26
od Shelby
martilulin píše:vstrikovace CR a turbo 280k nevydrzi

mám najeto 536000km a vyměněn nějakej ten vstřikovač -ne všechny a mám původní turbo, ono to není o kilometrech ale způsobu používání..

Napsal: pon 24.11.2008 08:20
od P-J
Shelby píše:
martilulin píše:vstrikovace CR a turbo 280k nevydrzi

mám najeto 536000km a vyměněn nějakej ten vstřikovač -ne všechny a mám původní turbo, ono to není o kilometrech ale způsobu používání..


Vyjímka potvrzuje pravidlo..... :wink:

Napsal: úte 02.12.2008 09:32
od Prospeedy
Ještě mám na vás asi hloupej dotaz, ale nemužu to dohledat... system NIVO maji všechny e39? :oops:

Napsal: úte 02.12.2008 11:30
od swed
nemaji byl za priplatek

Napsal: úte 02.12.2008 11:52
od bmwfil
Myslím, že toury všechny...