Stránka 1 z 1
Napsal: úte 21.04.2009 17:04
od Tomik
Ahoj,potřeboval bych poradit,jsem z toho na prášky,mam 330d 135kw a dneska mě trhla A4 2.5tdi,říkal jsem že to není možne,tak jsme skoušeli porovnavat vykon s kamosem 320d 110kw a toho jsem nemohl predjet ani za h...o.Jen jsem se ho držel jako kliště???Je toto normálni že 330 neda 320???Mohl by prosíííím někdo poradit kde ten vykon zmizl???Dík
Napsal: úte 21.04.2009 17:30
od Tehu
no normal to rozhodne neni mel by si si ho podat celkem lehce pokud ma tedy 110Kw... Ja mam treba toura a muzu rici ze A6 2,5Tdi 132Kw si podam ... Kdyz chytnu na dalnici Octavku PD 104Kw nebo kolik to vlastne ma, tak treba pri akceleraci od 100km/h na petku koukam jak nepatrne odjizdi ale zachvilku ztraci ... Maj zezacatku hold bych rekl vysi nastup ale BMW to vykonem dozene ve vysisch otackach, protoze Wv koncern pri 2500tis otackach chcipa... Nebo to kamos muze mit chipli ani vo tom nevi ...

to je pak srovnatelne da se rici ...
Doporucuji vyhledat brzdu a nechat zmerit prubeh kroutaku a vykon... Podle grafu pak usoudis jestli to tak shruba je nebo ne

taky se chystam uz asi dva mesice...
Pokud bude neco divneho tak bych se tim zaobiral

Napsal: úte 21.04.2009 18:28
od Tomik
Chiple to stopro nema,ztrata vykonu bude urcite z me strany,neujel jsem ani chip Superb 1.9 tdi.Mam podezreni ze mi prokluzuje spojka,i pri prudkem pridani plynu mi parkrat podskoci zadek jakoby se ty kola parkrat protocili,myslis ze se na te spojce muze tak ten vykon ztratit tim ze nedokaze presunout vsechen vykon a silu na kola???Pri rozjezdu mi spojka zabira od prostredku.Napadlo me ze by to mohlo byt i turbo,ze uz tak netlakuje,da se to nejak zjistit nebo poznat ze odchazi???
Napsal: úte 21.04.2009 18:31
od Tehu
Tomik píše:Chiple to stopro nema,ztrata vykonu bude urcite z me strany,neujel jsem ani chip Superb 1.9 tdi.Mam podezreni ze mi prokluzuje spojka,i pri prudkem pridani plynu mi parkrat podskoci zadek jakoby se ty kola parkrat protocili,myslis ze se na te spojce muze tak ten vykon ztratit tim ze nedokaze presunout vsechen vykon a silu na kola???Pri rozjezdu mi spojka zabira od prostredku.Napadlo me ze by to mohlo byt i turbo,ze uz tak netlakuje,da se to nejak zjistit nebo poznat ze odchazi???
jo tak nejsem zadnej odbornik ale myslim ze pri jizde na spojce to byt nemuze leda pri nejakem sprintiku to pak ano...
Napsal: úte 21.04.2009 18:39
od Tomik
To je prave v celem prubehu.Nevi nekdo čim by to mohlo byt???
Napsal: úte 21.04.2009 23:43
od peterwinter
Takže je evidentní, že te výkon je nižší než by měl být? .... a spotřeba je stejná, nebo vyšší? Taky nejsem žádnej odborník, ale na minulém autě jsem měl podobný problém a pak mi za pár týdnů praskla koncová část výfuku... vyměnil jsem to a bylo po problému... vyšší spotřba a nižší výkon. Tak zkus prověřit i tohle... Jinak bych asi doporučil píchnout to na ten comp a checknout krouťák na těch grafech.
Napsal: stř 22.04.2009 14:19
od Tomik
Spotreba je stejna,nijak se nezmenila.Mel jsem to i na diagnostice a ta neukazala zadnou chybu,ale nebylo to orig. servis BMW,budu muset zkusit jeste zajet tam.Nemohla by to mit na svedomi treba i vaha vzduchu??Dnes rano jsem si vsiml,ze kdyz jsem jel pri stale stejne seslapnutem plynu auto samo od sebe z niceho nic zrychlilo,udela to asi jen 2x a pak dobre.
Napsal: stř 22.04.2009 19:35
od Killca
vaha ano, nebo vadna skrtici klapka ci jebly potenciometr seslapnuti plynu
zkus tu origo bmw diagnostiku
Napsal: čtv 23.04.2009 14:57
od Tomik
Byl jsem jeste u jednoho znameho ktery mi to taky napichl,a rikal ze co se tyce tlaku a a jinych hodnot ze vse ok,jen vaha vzduchu dava trosku mensi hodnoty ale zjistil ze tam je jina ridici jednotka,auto mam rok 2000 a RJ je 2001,pry si mam jit do bmw servisu aktualizovat software do RJ,myslite ze by to mohlo byt tim a nevite kolik muze stat takove prehrani softwaru??Jeste co tam nasel tak spatne teplotni cidlo nafty.
Napsal: sob 25.04.2009 08:58
od Tomik
Jak dulezite a jakou funkci ma teplotni cidlo nafty???Ukazuje mi stale ze ma nafta -40C.