Stránka 1 z 1

Napsal: ned 08.02.2009 15:43
od martinkopinec
zdraví už po druhé se mě po velmi svižné dlouhé jízdě ozval dunivý zvuk z výfuku a koncovka výfuku je rozpálená do šeda a opravdu hodně. po zchladnutí je vše zase ok ale nevím o co jde, stalo se to po dlouhé jízdě po dálnici v průměru 200km/h nevím zda to nemá něco s filtrem pevných částic nebo tak něco... díky za radu

Napsal: ned 08.02.2009 16:20
od Frogger
Žeby špatná směs :?: Ale nevim, dieselům moc nerozumim :oops:

Napsal: ned 08.02.2009 20:11
od sportmen
dival jsi se na svody?

Napsal: pon 09.02.2009 10:36
od martinkopinec
jako jestli jsou rozpojený třeba nebo prostě nesedí jo??? to auto to nedělá nikdy, jen když ho ženu dálnici praha turnov kolem dvou kil. stalo se to podruhé už. jinak je vše ok

Napsal: pon 09.02.2009 11:03
od sportmen
No asi nejčastější závada u tohoto motoru jsou prasklé svody, taky jsem je měl prasklé. Potom to auto při plném plynu a zapnutí turba jakoby hodně hučí atd....Ale na teplotu výfuku by to mít vliv nemělo.

Napsal: pon 09.02.2009 22:18
od fredy
přesně vím o čemmluvíš, mám 520d E61 a dělámě to taky, nemusí to být ani dlouhá ale jen pár km svižná jízna, potom ti i trochu brní sedačka, dělá to spíš jen po osatré jízdě a projeví se to když jedeš třeba v koloně nebo se rozjíždíš na semaforech, já jsem se nedíval na koncovku jestli je rozpálená, ale mysleljsem si že je třeba vůle na výfuku, takjsem nechal vyměnit úchyt u toho vlnovce, je to někde u katalizátoru a mám pocit že se to o dost zlepšilo, ale stejně to možná dělá, dnes jsem to taky pozoroval,ale říkaljsem si jestli to dnes neblo to čištění toho filtru pevných částic. když jsem si auto vezl s DE takjsem to taky hrdul dlouhou štreku, ale nic to tenkrát nedělalo.... jiank už jsem měnil sběrné potrubí z motoru do turba, ale to se projevovalo zápachem splodin v kabině když jsem nastartoval, kdyby jsina něco přišel tak dej vědět.

Jo ještě jsem si vzpoměl, původně jsem simyslel že to jde z převodovky, ale dělá to i v neutrálu, ale o dost slaběji, uchycení kardanu jsem taky nechal zkontrolovat jestli tam není vůle ale taky nic.

Napsal: úte 10.02.2009 10:27
od martinkopinec
musím zajet ke známému ať na to koukne. dělál v bmw v německu a teď má servis tady. tak dám vědět pokud na něco přijdu...

Napsal: úte 17.02.2009 12:14
od fredy
tak se mě to včera zase stalo, hned jsem zkoušel co to dělá a zjistil jsem že když dám N a pomalu protáčím motor, tak to nedělá, takže to vypadá že je to spojeno buď s převodovkou, nebo kardanem?

Napsal: úte 17.02.2009 12:16
od fredy
nebo mě napadla ještě jedna věc, mohlo by to být spojeno s filtrem pevných částic, třeba se to tak chová když se to čistí a auto je v malých otáčkách, protože když to vytočím třena nad 2500ot tak to už není znát, ale ještě jsem se nekoukal jestli je rozpálenej výfuk, taky je možný že to jsou 2 různé závady které mají podobný projev

Napsal: úte 12.03.2013 16:30
od Mio_
Zdravim! Tak ja mam podobny problem na E61 530d a snazim sa najst riesenie, nakolko som nepochodil ani v servise. Dunenie sa prejavuje nepravidelne napr. po chvilke jazdy po meste, bez ohladu na rychlost. Auto ma dunivy zvuk a za volantom je to poznat aj podla reakcie vozdila na plyn. Auto pri nizkej rychlosti dlhsie dlzi otacky a preradzuje o nieco neskor. Po dlhsej chvili dunenie prestane alebo to vyriesi vypnutie motoru na dlhsiu dobu. Po zastaveni a vypnuti vozidla je pocit z pod vozidla intenzivne "pukanie" tj. chladnie vyfukovej sustavy. Nemate s tym skusenosti, pripadne podarilo sa Vam tento problem vyriesit?

Napsal: úte 12.03.2013 19:13
od Vlasta
Jestli to smrdí jak spálená guma, tak je to regenerace DPF

Napsal: úte 12.03.2013 23:23
od Mio_
Je pravda, ze po chvili jazdenia s dunenim vo vyfuku potom po zastaveni v okoli auta zapacha nieco spalene. Regeneracia DPF sa ale pri nizkej rychlosti zasadne neaktivuje. Je to len pri stabilnej rychlosti nad 70km/h. U mna to v niektorych pripadoch duni aj pri pomalej jazde v meste.

Napsal: stř 13.03.2013 07:50
od Vlasta
Mio_ píše:... pri nizkej rychlosti zasadne neaktivuje...

To mluvíš o pasivní regeneraci. Aktivní regeneraci spustí řídící jednotka kdykoli, kdy obsah sazí dosáhne stanovenou hranici

Napsal: stř 02.04.2014 14:24
od sportak1980
Dobrý den, mám tento stejný problém, jen filtr pevných částic byl již odstraněn a soft upraven. Někdo další nápad? děkuji za info