Stránka 1 z 2

Napsal: pát 28.11.2008 22:41
od Plechus
UPDATE v tomhle prispevku, uplne dole :-)
Zdravím, zajímalo by mě tohle:

Všechny dotazy se týkají E34 TDS Touring, rok 95

1) čim se řídí velikost nádržky na ostřikovače? Na svojem autě mam takovou velikou...a na jiných sem viděl takový mrňousky...jak to s nima je? (mam intenzivní mytí, ostřikovače předního skla, světel a předních mlhovek- je to kvuli tomuhle nebo je nějakej jinej klíč k záhadě?)

2) vyhřejvaný el zrcátka u E34...jak to s nima je? Když jsou vyhřejvaný, tak je někde nějakej čudl na zapnutí nebo je to auto?

3) U jednoho TDS sem viděl dvojitou koncovku výfuku (klasicky zahnutou dolu, vypadalo to jako origo). Bylo to fakt origo? Případně kdy se to dávalo? Má cenu měnit to na tu dvojitou?

4) Palivoměr si ze mě dělá srandu...když auto stojí nahnutý do prava, tak mam plnou, když do leva, tak mam prázdnou. Dá se to nějak dát dohromady?

5) Když se prudčejc rozjedu, tak tachometr naskočí jakoby se spožděním...normálně na to šlápnu, tacho ukazuje pořád nulu a tak za vteřinku skočí rovnou na těch 30-40, podle toho, kolik jedu...je to ok, nebo se se mnou něco loučí?

6) Nemam pod kapotou tu deku, vadí to, nebo je to fuk?

7) Po startu (když auto alespoň celou noc stojí, po kratším stání to nedělá)), když jedu, než se motor ohřeje na cca 60-70 stupňů stupňů, tak na volnoběh bez plynu motor klepe (nepravidelně, pár sekund běží normálně, pak zaklepe- lehce přitom spadnou otáčky, ale jinak za tepla nebo při dalším startu otáčky drží dobře, start studenej i teplej na drnc). Když se ohřeje na 90 a pak se vypne a třeba hodinu stojí a nakopne se znova, tak už neklepe... opět otázka zní, jestli se podle tohohle popisu dá určit, co mi v dohledné době zamává a odejde do p....prahy...

Díky :-)


EDIT: na svojí E34 mam naprosto dementní sklo na pravym zpětnym zrcátku...zvětšuje to jak blázen, neni v tom vidět nic, max tak jak se ridic 10 km za mnou dloube v nose...co to je za haluz? normální nebo nějakej bastl?

Napsal: pát 28.11.2008 23:57
od kavanda
ani jeden bod bych neřeši a jezdil :lol:
nic se neděje,neboj

Napsal: sob 29.11.2008 11:18
od BMWPower
Plechus píše:Zdravím, zajímalo by mě tohle:

Všechny dotazy se týkají E34 TDS Touring, rok 95

1) čim se řídí velikost nádržky na ostřikovače? Na svojem autě mam takovou velikou...a na jiných sem viděl takový mrňousky...jak to s nima je? (mam intenzivní mytí, ostřikovače předního skla, světel a předních mlhovek- je to kvuli tomuhle nebo je nějakej jinej klíč k záhadě?)

2) vyhřejvaný el zrcátka u E34...jak to s nima je? Když jsou vyhřejvaný, tak je někde nějakej čudl na zapnutí nebo je to auto?

3) U jednoho TDS sem viděl dvojitou koncovku výfuku (klasicky zahnutou dolu, vypadalo to jako origo). Bylo to fakt origo? Případně kdy se to dávalo? Má cenu měnit to na tu dvojitou?

4) Palivoměr si ze mě dělá srandu...když auto stojí nahnutý do prava, tak mam plnou, když do leva, tak mam prázdnou. Dá se to nějak dát dohromady?

5) Když se prudčejc rozjedu, tak tachometr naskočí jakoby se spožděním...normálně na to šlápnu, tacho ukazuje pořád nulu a tak za vteřinku skočí rovnou na těch 30-40, podle toho, kolik jedu...je to ok, nebo se se mnou něco loučí?

6) Nemam pod kapotou tu deku, vadí to, nebo je to fuk?

7) Po startu (když auto alespoň celou noc stojí, po kratším stání to nedělá)), když jedu, než se motor ohřeje na cca 60-70 stupňů stupňů, tak na volnoběh bez plynu motor klepe (nepravidelně, pár sekund běží normálně, pak zaklepe- lehce přitom spadnou otáčky, ale jinak za tepla nebo při dalším startu otáčky drží dobře, start studenej i teplej na drnc). Když se ohřeje na 90 a pak se vypne a třeba hodinu stojí a nakopne se znova, tak už neklepe... opět otázka zní, jestli se podle tohohle popisu dá určit, co mi v dohledné době zamává a odejde do p....prahy...

Díky :-)


bod 1
Není to tím, že tour má ostřikovač zadního okna popř. př. světel???

bod 2
já měl na e34 vyhřívaný a nikdy mi nezamrzly...takže asi auto.

bod 3
nevim ale já bych si s tím kebuli nelámal.

bod 4
Zkus se podívat na plovák...

bod 5
to je budíkama. Mě např. u e32 to skákalo rovnmou na 50-60 :lol:

bod 6
Nevadí. Aspoň ti to kočky nerozcupujou...

bod 7
Jezdi a uvidíš...Je to holt uhlák... :twisted:

Napsal: sob 29.11.2008 12:28
od Rejchy
1) je to tím že máš ostřikovače světel,kdybys měl tu malou cca třílitovou tak ji máš hned prázdnou.Ostřikovač zadního okna má svoji nádobku v zadním pravém blatníku.
2) nevím,někdo říká že se spouštějí automaticky,každopádně by mě to taky zajímalo,protože se mě stává že se zrcátko neodmrazí,nebo neodmlží ani po 16km.
3) některé tds mají dvě koncovky,některé jednu.Proč to nevím,v katalogu n.d. to není nijak rozlišené.
4) možná máš pootočený palivoměr o 90 stupňů.
5) nevím
6) ta deka tam je jako odhlučnění,takže pokud ti nevadí větší kravál tak to neřeš.
7) možná to dělá načnutý vstřik,dělá mi to taky,chystám se s tím do servisu.

Napsal: sob 29.11.2008 13:38
od Helldiver
Nespusta sa nahodou ohrev zrcatok spolocne s odmrazovanim zadneho okna?

Napsal: sob 29.11.2008 14:45
od Rejchy
Helldiver píše:Nespusta sa nahodou ohrev zrcatok spolocne s odmrazovanim zadneho okna?


Asi ne,potože okno se mi rozmrazí a zrcátka ne.

Napsal: ned 30.11.2008 12:09
od tds
zrcátka hřejí hnedka po otočení klíčko nezávisle na ničem.je tam bimetalový odporový drát čím větší je zima tím víc hřeje.zbytek viz. Rejchy

Napsal: ned 30.11.2008 13:31
od fakr
tds píše:zrcátka hřejí hnedka po otočení klíčko nezávisle na ničem.je tam bimetalový odporový drát čím větší je zima tím víc hřeje.zbytek viz. Rejchy


A můžu se zeptat kde ten bimetal najdu? Taky jsem si původně myslel že se zrcátka zapínají společně se zadním oknem.

Napsal: ned 30.11.2008 14:54
od tds
ten nikde nenajdeš ten je zalitý ve skle zrcátka.

Napsal: ned 30.11.2008 15:31
od Jawak
Rejchy píše:3) některé tds mají dvě koncovky,některé jednu.Proč to nevím,v katalogu n.d. to není nijak rozlišené.

Asi do poloviny roku 1993 dávali na TDS koncový tlumič výfuku se dvěmi koncovkami do země, pozdější už jen jednu širší, v druhovýrobě většinou jen jedna koncovka.

BMW tím chtělo zdůraznit 2.5 6tiválec, proto dvě koncovky, to ještě byly časy kdy se dal podle koncovky výfuku rozeznat motor...

Napsal: ned 30.11.2008 22:09
od Kail
A vyhřívaný zrcátka asi nebyl standart že?Mám komplet FL,výbava docela dost slušná ale zrcátka mám zamrznutý jak socka :D

Napsal: pon 01.12.2008 00:05
od karel2224
Zkusím také přispět. Měl jsem starý manuál na e34 a tam se uvádí, že se vyhřívání zrcátek zapíná, když se ovladač manuální klimy - ovladač pro nastavení teploty otočí až na konec červeného pole. Může být slyšet i mírné cvaknutí. To znamená, že dojde k zapnutí výhřevu. Ten systém, že zrcátka sami poznají námrazu by byl super, ale myslím, že to tak není. Stejně tak vyhřívání zámku se provádí tím, že s musí zvednout a držet klika.
Jak to má aut. klima nevím. Dále ještě záleží na tom, jestli nejsou třeba skla zrcátek po nějakých výměnách. Kdo by třeba šetřil, koupil nevyřívané. Myslím, že nějaký cenový rozdíl tam je :-)

Napsal: pon 01.12.2008 10:18
od Rejchy
U aut.klimy kolečko nastavení teploty taky v max.poloze cvakne,pořád mě vrtalo hlavou proč. :)

Napsal: pon 01.12.2008 15:23
od aDAm_2
u auto klimy je ta krajni pozice na cvaknuti taky na vyřezeni systemu a jede to na max, jak pro teplotu tak pro ventilator, je to i pro připad kdy odejde řízeni klimy.

Napsal: pon 01.12.2008 17:37
od rawen
Mam automatickou klimu a zrcátka hřejou hned jak nastartuju,nezávisle na nastavení topení.

Napsal: čtv 04.12.2008 00:05
od Plechus
update :-)

Napsal: čtv 11.12.2008 01:57
od voski
karel2224 píše:Zkusím také přispět. Měl jsem starý manuál na e34 a tam se uvádí, že se vyhřívání zrcátek zapíná, když se ovladač manuální klimy - ovladač pro nastavení teploty otočí až na konec červeného pole. Může být slyšet i mírné cvaknutí. To znamená, že dojde k zapnutí výhřevu. Ten systém, že zrcátka sami poznají námrazu by byl super, ale myslím, že to tak není. Stejně tak vyhřívání zámku se provádí tím, že s musí zvednout a držet klika.
Jak to má aut. klima nevím. Dále ještě záleží na tom, jestli nejsou třeba skla zrcátek po nějakých výměnách. Kdo by třeba šetřil, koupil nevyřívané. Myslím, že nějaký cenový rozdíl tam je :-)


tak to budu muset vyzkoušet, taky jsem myslel že zrcadla vyhřívam tím že zapnu výhřev zadního skla. a vži se rozehřála. ale mažná je to tím že mám taky autoklimu a zahřejou se sama

Napsal: sob 13.12.2008 00:22
od lenoch
Ee... je to jak už tady psali - zrcátka hřejí hnedka po otočení klíčko nezávisle na ničem.je tam bimetalový odporový drát čím větší je zima tím víc hřeje.zbytek viz. Rejchy... do toho zrcátka na výhřev jde po otočení klíčku +12V furt... stejný systém má i e30

Napsal: sob 13.12.2008 12:01
od Martinéz
to dementni sklo zrcatka je druhovyroba.. taky jsem ho mel a fakt sileny :lol:

Napsal: sob 13.12.2008 14:24
od troutny
Martinéz píše:to dementni sklo zrcatka je druhovyroba.. taky jsem ho mel a fakt sileny :lol:



Moc to nechápu,tak tedy to tebou nazvané dementní je s tím bimetalovým odporem a v originále je to jak tedy?
Jedni tady mluví o tom,že se to zapne po otočení topení na max,a druzí o automatickém zapnutí s bimetalovým odporem v zrcátku bránícím jeho přehřátí.Moc tomu nerozumím.