Stránka 1 z 2
Napsal: ned 08.02.2009 19:03
od Honnzas
Ahoj nasel jsem ve Varech 525D viz odkaz
http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/i ... 12451.html
Pripadne mi dost levne a hlavene vypada dobre. Na co si dat prosim bacha. Pokud by to bylo ok tak bych do nej jeste tenhle tejden sel.

konecne bych mel auto.
Napsal: ned 08.02.2009 20:35
od huncak
Cena je poměrně nízká ale neřekl bych že neobvyklá,před měsícem jsme kupovali stejné auto z roku 2001 a stálo nás 170 000.bazarník byl rád že se toho zbavil a ještě slušně slevil.chce to projet a prohlídnout,největší problém je podle mne u těchto aut špatná ůdržba motoru a s tím potom spojené velké náklady na opravu.nám nešly vyndat žhavící svíčky,takže jsem musel sundat hlavu,jenže nešly vyndat ani vstřiky atd.fajn práce,zlaté TDS.ale jinak to jezdí fajn.
Napsal: ned 08.02.2009 21:03
od Shelby
V týhle blbý době je to normální cena
Napsal: ned 08.02.2009 21:47
od Honnzas
Tak na nej mrknu a dam vedet.
Napsal: ned 08.02.2009 21:48
od bmwfil
Vzhledem ke Km začni šetřit na vstřiky...
Napsal: ned 08.02.2009 21:54
od Shelby
bmwfil píše:Vzhledem ke Km začni šetřit na vstřiky...

můžeš mi to prosím vysvětlit

Napsal: ned 08.02.2009 22:37
od Honnzas
Shelby píše:bmwfil píše:Vzhledem ke Km začni šetřit na vstřiky...

můžeš mi to prosím vysvětlit

Taky be me to zajimalo.
Napsal: ned 08.02.2009 22:38
od bmwfil
Shelby píše:bmwfil píše:Vzhledem ke Km začni šetřit na vstřiky...

můžeš mi to prosím vysvětlit

U commonů dochází cca kolem 180-220tis km k jejich odchodu, tj. je nutné s tím počítat... Proto taky se nejvíc a nejlevněji např. v D prodávají auta co mají tolik najeto
Napsal: ned 08.02.2009 22:47
od Honnzas
bmwfil píše:Shelby píše:bmwfil píše:Vzhledem ke Km začni šetřit na vstřiky...

můžeš mi to prosím vysvětlit

U commonů dochází cca kolem 180-220tis km k jejich odchodu, tj. je nutné s tím počítat... Proto taky se nejvíc a nejlevněji např. v D prodávají auta co mají tolik najeto
co to tak muze stat? CCA samozrejme s nejakou opravou pocitam.
To ze jsou v haji vstriky je asi nejvic videt na tom ze to huli ne.
Napsal: ned 08.02.2009 22:51
od Shelby
bmwfil píše:Shelby píše:bmwfil píše:Vzhledem ke Km začni šetřit na vstřiky...

můžeš mi to prosím vysvětlit

U commonů dochází cca kolem 180-220tis km k jejich odchodu, tj. je nutné s tím počítat... Proto taky se nejvíc a nejlevněji např. v D prodávají auta co mají tolik najeto
Že vstřikovače občas odejdou je mi známo, mě zajímá jak je vadnej nebo chceš-li odcházející vstřikovač poznat z fotky a čísla na tachometru

joo mimochodem mám najeto 547tis. km a nějakej ten vstřikovač mám ještě původní, takže??
Napsal: ned 08.02.2009 22:57
od Zdenda_8
No to jsem taky nějak nepochopil ,snad si nemyslíš ,že to má oněch 174tkm. to jsi dost naivní ,ten bude mít min. o 100 víc

Napsal: ned 08.02.2009 22:58
od bmwfil
Honnzas píše:bmwfil píše:Shelby píše:[quote="bmwfil"]Vzhledem ke Km začni šetřit na vstřiky...

můžeš mi to prosím vysvětlit

U commonů dochází cca kolem 180-220tis km k jejich odchodu, tj. je nutné s tím počítat... Proto taky se nejvíc a nejlevněji např. v D prodávají auta co mají tolik najeto
co to tak muze stat? CCA samozrejme s nejakou opravou pocitam.
To ze jsou v haji vstriky je asi nejvic videt na tom ze to huli ne.[/quote]
Tak tuším jeden kolem 7t... S přesnou diagnózou závady spíš poradí kdo to zná lépe, tuším člen
milonovo má přesně tohle auto (525dT), tak se ho poptej na zkušenosti...
Napsal: ned 08.02.2009 23:04
od bmwfil
Že vstřikovače občas odejdou je mi známo, mě zajímá jak je vadnej nebo chceš-li odcházející vstřikovač poznat z fotky a čísla na tachometru Idea joo mimochodem mám najeto 547tis. km a nějakej ten vstřikovač mám ještě původní, takže??
Takže... vadnej, nebo chceš-li odcházející vstřikovač poznat z fotky NELZE a číslo na tachometru je právě jen číslo na tachometru (bohužel většinou nerovná se počtu najetých km), ale je to jedinný dostupný údaj na první pohled...
Tak to máš asi jako jeden z mála přiznané skutečné km a stěstí na vstřikovače... I když, v kolika km jsi auto kupoval? Ony možná ty Tvoje "původní" jsou už měněné a ty měněné už jsou měněné podruhé, to jen tak naokraj...

Napsal: ned 08.02.2009 23:12
od Shelby
bmwfil píše:Že vstřikovače občas odejdou je mi známo, mě zajímá jak je vadnej nebo chceš-li odcházející vstřikovač poznat z fotky a čísla na tachometru Idea joo mimochodem mám najeto 547tis. km a nějakej ten vstřikovač mám ještě původní, takže??
Takže... vadnej, nebo chceš-li odcházející vstřikovač poznat z fotky NELZE a číslo na tachometru je právě jen číslo na tachometru (bohužel většinou nerovná se počtu najetých km), ale je to jedinný dostupný údaj na první pohled...
Tak to máš asi jako jeden z mála přiznané skutečné km a stěstí na vstřikovače... I když, v kolika km jsi auto kupoval? Ony možná ty Tvoje "původní" jsou už měněné a ty měněné už jsou měněné podruhé, to jen tak naokraj...

Kupované když mělo 206000km s dvěma vadnými vstřikovači v německu, při výměně byly vidět dva vyměněné už předtím. Poslední dva jsou původní. Bratr má najeto cca300tis.km a má původní všechny.
Napsal: ned 08.02.2009 23:16
od bmwfil
Kupované když mělo 206000km s dvěma vadnými vstřikovači v německu, při výměně byly vidět dva vyměněné už předtím. Poslední dva jsou původní. Bratr má najeto cca300tis.km a má původní všechny.
Tak to gratuluji k vyjímečnému kousku... Ale obvyklá životnost je jinde...
Taky záleží na kvalitě čerpané nafty...
Napsal: pon 09.02.2009 00:09
od anii
Zdenda_8 píše:No to jsem taky nějak nepochopil ,snad si nemyslíš ,že to má oněch 174tkm. to jsi dost naivní ,ten bude mít min. o 100 víc

Cože? proč by to nemohlo mít 174 000? Vždyt je to v provozu od 2000 .. cca 60km za den.. to neni vůbec nereálný. Logicky ne každej drandí za den 500km aby se mu to pak načetlo.. Vem si jen typickej příklad, 15km do práce, 15km z práce + zbytek po výletech .. popř. práce v místě bydliště a zbytek po výletech..
TO BUDE MÍT MIN O 100 VÍC - jako že to podle tebe má minimálně 280 000, reálně spíš 380 000? Kurník a kolik mělo moje bávo z r91, když sem ho prodávala s 280 000?.. no počítám tak dobrej milion..
Napsal: pon 09.02.2009 00:25
od Shelby
anii píše:Zdenda_8 píše:No to jsem taky nějak nepochopil ,snad si nemyslíš ,že to má oněch 174tkm. to jsi dost naivní ,ten bude mít min. o 100 víc

Cože? proč by to nemohlo mít 174 000? Vždyt je to v provozu od 2000 .. cca 60km za den.. to neni vůbec nereálný. Logicky ne každej drandí za den 500km aby se mu to pak načetlo.. Vem si jen typickej příklad, 15km do práce, 15km z práce + zbytek po výletech .. popř. práce v místě bydliště a zbytek po výletech..
TO BUDE MÍT MIN O 100 VÍC - jako že to podle tebe má minimálně 280 000, reálně spíš 380 000? Kurník a kolik mělo moje bávo z r91, když sem ho prodávala s 280 000?.. no počítám tak dobrej milion..
No já těm 170tis km taky nevěřím, stačí si přečíst v inzerátu "podvozek+motor po GO", podívat se na sedačku a volant, to nevim co by s tim kdo dělal aby to auto vypadalo takhle po 170k km
Napsal: pon 09.02.2009 00:40
od anii
Shelby píše:anii píše:Zdenda_8 píše:No to jsem taky nějak nepochopil ,snad si nemyslíš ,že to má oněch 174tkm. to jsi dost naivní ,ten bude mít min. o 100 víc

Cože? proč by to nemohlo mít 174 000? Vždyt je to v provozu od 2000 .. cca 60km za den.. to neni vůbec nereálný. Logicky ne každej drandí za den 500km aby se mu to pak načetlo.. Vem si jen typickej příklad, 15km do práce, 15km z práce + zbytek po výletech .. popř. práce v místě bydliště a zbytek po výletech..
TO BUDE MÍT MIN O 100 VÍC - jako že to podle tebe má minimálně 280 000, reálně spíš 380 000? Kurník a kolik mělo moje bávo z r91, když sem ho prodávala s 280 000?.. no počítám tak dobrej milion..
No já těm 170tis km taky nevěřím, stačí si přečíst v inzerátu "podvozek+motor po GO", podívat se na sedačku a volant, to nevim co by s tim kdo dělal aby to auto vypadalo takhle po 170k km
Já se tu nechci do nikoho návažet ani nikoho urážet, ale hesla typu - podívat se na sedačku a na volant popř. ještě na pedály, kliky u dvěří ... to jsou takový standardní "hovna", který se píšou, někdy je to bohužel nepodložené. Buďto každý vidíme jiný inzerát, nebo nevím, co je na těch fotkách vidět? jestli je volant na 180 000 extremě ošahany? nebo jestli si jen nějaká baba natřela ruce indulonoua proto se nekde víc elskne? a co je na té sedačce? dokonce není ani číslá u řidiče, to kvituji .. je to takové rizikové místo..
a podvozek a motor po GO . to je taky klasika která se píše, bohužel už se nikdy nepíše, co kdo pod GO motoru a podovzku vidí. Přišla jsem dos tyku i s takovýma, co za GO motoru brali vyměněné svíčky, filtry, olej ... a 174 000 neni zrovna malo na nějakou tu opravčičku .. toť můj názor. Prostě 174 000 u auta z 2000 není nereálných, a rozhodně bych netvrdila, že to má min. o 100 000 víc..
Přeji příjemnou koupi, a doufám, že bude OK

Napsal: pon 09.02.2009 00:52
od Shelby
chtěl jsem odpovědět ale než bych to všechno napsal tak bude rychlejší dojet do Pelhřimova

Takže jen ve zkratce - nelíbí se mi stav interiéru, já bych si to auto nekoupil.
Napsal: pon 09.02.2009 01:41
od Holly
anii píše:Shelby píše:anii píše:[quote="Zdenda_8"]No to jsem taky nějak nepochopil ,snad si nemyslíš ,že to má oněch 174tkm. to jsi dost naivní ,ten bude mít min. o 100 víc

Cože? proč by to nemohlo mít 174 000? Vždyt je to v provozu od 2000 .. cca 60km za den.. to neni vůbec nereálný. Logicky ne každej drandí za den 500km aby se mu to pak načetlo.. Vem si jen typickej příklad, 15km do práce, 15km z práce + zbytek po výletech .. popř. práce v místě bydliště a zbytek po výletech..
TO BUDE MÍT MIN O 100 VÍC - jako že to podle tebe má minimálně 280 000, reálně spíš 380 000? Kurník a kolik mělo moje bávo z r91, když sem ho prodávala s 280 000?.. no počítám tak dobrej milion..
No já těm 170tis km taky nevěřím, stačí si přečíst v inzerátu "podvozek+motor po GO", podívat se na sedačku a volant, to nevim co by s tim kdo dělal aby to auto vypadalo takhle po 170k km
Já se tu nechci do nikoho návažet ani nikoho urážet, ale hesla typu - podívat se na sedačku a na volant popř. ještě na pedály, kliky u dvěří ... to jsou takový standardní "hovna", který se píšou, někdy je to bohužel nepodložené. Buďto každý vidíme jiný inzerát, nebo nevím, co je na těch fotkách vidět? jestli je volant na 180 000 extremě ošahany? nebo jestli si jen nějaká baba natřela ruce indulonoua proto se nekde víc elskne? a co je na té sedačce? dokonce není ani číslá u řidiče, to kvituji .. je to takové rizikové místo..
a podvozek a motor po GO . to je taky klasika která se píše, bohužel už se nikdy nepíše, co kdo pod GO motoru a podovzku vidí. Přišla jsem dos tyku i s takovýma, co za GO motoru brali vyměněné svíčky, filtry, olej ... a 174 000 neni zrovna malo na nějakou tu opravčičku .. toť můj názor. Prostě 174 000 u auta z 2000 není nereálných, a rozhodně bych netvrdila, že to má min. o 100 000 víc..
Přeji příjemnou koupi, a doufám, že bude OK

[/quote]
Předem podotýkám, že nechci tvrdit že výše zmiňovaný vůz nemá najeto 170tis či kolik, ani že úvaha 60km denně není oprávněná, to určitě je, ale řekl bych spíš u fabie combi nebo něčeho podobnýho, obrovskýho bramboráka s dieselovým motorem si většinou kupovali lidi, co s ním jezdili dálky a ta úspora na naftě se jim vrátila vzhledem k vyšší pořizovací ceně dieselů... Prostě 170 tis na 8 let starý BMW je z 99% stočených, kdyby to byla M5 na víkendy tak neřeknu, ale tohle je velký pohodlný auto, manažerská třída, ne určený na 15km do práce a zpět, není to nemožný ale vysoce nepravděpodobný...