Stránka 1 z 1
Napsal: pon 13.04.2009 12:28
od Temco
Zdravičko. Mám takovy problem. V intervalu otaček mezi 1500 až 2000 něco strašně piska v motoru. Řemeny,kladky, alternator a podobně vyloučeny! Podle ucha, když poslechnu, tak mám pocit, že to piska někde vpravo pod tim černym krytem (myslim sáni motoru) Předem všem děkují za rady!!! 
Napsal: pon 13.04.2009 23:39
od Killca
jak jsi vyloucil ze to nemuze byt lozisko altiku?
krom toho mohl bys to psat trochu mene vyrazne, tuctoveji a klidneji
Napsal: úte 14.04.2009 00:06
od Temco
Ložisko altiku jsem vyloučil tak, že zdroj toho zvuku/ pískotu se nachází někde pod tím černým krytem sáni… Když alternátor je pod vzduchovým filtrem.
Druhe větě nějak nerozumím...
krom toho mohl bys to psat trochu mene vyrazne, tuctoveji a klidněji

Napsal: úte 14.04.2009 00:38
od Killca
ty zvuky se ti v motoru vselijak odrazi (stejne jako hlas ucitelky ve tride) alternator se nachazi vicemene pod sanim i airboxem zaroven a jestli je to takovy piskavy seveleni, tak je to nejspis prave lozisko altiku
druha veta: snazis se na sebe bezprizorne upozornit velkym pismem nadpisu, napisem "pomoc" v nadpisu a tucnym pismem v psanem textu, ackoli to neni zapotrebi a mnoho chytrych lidi na takoveto jednani odmita napriklad reagovat, proto jsem chtel poradit, ze psat nevyrazne se vice vyplaci, protoze clovek nevypada arogantne, ale rozumne
jinak bych chtel jen dodat, ze piskani nekde tady jen tak nekdo neodhadne, to by se muselo individualne slyset, ale v motoru piskaj jen kladky, lozisko na altiku, lozisko v klimakompresoru, ja nevim, vodni pumpa, remeny, nejvice z nich vsak altikove lozisko ci remen
Napsal: úte 14.04.2009 00:50
od Temco
Mno jo, s tím echem to je pravdu… Ale teď sedím a přemyslim, kdyby třeba altik, tak proč jenom v rozmezi 1500 -2000 otaček…? Ale na druhou stranu teď vzpomínám, že asi předevčírem mi začal zhasínat právy xenon. Zhasne, pak si ho vypnu zapnu, zas svíti.. A pak zas najednou zničeho nic chcípne.. Tak to asi by mohlo mit něco společneho s altikem…
Druha věta: Dikas za vstupní školení! Maš pravdu, co forum to jiný zvyk! Budu se snažit

Napsal: úte 14.04.2009 01:10
od Killca
mnooo, je to mozny, ale snad by se rozsvitila kontrolka dobijeni v takovem pripade
jeste je mozny servocerpadlo, ale to spis tak elektronicky bzuci
ale tam zase hraje roli tech 1500-2000 otacek, to je divny, ale nejaky lozisko je mozny-do tech 1500 se lozo roztaci, mezi 1500-2000 se toci tak, ze vytvari piskani a nad 2000 se pretoci tak, ze uz piskat nestha

Napsal: úte 14.04.2009 01:28
od Temco
Tak to asi vypada na servis i když velice nerad tam jezdim. Většinou všechno co mužu dělam sam, i když nejsem mechanik. Přiští tyden jdu do brzd, zkusim vlastnoručně komplet kotouče/desky. Dodnes, když vynecham filtry a olej a podobne drobností, tak už mám za sebou vyměnu tlumiču a měchu. Nařadi - hever a kliče. Ale problem je když neviš co opravovat, tak potom už se neda nic dělat …

Napsal: úte 14.04.2009 01:48
od Killca
jo to chce nekoho kdo si to znale poslechne a rekne co k tomu
jinak an ty brzdy nezapomen koupit imbus velikosti 7, v normalnich sadach neni a 18tku klic (nebo 16tku?! urcite jeden z techto dvou, nejlip oba

)
edit: tak 16tka je na povleni drzaku brzdicu a 18tka je na povoleni zadniho tlumice
Napsal: úte 14.04.2009 02:04
od Temco
Ale joo, nejaky ty kliče a imbusy to se tady seženee! Jedina věc co mně schazi tak to pořadny zdvih…:Pohar:
Tak ješte jednou diky za rady! Ozvu se jakmile zjistim puvod piskotu.
