Stránka 1 z 1

Napsal: pát 27.02.2009 19:30
od martinkopinec
ahoj, když vyndám filtr pevných částic u 530d e61, vznikne problém??? mám ho ucpaný a nechci ho tam dávat. u francouzů je to v řiti a skočí top do nouzového režimu, koncernům je to fuk a co báwo? nezadělám si na problém? díky za info

Napsal: sob 28.02.2009 18:34
od Beefeater-64
jj problem budes mit, mensi vykon motoru atd. proste nouzovej rezim, stejne jako frantici.

Napsal: ned 01.03.2009 12:49
od jazet
Pri vyndani filtru by si taky mohl mit problem,az ti budou merit emise.

Napsal: ned 01.03.2009 15:32
od Beefeater-64
emisema to vzdycky projde, ale problem bude s nahradnim rezimem jednak je na vyfuku cidlo tlaku vyfukovych plynu, dal auto pocita s regeneraci filtru pevnych castic atd. takze jedina sance je koupit druhej. Ted jsou trosku zlevneny takze to neni jak kdyz to stalo cca 80k.

Napsal: pon 02.03.2009 00:34
od martinkopinec
tak mě asi nic jineho nezbyde než ho koupit. myslel jsem že tady bude mít někdo konkrétní zkušenost protože j bmw v liberci mě řekli že vyndání je možné tak jsem z toho jelen. ale díky za info

Napsal: úte 03.03.2009 00:40
od 535d
POKUD VYNDAS TEN FILTR TAK SE TI ROZVITI CASEM KONTROLKA MOTORU JINAK S AUTEM TO NEUDELA NIC A I TO LIP JEDE JELIKOZ SE TO NEDUSI TOLIK JO A MALINKO ZAKOURI PRI SLAPNUTI PLYNU. VIS URCITE ZE JE TEN FILTR K.O? CO TI TO DELA?

Napsal: stř 15.04.2009 21:49
od DanielM
Zdarec, tušíte někdo, mám u E60 530d najeto 180tis, objevili se nějaké problémy, od 3tis otáček netáhne a bylo mi řečeno, že to může být tímto filtrem. Bohužel mi technik nechtěně resetoval počítadlo, takže dle toho to nepoznám a diagnostika nehlasí žádnou závadu. Děkuji D.[/b]

Napsal: stř 15.04.2009 23:08
od 535d
Ahoj nejlepsi to bude demontovat a zkusit to..

Napsal: čtv 16.04.2009 08:37
od tds
DanielM píše:Zdarec, tušíte někdo, mám u E60 530d najeto 180tis, objevili se nějaké problémy, od 3tis otáček netáhne a bylo mi řečeno, že to může být tímto filtrem. Bohužel mi technik nechtěně resetoval počítadlo, takže dle toho to nepoznám a diagnostika nehlasí žádnou závadu. Děkuji D.[/b]

Může to být i váha vzduchu.

Napsal: čtv 16.04.2009 09:23
od DanielM
... také mne to napadlo, mám s tímto zkušenost z TDI, ale tam se váha chovala jinak, tah motoru kolísal v celém spektru otáček, takže nevím - asi to nebude ani ten DPF, spíše prostě něco s turbem a jeho regulací ...
Ale díky
D.

Napsal: pon 20.04.2009 10:12
od DanielM
Ahoj všem. Tak již to mám za sebou - můj problém byl opravdu DPF - trošku to stálo, ale je po problému. D.