Stránka 1 z 1
Napsal: pát 05.12.2008 19:53
od Ice_man
Zdar, lidi chtěl jsem se zeptat jestli máte někdo zkušenosti s tím jestli je lepší mít v tomhle autě smg nebo manual? Líbilo by se mi to smg, protože je to lepší na běžné ježdění, že člověk nemusí pořád řadit, ale chtěl jsem se zeptat jestli to při akceleraci neztrácí oproti manuálu. Moc díky za info
Napsal: pát 05.12.2008 20:06
od Player1
Sice nemám zkušenosti s M3, ale SMG jsem si zkusil jinde. Podle mě je na denní ježdění použitelnější spíš manuál. S SMG se mi to řazení (při normální jízdě) zdálo celkem škubavý, ale to bylo asi tím, že jsem s tím moc nenajel a taky je asi potřeba trefit správnou polohu plynu při řazení. Ale když jsem tomu začal šlapat, tak bylo SMG super. Zkoušel jsem ho v 650i a to, jak si to tam samo dávalo meziplyny při podřazování, bylo neskutečny.
Napsal: pát 05.12.2008 20:32
od Ice_man
Player1 píše:Sice nemám zkušenosti s M3, ale SMG jsem si zkusil jinde. Podle mě je na denní ježdění použitelnější spíš manuál. S SMG se mi to řazení (při normální jízdě) zdálo celkem škubavý, ale to bylo asi tím, že jsem s tím moc nenajel a taky je asi potřeba trefit správnou polohu plynu při řazení. Ale když jsem tomu začal šlapat, tak bylo SMG super. Zkoušel jsem ho v 650i a to, jak si to tam samo dávalo meziplyny při podřazování, bylo neskutečny.
Mě by právě zajímalo, jestli to nemá pomalejší akceleraci než ten manuál právě. A jestli to má vyšší spotřebu
Napsal: pát 05.12.2008 20:41
od Player1
Zrychlení bude stejný nebo lepší s SMG si myslím. Je to v podstatě robotizovanej manuál. Není to jak klasickej automat, kterej má velky ztráty. Stačí se podívat po nějaké tabulce s výkonama M3. Zkusím něco najít
Edit: Tady se to taky řešilo a M3 s SMG je prý rychlejší.
http://www.dtmpower.net/forum/e46-m3/17 ... 46-m3.html
Napsal: pát 05.12.2008 21:31
od Ice_man
Player1 píše:Zrychlení bude stejný nebo lepší s SMG si myslím. Je to v podstatě robotizovanej manuál. Není to jak klasickej automat, kterej má velky ztráty. Stačí se podívat po nějaké tabulce s výkonama M3. Zkusím něco najít
Edit: Tady se to taky řešilo a M3 s SMG je prý rychlejší.
http://www.dtmpower.net/forum/e46-m3/17 ... 46-m3.html
díky
Napsal: pát 05.12.2008 21:31
od castro
na mě působilo SMG v E46 takto - na nejcivilnější režim pomalý řazení. Na prostřední rychlost to ještě neškubalo ale rychlost ne nějak závratná ( řekl bych že manuál pořád ještě rychlejší ) s na nejostřejší režim to ve mě zanechalo takový dost rozporuplný dojmy. Dělá to strašný rány a škube že jsem měl pocit jak kdyby to to auto brzdilo, příjemný to moc nebylo a měl jsem pocit že to musí tu převodovku docela ničit. Jestli to na ten nejrychlejší režim bylo rychlejší než manuál nevim, ale když to někdo umí s manuálem, je to taky dost rychlá záležitost a řekl bych zábavnější ikdyž to podřazování s meziplynama působí moc pěkně.
co mě moc překvapilo je rychlost řazení dvojspojkové sekvence v nové M3 ale to je jiná kapitola.
Napsal: pát 05.12.2008 21:46
od Ice_man
jak tak koukám, tak asi není nad manuál..
Napsal: pát 05.12.2008 21:49
od Player1
Nejlepší by bylo zeptat se někoho, kdo s SMG žije

Třeba M3maniac poradí, ten má v CSL smgčko. Jinak ten manuálek je jistota no. Možná by nebylo od věci přesunout to do Mkový sekce.
Napsal: ned 07.12.2008 21:43
od Joke320
Na e46 je smg mnohem lepší než třeba u e36,každopádně je lepší manuál aspon co se m3 týče m podle mě znamená motorsport.CO si pod tim osobně představim?Motorsport a tam jsme snad jěště automat nezažil jde o to si s m3 jízdu užít a ne se v autě válet jako buřt a jebat prstem do páček!A jinak to fakt dělá rány a škube to!A prostě není to ono!
Napsal: ned 07.12.2008 21:52
od kosh
Rozdíl mezi SMG v klasické E46 oproti M3 E46 je velký. Ale dle mého názoru je SMG v M3 E46 ještě dost škubavé. Je sice pravda, že je o mnoho rychlejší než manuál, ale u M3 za 500k bych se obával o stav celého ústrojí včetně převodovky a difu. Hodně záleží na servisu a přístupu k převodovce a stylu jízdy.
Napsal: pon 08.12.2008 11:47
od Ice_man
jasně jste mě přesvědčili o manuálu, tak moc díky všem za rady...

Napsal: pon 08.12.2008 16:08
od M3maniac
No moje rada zní svez se s oběma verzema...řeknu ti můj příběh...když jsem se poprvé svezl s SMG1 v M3 e36 byl jsem zklamanej....i kvalita a výdrž tohoto ustrojí byla na nízké úrovni,ale byl to začátek.Tak stejně jsem se zachoval u koupě M3 e46 o smg jsem vůbec neuvažoval,ale co dál co koupit po M3 e46? Starší porsche,novou M3 nebo e46 CSL...a to se dělalo jen s SMG.Můžu říct jak již napsal Radek,že hodně záleží jak se k tomu choval člověk před tebou.A když se zamyslím nad tím že můj kámoš co má CSL SMG jezdí každej volnej víkend na okruhy jako nordschleife,spa,brno či most a věř že jede tu největší kudlu a dodnes se mu nic neposralo

v mém případě se tedy nebojím že se to posere,ikdyž je to jen stroj

Ono jde fakt jen o to zacházení,když se nad tím já osobně zamyslím,tak třeba verze SMG mě absolutně neláká se rozjíždět na každých světlech za doprovodu kouře od gum...u toho auta jde hlavně o rychlost...u manuálu mě téměř u každého rozjezdu lákalo dát plnej a rychle pustit spojku...to se tady neděje,dokonce ji ani netrápím funkcí LC a jezdím na 2 až 3 stupeň rychlostí řazení...na plnou rychlost dám jen když potkám červené auto či pořádné porsche

Takže to zkus na vlastní oči a ruky a pak se rozhodni...takže platí,kup auto v co nejlepším stavu a je jen na tobě jestli manuál nebo smg
Napsal: pon 08.12.2008 16:39
od xxRobertoxx
Měl jsem M3 e46 SMG a teď mám M3 v manuálu a ten mi vyhovuje víc. SMG má ale taky něco do sebe, ale se spojkou je podle mě BMW hravější.