Stránka 1 z 3
Napsal: pon 17.08.2009 19:43
od Diiego
Zdravím..chtěl bych si pořídit E 36 -ku, rv. 97, kupé, 320i. Zajímaly by mě nějaké vaše zkušenosti, jak to jede, kolik si ten šestiválec vezme - ne podle TP ale v reálu

co se na tom tak nejvíc sere, jestli teda něco, na co si při koupi dát pozor, jakej olej...atd...pár nějakých technických parametrů jsem samozřejmě našel, ale zajímaly by mě objektivní zkušenosti...Seděl jsem akorát v E30 316...
Ještě možná takovej hloupej dotaz...ale třeba se někdo najde: potřeboval bych někoho z Liberce nebo okolí, kdo by mě v tomhle autě povozil...hrozně se mi líbí..ale ještě jsem neměl tu čest ho ani slyšet
Díky

Napsal: pon 17.08.2009 20:17
od koty
já mám e36 320 s vánosem 95 a jsem s ní rád jede to pěkně oproti jiným 2.0 jde krásně za plinem aspoň tedy mě

a svez se určitě protože jak se jednou svezeš v baworu a přesedneš do jinýho to není ono jinak zeza čátku tam budeš muset vyměnit olej 10w40 Valvoline třeba nebo něco na úrovni pak raději chladící kapalinu a rovnou pumpu a termík to tě potká si myslím jinak motorově je to auto velmi spolehlivé a poslušné pokud to neměl nějakej týpek co stím každou chvíly hrabal a machroval

Napsal: pon 17.08.2009 20:28
od Diiego
Já se snažim vybírat po prvnim majiteli...a vypadá to že pro něj pojedu do Německa..stačí 10W40 jo?? No já právě udělal tu chybu že sem se už v jednom báwu svezl no

sice jen 316 ale i tak to je mazec...
Napsal: pon 17.08.2009 20:33
od koty
s 6ti válcem to začne do němec to máš kousek tak to můžeš využít ale až to budeš kupovat zase mít sebou znalce co o baworech něco ví aby ti pomohl koupit v poho bawora

Napsal: pon 17.08.2009 20:37
od Diiego
A na co se tam tak zaměřit...??? je mi jasný že asi diferák by měl bejt v poho a kardan..a pak takový ty klasický věci jako u jinejch aut..ale má to i nějakou specialitku??na kterou si musim dát pozor??
Napsal: pon 17.08.2009 20:38
od Richardos
Čus, v autě se určitě pořádně svez, ať jsi si jistej, že ti bude vyhovovat. A motorizace 320i (měl jsem ji), neni příliš šťastná. Jasně, bude záležet na celkovym stavu auta, ale upřednostni volbu 323/325/328, bude to jezdit se stejnou spotřebou a požitek bude úplně jinde. je tady o tom napsáno mraky, tak čti...
Napsal: pon 17.08.2009 20:42
od koty
snaživě na motor ale to pozná mechanik jestli divně necvaká protože to má hydroštely a ty mohou už taky nadávat a zeptat se co tam bylo za olej ,jestli nějak neni hlučnej řetěz u vanosu a zkouknou to ze spodu si uděláš obrázek a nějaký mechnik ti zkotroluje vůle v kole v řízení atd je toho hafec na co se zaměřit koukej spíše na motor a podvozek a ten mechanik se ti šikne protože už to ví z prakce jak se co má

Napsal: pon 17.08.2009 20:47
od Paavo
Takze poporade,r 97 bude mit uz novejsi motor M52 tzn. stejnej vykon i kroutak(ten je ale tusim ne ve 4200ot jako u M50 ale ve 3950ot).Popravde, jsem s timhle motorem jel akorat na letisti 2 sprinty a nenadchnul me.Je znat kroutak hodne od spodu a vytraci se typickej zatah bavora nahore.Doma mame 2 e36, jena moje a 325i coupe a bratrova 320i coupe(motor M50).Zacnu spotrebou....celkove lze rict, ze M52 motor je na tom se spotrebou o chlup lip nez M50,s tou bratrovo se necha mesto ject mezi 11-13 litrama,dalka kolem 7-8 litru a kombi kolem 9-10 litru.Ale popravde,tenhle motor bych si v zivote nevybral,at uz z duvodu budouciho prodeje a nebo vykonu.Jako 150k no, jde to , ale kdyz jsem do toho sedl , tak jsem rek, ze to nejede.Moje 325i ma 192 koni a o 50Nm vic kroutaku a je to znat a to pri skoro totozny spotrebe (325i mesto 13-14, dalka kolem 8, a kombi do 10) a poked bys ho chtel pozdeji prodat, tak o dvoulitr nikdo nema zajem bud brat iS,ktery je na tom s vykonem o malinko hure a nebo neco silnejsiho.Nevim, co bys chtel slyset este.....olej bych daval klasiku 10w40,popripade to co se do nej lilo pred tim.Naladeni podvozku ,kdyz si jel v e30,ktera je motokara jako prase,tak tohle je urcite pohodlnejsi ale sportovne ladene.Bejt tebou tak hledam kus v puvodnim stavu ne nejakej tuzing,origo lauf(popr. Eisenmann,Bastuck,Borla,Remus),Mpacket.....ale tenhle motor je bolistka.Na sportovnjesi vyblbnuti bych este preferoval samosvornej diferencial(speru).Kdyztak pisni este co by te napadlo
Napsal: pon 17.08.2009 20:49
od Paavo
ses fakt z Liberce?To je skoda, dal bych ti klidne jizdu ve vobou abys mel z ceho vybrat(320,325).Ja jsem z CB.
Napsal: pon 17.08.2009 20:56
od koty
takže pokud máš prachy kup 328 a máš to má to svor jedeto jak hovado ale pokud chceš něco decentnějšího peněz nemáš moc pak si vyber od 320,323,325 320 je 2.0 323 je slabší 2.5 no a to poslední je jasný myslím tí povinné ručení kdy budeš nejlevněji plati nad 8000 za rok pak to de dolu pokud to je tvé první auto musíš vědět jestli chceš silný auto jak hovado nebo to co zvládneš já začínám s 320 to je moje první a nad míru spokojen lepší jak audi a3 nebo tak když jsem dříve vybíral

Napsal: pon 17.08.2009 21:07
od koty
a pokud je mi známo tak motor m50 byl před facem a pak byl m52 je řeč o 2.0 motor prošel vylepšením né vykonovím ale materiálově a že 2.0 nejede a je línej není pravda ten 2.0 co máte doma je asi pěkně na hovno pač co jsem pučil mojí 320 kamošovi co dělá bawory i mého tak říkal že dlouho nejel s tak živím 2.0 jako je můj prej všechny jíný jsou takový utahaný a jen nadávaj je to o tom kdo se k autu choval předtím jakej měl k tomu vztah to vypovídá za vše a úpravy motoru a zvyšování výkonu se pak krátí jeho životnost a nemohu odněj pak čekat že bude jezdit takle stále origo udělanej bawor má co do sebe je tak udělanej

Napsal: pon 17.08.2009 21:13
od Richardos
koty píše:a pokud je mi známo tak motor m50 byl před facem a pak byl m52 je řeč o 2.0 motor prošel vylepšením né vykonovím ale materiálově a že 2.0 nejede a je línej není pravda ten 2.0 co máte doma je asi pěkně na hovno pač co jsem pučil mojí 320 kamošovi co dělá bawory i mého tak říkal že dlouho nejel s tak živím 2.0 jako je můj prej všechny jíný jsou takový utahaný a jen nadávaj je to o tom kdo se k autu choval předtím jakej měl k tomu vztah to vypovídá za vše a úpravy motoru a zvyšování výkonu se pak krátí jeho životnost a nemohu odněj pak čekat že bude jezdit takle stále origo udělanej bawor má co do sebe je tak udělanej

Jasně, ale že ti někdo pochválil motor neni relevantní v tomhle tématu. Prostě 320 se dále bude i špatně prodávat, pokud teda nenarazí na někoho, jako jsi ty. Já měl 320 taky, vim o čem mluvim. jasně, je to plnohodnotnej šestivál, parádní zvuk i zátah, ale když si můžu vybrat, proč to neudělat lépe:o)
Napsal: pon 17.08.2009 21:19
od koty
v tom máš pravdu to jo ale zase pro mladýho co začíná koupit tu 328 nebo 325 je moc pak to tu bude prodávat na díly za pár měsíců pokud se dožije nemyslím to ve zlém

Napsal: pon 17.08.2009 21:21
od koty
já jen chtěl říct že né všechny 2.0 stojí za hovno že se sveze v jednom či dvou neznamená že tak jezdí všechny já měl štígro že jsem koupil auto po týpkovy co s tím jezdil a nemachroval a bylo garážovaný pak motor mluví za vše
Napsal: pon 17.08.2009 21:22
od Diiego
2 Paavo: Dík za rady..určitě ještě pokoukám po těch 325i...já se spíš pak bojim tý spotřeby ( ale pokud je to rozdíl o litřík tak to neřešim)...Nějakej tuning jde mimo mě..auto si samozřejmě chci přizpůsobit ale nějaký laufy či tuny laminátu nehledám

ani nějaký brutální rychlosti s tim nechci jezdit..mam radši pohodičku se staženym oknem

CB...České budějovice?? tak to by nebyl problém si někdy udělat vejlet s kemovou E30..určitě by si taky rád čichnul k něčemu lepšímu

Stejně to budu pořizovat až kolem vánoc...si chci zahřešit pod stromek

a v září/říjnu bych mohl mít i nějaký to volno v práci..Tak bych klidně přijel...
Napsal: pon 17.08.2009 21:24
od Diiego
2 Koty: tak prachy samozřejmě trochu řešim...zas nechci aby mě to stáhhlo z kůže...nicméně je mi jasný že bawko nepojede za 6 litrů

nene první neni..myslim že mam něco už naježdíno..nejsem sice žádnej střelec ale nějaká ta zkušenost tam už bude...ale doteď to všechno byly předohraby..po tom co sem si udělal výlet v tý 316 tak koukám po báwech

Napsal: pon 17.08.2009 21:25
od koty
jinak když kupuješ bawora nekoukej na spotřebu to není fábie to auto si něco veme protože to jede a zas to není amerika

Napsal: pon 17.08.2009 21:27
od Diiego
Napsal: pon 17.08.2009 21:33
od Diiego
2koty: no myslim že přežiju víc jak pár měsíců..i když ta zadokolka je zrádná..chvilku jsem měl šestkovou audinu - quattro - 4.2l benál,rv.08, 350Hp..takže vim co kobylky uměj..ale tam si to všechno hlídala elektrika..tu jsem neutrhnul ani za nic...tu E30 na mokrym hned...
Napsal: pon 17.08.2009 21:34
od koty
to je moc pěkná barva nevídaná jinak ten m paket je dodělávanej no spíše jen ty lišty a to snížení je taky zajímavý ale ten zadek má moc nahoře já to mám též dole ale prdel taky dole jinak pěkný ještě aby to bylo cajk né šmelo za výtečný prachy a ty kola jsou taky pěkný ty sháním ale v neodrbaném stavu