Stránka 1 z 2
Napsal: pon 29.12.2008 21:26
od Paavo
Meli jste nekdo tu cest si s ni zazavodit??Honda 160k na 7600ot. a 155Nm na 7000ot. hmotnost cca 1100 kg.To jsou tabulkovy hodnoty.Ale jak jede ve skutecnosti.Ma se ji 2.5 bat???Udaje Bawce nemusim psat.......
Napsal: pon 29.12.2008 21:46
od JIP
Je to 3 dny co jsme se honili se staříčkou CRX 1,6 V-TEC (r.v.kolem 91-91) a s 325i Vanos jsem ho na okresce nepředjel. Na sprintu od železničního přejezdu mě taky dal...odpich měl lepší (dáno hmotností a na 15´-tkách zimákách jsem to při 4000ot. celkem dost prohrabal)...na dvojku jsme jeli tak stejně a na trojku bych ho už asi předjel, ale na to jsme neměli prostor.
Každopádně mě to docela naštvalo, páč to byl pekáč, který drželo po hromadě asi metrák kitu, ale ten motor je fakt umělecké dílo...

Napsal: pon 29.12.2008 21:54
od patriot
Paavo píše:Meli jste nekdo tu cest si s ni zazavodit??Honda 160k na 7600ot. a 155Nm na 7000ot. hmotnost cca 1100 kg.To jsou tabulkovy hodnoty.Ale jak jede ve skutecnosti.Ma se ji 2.5 bat???Udaje Bawce nemusim psat.......
No to se jí má e36ka určitě bát, ta Hondice jede jak pilla. Od té doby co mě kamarád svezl v Honda CRX, tuším že označení VVT-I, určo 150 PS, tak tyhle vysokootáčkový triády beru vážně

Nemilovat BMW, určo jezdím v Hondici, asi v Prelude 2,2i

Napsal: pon 29.12.2008 22:24
od Paavo
Ty vole,nerikejte mi,ze 245 Nm na 4250 u Becka a 155Nm v 7000 u Civica neni rozdil.Ja mezi 320 a 2apuli cejtim rozdil jako svine.Ty kravo dyk to ma o 90Nm vic kroutaku ,kterej je vyuzitelnej v sirsim pasmu otacek a ne vyspickovanej az u 7000.Tot nazor
Napsal: pon 29.12.2008 22:35
od JIP
Paavo píše:Ty vole,nerikejte mi,ze 245 Nm na 4250 u Becka a 155Nm v 7000 u Civica neni rozdil.Ja mezi 320 a 2apuli cejtim rozdil jako svine.Ty kravo dyk to ma o 90Nm vic kroutaku ,kterej je vyuzitelnej v sirsim pasmu otacek a ne vyspickovanej az u 7000.Tot nazor
Jdeš na to logicky, ale tady je asi nejvýraznější veličina hmotnost a fakt, že ta Honda řadí tak o 2000ot. výš...

Napsal: úte 30.12.2008 00:00
od Paavo
Tak v tom bych se rad nekdy svez.Kroutak 155 Nm,do 7000 podle tocivosti dira jako svine a jde z toho strach.A spotreba ja bych nechal za 1km sprint skoro 4dcl benalu a japonec-nakonec cca 2.Toje natrep.Mit to zadohrab tak jsem asi na jinym foru

Napsal: úte 30.12.2008 07:50
od giovanny
Paavo píše:Tak v tom bych se rad nekdy svez.Kroutak 155 Nm,do 7000 podle tocivosti dira jako svine a jde z toho strach.A spotreba ja bych nechal za 1km sprint skoro 4dcl benalu a japonec-nakonec cca 2.Toje natrep.Mit to zadohrab tak jsem asi na jinym foru

Hochu to už dáwno neplatí,že japonec až na konec,,se hodně wjecí změnilo kámo

Napsal: úte 30.12.2008 10:24
od speedfred
tie hondy su ozaj pily,par krat sme si davali sprinty s mojimi ex e30 325,ale nedal som ich ani raz.bud ma dali alebo to bolo vyrovnane.
neskor som dal s mojou e34 530 V8 tiez VTI 1.8 179PS,kamos to ale vzdy prehrabal na starte,tam sa kladne prejavil zadny nahon
aj honda ma zadny nahon S2000
Napsal: úte 30.12.2008 14:05
od Tashiro
Honda ti to napráská na rozjezdy a asi taky i na okrskách, kde musíš často zrychlovat... na rychlest bys jí asi dal. Je to dáno váhou... 300 kilo je znát.
Ale pokud to ve 120 někam pošleš.... raději bych seděl v BMW. Navíc je pohodlnější a větší.
Napsal: úte 30.12.2008 20:45
od HAMANN
Honda je Honda a V-TEC je V-TEC, to je kolikrat horsi nez takova Oct 1,9tdi....!! Na to pozor!!
Napsal: úte 30.12.2008 20:54
od zachy325
HAMANN píše:Honda je Honda a V-TEC je V-TEC, to je kolikrat horsi nez takova Oct 1,9tdi....!! Na to pozor!!
Tak tak Vti Vtec atd to se neda srovnavat s BMW jsou to sice papirove auta ale ty motory jedou kdyz ty v bmw das 3 on teprve zacina vytacet 2 tot je rozdil!!! 30 ps + - neni velky rozdil versus hmotnost tech 2 aut!!!!
Mel jsme cest to parkrat skusit a na rovince se nechyta ani 325,323,328 nemaji sanci bmw je proste tezssi a kdyz ta honda oziva bmw konci bohuzel ale je to tak.
ale na okruhu jim das na prdel vzdy jsou to lehky svine a nahon na pred je knicemu tam si je vychutnas ty zasrany rejze

Napsal: úte 30.12.2008 21:14
od HAMANN
Uz to tu bylo ale myslim ze ty V-TEC tohle vystihuje naprosto presne

....
http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU
Napsal: úte 30.12.2008 22:27
od Paavo
nejsou nejaky videjka ze sprintu???Myslim si, ze nejsem technicky spatne chapavej, ale jak je vyhoda mit malej kroutak v uzouckym spektru otacek a vykon jakbysmet?Dyk jde o to mit na rozjezdy kroutak co nejniz a tah hned od spoda a ne nekde na vrsku.A to s tim,ze kdyz ja mam za 3 tak japonec-nakonec vytaci 2ku.Delsi(tezsi) kvalt a malej kroutak preci musi vzdycky dat horsi akceleraci ,nebo ne?Aspon jsem si to vzdycky myslel.Diky za objasneni, at nekde nekazu moudra

Napsal: úte 30.12.2008 22:47
od mike_prague
ten japonec u toho báva ani nezavre kapotu , se mu tam ten motor nevesel, ale nechapu proc nema teda nejakej box na kapote
Napsal: stř 31.12.2008 00:12
od x_wares
nevim jako Hondice ale kámoš má Celicu 2.0GTI - taky vysokootáčkový motor a na rozjezdu na mě nemá (325TDS) sice ty kvalty roztahává až do 7tis ale mně to turbo daleko rychleji odpíchne..
Napsal: stř 31.12.2008 15:50
od JIP
x_wares píše:nevim jako Hondice ale kámoš má Celicu 2.0GTI - taky vysokootáčkový motor a na rozjezdu na mě nemá (325TDS) sice ty kvalty roztahává až do 7tis ale mně to turbo daleko rychleji odpíchne..
Celicu 2.0GTI (4-oký model) jsem na sprint dal, dokonce i Zetko, když v něm seděl debil (viz. video v podpisu), ale ten CRX V-tec byl nad moje síly...HMOTNOST!
Napsal: stř 31.12.2008 17:18
od HAMANN
JIP píše:x_wares píše:nevim jako Hondice ale kámoš má Celicu 2.0GTI - taky vysokootáčkový motor a na rozjezdu na mě nemá (325TDS) sice ty kvalty roztahává až do 7tis ale mně to turbo daleko rychleji odpíchne..
Celicu 2.0GTI (4-oký model) jsem na sprint dal, dokonce i Zetko, když v něm seděl debil (viz. video v podpisu), ale ten CRX V-tec byl nad moje síly...HMOTNOST!
To video jsem videl a docela jsem se divil, se asi rozjizdel na trojku....

!
Napsal: stř 31.12.2008 17:35
od JIP
HAMANN píše:To video jsem videl a docela jsem se divil, se asi rozjizdel na trojku....

!
Podle mě si nevypnul systémy...ono to bude asi v příručce zakázané, páč se jim v Americe nějak serou GT-R(konkrétně v zadu uložená převodovka), tak za to Nissan neuznává záruku, když to honíš bez systémů...
Napsal: stř 31.12.2008 18:46
od macam3
Napsal: sob 03.01.2009 13:31
od BMWPower
Taky hodně záleží na věci mezi sedadlem a volantem...
