Stránka 1 z 3

Napsal: pát 29.05.2009 12:58
od tom9k
uz nevi co by vymysleli a s cim by prisli na trh:)
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/BMW-M ... fault.aspx

MOD Holly: Přesunuto z Pokecu do Pokecu o BMW

Napsal: pát 29.05.2009 13:13
od wacc
Priznam se, ani jsem ten clanek necetl. M7 podle me uplna blbost, to radeji meli prijit s 780i.

Napsal: pát 29.05.2009 13:24
od Koby
další sportovní limuzína :lol:

780i by byla krásná, ale s logem M mezi budíka je supech přece zaručený...

Napsal: pát 29.05.2009 13:27
od Demostenes
Zijeme v dobe, kdy kazde firme dochazi, ze nejlepsi trh je masa a blbci. I firmy, ktere se profilovaly jako nemainstreamove znacky, se tim smerem zacaly vydavat.
Ono je asi jasne i proc, puvodni managment, ktery mel nejake vize a hodnoty je postupne nahrazovan mladsi generaci a co udela dnesni, naprosto bezpaterni, manager, ktery je financne motivovany ziskem/obratem firmy? Bude rozsirovat portfolio vyrobku tak, aby zasahl co nejvetsi cast trhu. Neresi, ze kurvi image znacky.

Napsal: pát 29.05.2009 15:52
od Koby
pak sou ještě firmy, který management odměnuji podle toho, kolik v krizi ušetřej... To je taky dobrej model.. šetří se bez nějaký vize něco budovat - šetří se na na produktech, na reklamě... a celá firma se tak zakopává, ale manažer dostane 20 mega, za to že 200 mega ušetřil... ale co, jemu je to přece jedno, že tu firmu pohřběj, on už bude zabezpečenej :-)

Napsal: pát 29.05.2009 16:17
od 100RM
noooooooo, konecne, to mali urobit uz davno ....

Napsal: pát 29.05.2009 18:53
od Jandy
Místo harcore sporťáku CSL, postaví dalšího mastodonta, čímž se opět potvrzuje že z ///Motorsportu je ///Marketing. :(

Napsal: pát 29.05.2009 19:36
od Yngwie
Jandy píše:Místo harcore sporťáku CSL, postaví dalšího mastodonta, čímž se opět potvrzuje že z ///Motorsportu je ///Marketing. :(


M-Power je alternativa k AMG holt... ono to ale nikdy nebyly žádný supersporty, že ... M7 nevím ... proč by mělo být o tolik lepší než 760i?

Napsal: pát 29.05.2009 19:56
od cabal
to je kravina takovy spy fotky, nevěřím tomu ani za mák, stejně jako tomu článku ....

Napsal: pát 29.05.2009 22:55
od Koby
tak to já tomu věřim... ar je poměrně objektivní medium a moc kachen tam nevychází... občas je nějaký trochu zaujatý článek na téma bmw.. i když, otázka jestli to brát jako zaujatý...

Napsal: sob 30.05.2009 09:56
od Lolita
No co alpina B12 tady byla, tak i M7, nevidim v tom problem, treba bude rozdil jen ve vykonnejsim motoru a vzhledu a nebude to tvrda koza, pak rikam: "proc ne?"

Napsal: sob 30.05.2009 10:26
od JIP
Otázka zní, kdo si to koupí? :?
Během 4 let výroby to budou mít v Česku tak maximálně 2 lidi a třeba v Monaku jich taky nebudou stovky...
Nechce se mi věřit, že tohle by byla "krizová" strategie BMW. 8O
(ikdyž jsem si třeba myslel, že taky X6 je slepá ulička a překvapil mě její komerční úspěch a taky to, kolik jich potkávám na silnici. Nikdo na světě mě ale nepřesvědčí, že z tanku jde postavit sporťák!)

Napsal: sob 30.05.2009 11:46
od Marry
JIP píše:Otázka zní, kdo si to koupí? :?
Během 4 let výroby to budou mít v Česku tak maximálně 2 lidi a třeba v Monaku jich taky nebudou stovky...
Nechce se mi věřit, že tohle by byla "krizová" strategie BMW. 8O
(ikdyž jsem si třeba myslel, že taky X6 je slepá ulička a překvapil mě její komerční úspěch a taky to, kolik jich potkávám na silnici. Nikdo na světě mě ale nepřesvědčí, že z tanku jde postavit sporťák!)


Tohle auto si koupí nějakej zazobanej úředníček, kterej si s nim bude masturbovat ego. To, že jeho výkon nevyužije ani omylem, je věc jiná. Ale myslim si, že tohle je auto pro kapsu BMW a pro zazobaný lidi, který budou mít možnost se reprezentovat ještě líp. Ne pro člověka, která tam těch 350 koní prostě chce mít a ví o tom, že je tam má. To je trochů jiná cenová kategorie.

Napsal: sob 30.05.2009 14:50
od JED55CZ
Pokud to neni fake clanek, tak je to jedine dobre. Verim tomu, ze pokud se k vyrobe takovyho auta BMW rozhodlo, nebylo to kvuli par rychlokvysenejm manegerum, ale z duvodu konkurenceschopnosti znacky vzhledem k budoucimu trhu.

Urcite jde o maximalizaci zisku, ale i pokryti segmetu trhu, byt maleho a ujisteni zakazniku v tom, ze i v tehle casti trhu, jak uz je psano vyse (vuci Porsche/AMG) ma i BMW co nabidnout.

At u jsou to trivalce, X6 M nebo diskutovany M7 libi se mi, ze BMW neusina na vavrinech a vyviji se s dobou i trendy a podle me si take zachovava stylovou a kvalitativni image.. :wink:

Napsal: sob 30.05.2009 15:13
od Jandy
JED55CZ píše:Pokud to neni fake clanek, tak je to jedine dobre. Verim tomu, ze pokud se k vyrobe takovyho auta BMW rozhodlo, nebylo to kvuli par rychlokvysenejm manegerum, ale z duvodu konkurenceschopnosti znacky vzhledem k budoucimu trhu.

Urcite jde o maximalizaci zisku, ale i pokryti segmetu trhu, byt maleho a ujisteni zakazniku v tom, ze i v tehle casti trhu, jak uz je psano vyse (vuci Porsche/AMG) ma i BMW co nabidnout.

At u jsou to trivalce, X6 M nebo diskutovany M7 libi se mi, ze BMW neusina na vavrinech a vyviji se s dobou i trendy a podle me si take zachovava stylovou a kvalitativni image.. :wink:


Tak mě osobně se tento směr nelíbí ani trochu, jelikož když budu chtít pořádné sportovní auto s talentem v zatáčkách, abych šel k Audi na R8 a jestli se mi něco z duše protiví, tak je to Audi. Jelikož ať jsou X5M, X6M a M7 cokoliv, tak určitě né sportovní auta, aspoň já si takhle sporťák nepředstavuju a i kdybych si nechal co mám a nic nekupoval, tak bych stejně rád viděl BMW na špici mezi sportovními auty, jako když vyráběli M3 e30 a M3 e46......, to co předvádí teď se mi vůbec nelíbí. :(

Napsal: sob 30.05.2009 15:20
od Infe
Cekam kdy prijde konkurence GLku a Q7 :-).

Proti M7 nemam vubec nic. Audi ma S8, Mercedes S65 AMG a tyhle auta si najdou svuj okruh zakazniku, z nichz nekteri by treba sahli po M7. Takze proc ne? Co me osobne desi a nehorazne odpuzuje je to nova 5ka GT. M7 fandim, akorat sem cekal, ze tam daj silnejsi motor nez do X6M a X5M. M7 by mela byt nejvyssi trida po vsech strankach...

Napsal: sob 30.05.2009 15:44
od T613
presne tohle je ekvivalent S8 a S AMG, nikdo z toho prece nedela M3 :lol:
navic to neni nove auto se vsim vsudy ale jen inovace zabehle rady

Napsal: sob 30.05.2009 16:17
od Infe
Presne tak. Imho je a vzdy byla stejne nejsportovnejsi M3. M5 uz je vic zamerena na pohodli a je to uz velky, tezky, pohodlny a nadupany auto. M7 bude totez akorat jeste vic. M3 je jedina, ktera se blizi tomu co si predstavuju pod pojmem sportak. Jo, zapominam samozrejme na M6. Zkratka sportak ma byt kupatko :-). M5 uz pro me sportak neni a X6-M s X5-M uz vubec ne, ale nic proti tem autum nemam.

Napsal: sob 30.05.2009 18:20
od JED55CZ
Infe píše:Presne tak. Imho je a vzdy byla stejne nejsportovnejsi M3. M5 uz je vic zamerena na pohodli a je to uz velky, tezky, pohodlny a nadupany auto. M7 bude totez akorat jeste vic. M3 je jedina, ktera se blizi tomu co si predstavuju pod pojmem sportak. Jo, zapominam samozrejme na M6. Zkratka sportak ma byt kupatko :-). M5 uz pro me sportak neni a X6-M s X5-M uz vubec ne, ale nic proti tem autum nemam.


Presne tak :!: Kazdemu moci nabidnout, co si preje - klasika idealni firemni strategie...

Napsal: sob 30.05.2009 19:17
od Krovi
///M se prodava...vetsi nabidky neni skoda. Proc ne.
Jen jsem mel pocit, ze ///M nebyla v pripade M3 jen "dali jsme tam jiny podvozek, motor a budiky", ale ze se to vyvazovalo jako celek (pro ktery by se 7ka musela vzdat vetsiny sveho zamereni).
Ale zda se, ze to tak neni. Ted je to takovy vetsi M-Packet III.