Stránka 1 z 2
Napsal: pát 11.09.2009 10:02
od libovka
RANGE ROVER
Jaký myslíte že je to auto?Dobrý nebo špatný.Měl jste to někdo?
MYSLÍM TENTO MODEL
http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... er/7223246
Napsal: pát 11.09.2009 10:36
od CZAirwolf
Ono to je BMW ? Troubo

Napsal: pát 11.09.2009 10:46
od GeorgosAc
CZAirwolf píše:Ono to je BMW ? Troubo

budes se divit ale srdce to ma BMW .....
kamos ma to novy s interierem Bentley a nejakou sport verzi naftu.-- spokojenej moc , jel jsem v tom , je to moc prijemne , ale tezke auto...
jo a prej je to strašnej kundolap.......

Napsal: pát 11.09.2009 11:01
od RuDoSh
CZAirwolf píše:Ono to je BMW ? Troubo

OMG
Napsal: pát 11.09.2009 11:36
od Deathbox
je to super auto se skvělím vzhledem, kam se hrabe x5

Napsal: pát 11.09.2009 12:15
od libovka
Deathbox píše:je to super auto se skvělím vzhledem, kam se hrabe x5

No právě že to libově vypadá.X5 už jsem měl,ale z tohohle mám trochu strach kvuli dílům.Taky by mě zajímalo jak v tom jede ta nafta.
Napsal: pát 11.09.2009 12:30
od sluger
Auto váží dost a tenhle motor je tak na ježdění, ale žádnej extra pekelník, je to tušim 2,9V Peugeot.Navíc spotřeba je taky libová, ve městě 12-14l.
Co se týká dílů a servisu tak taky nic extra, záleží na lokalitě ve kterej bydlíš.Ale jinak auto je to zajímavý.
Napsal: pát 11.09.2009 12:36
od libovka
sluger píše:Auto váží dost a tenhle motor je tak na ježdění, ale žádnej extra pekelník, je to tušim 2,9V Peugeot.Navíc spotřeba je taky libová, ve městě 12-14l.
Co se týká dílů a servisu tak taky nic extra, záleží na lokalitě ve kterej bydlíš.Ale jinak auto je to zajímavý.
Jak si přišel na motor peugeot?

Tam se dávají motory BMW bud 3.0D nebo 4.4i V8.
Napsal: pát 11.09.2009 12:37
od libovka
GeorgosAc píše:CZAirwolf píše:Ono to je BMW ? Troubo

budes se divit ale srdce to ma BMW .....
kamos ma to novy s interierem Bentley a nejakou sport verzi naftu.-- spokojenej moc , jel jsem v tom , je to moc prijemne , ale tezke auto...
To co myslíš ty je Range Rover Sport.
Napsal: pát 11.09.2009 13:20
od eM5thusiast
Ahoj,
mám ho už asi rok (ročník 2004, motor 3,0D 130kW). Krátce to shrnu:
Servisní náklady - Nepříliš kvalitní servisní síť v ČR (AMT). Velmi drahé díly pokud se kupují v autorizovaném servisu (např. AMT). Já jezdím do
http://www.land-rover-parts.cz, oni vozí díly přímo z Anglie a je to v pohodě a za poloviční ceny oproti AMT. Největším strašákem pro lidi bývá vzduchové odpružení, já s tím problém nemám a i kdyby to oděšlo, tak měchy se dají koupit za rozumnou cenu (samozřejmě ne v AMT). Známá vada jsou odcházející přední diferenciály. V rámci několika svolávacích akcí se tam něco měnilo a i kdyby to konkrétní kus vyměněné neměl, tak se to dá vyměnit zadarmo v AMT (nebo levně mimo AMT). Další věc co zlobí je zasekávající se stavitelný sloupek řízení (odcházejí v něm ty elektromotorky). Palubní systémy jsou jinak převzaty z BMW, takže klasicky se vyskytují rozsypané displeje atd.
Spotřeba - většinou s tím jezdím kratší trasy po Praze a spotřeba (za celou dobu co to mám, tj. rok) je 15 litrů. Mimo město by se dalo jet za 12,5, míň ne.
Jízdní dojmy - Auto je velmi těžké a motor s tím má dost práce. Nějaké bezpečné (tj. rychlé) předjíždění na okresce tudíž není možné. Na dálnici to 130 v pohodě udrží, jezdit rychleji nemá smysl. Celkově tedy dynamiku auta hodnotím jako největší slabinu. Motor se dá chipovat (vím - názory jsou na to různé), ale měl jsem nedávno možnost svezení s nachipovaným Rangem se stejným motorem a rozdíl to byl znatelný. Takže já osobně do chipu asi půjdu (samozřejmě u nějakého sofistikovanějšího úpravce se zkušenostmi). Přeci jen je to motor BMW, takže to nebude žádná alchymie.
Pohodlí a vzhled - To je subjektivní, ale většina dobových testů hodnotila interiér jako jeden z nejlepších vůbec. S tím souhlasím, vypadá to honosně a je to pohodlné. Vzadu na sedadlech je ale překvapivě celkem málo místa a zadní sedačky jsou poměrně tvrdé. Takže v 5 lidech jet někam na dálku bych asi nechtěl, ale záleží na jakou kulturu cestování je kdo zvyklý. Jinak kabina je špičkově odhlučněná, audio systém je perfektní.
Závěrem - Kdo si dokáže ošéfovat servis a díly, je bez problémů. Je to super auto, ke mám jedinou výhradu: nejede to. Důstojnější pohon by pro to byl určitě 4,4i, ale v tom jsem osobně nejel. Z doslechu ale vím, že spotřeba se pak pohybuje kolem 20 bez možnosti ji nějak výrazněji snížit. Přitom X5 4,4i může jezdit třeba za 14 (ale je o půl tuny lehčí).
Kdyby tě něco zajímalo, tak se klidně ptej tady nebo do SZ, rád ti poradím.
Napsal: pát 11.09.2009 14:16
od libovka
Díky za vyčerpávající odpověd.
Zatím koupi jen zvažuji.Tím že jsem BMW nadšenec tak mi tohle auto přišlo hodně blízké.Koupil bych si zase klidně X5,ale má malej kufr oproti tomu RR.
Napsal: pát 11.09.2009 15:21
od sluger
libovka píše:sluger píše:Auto váží dost a tenhle motor je tak na ježdění, ale žádnej extra pekelník, je to tušim 2,9V Peugeot.Navíc spotřeba je taky libová, ve městě 12-14l.
Co se týká dílů a servisu tak taky nic extra, záleží na lokalitě ve kterej bydlíš.Ale jinak auto je to zajímavý.
Jak si přišel na motor peugeot?

Tam se dávají motory BMW bud 3.0D nebo 4.4i V8.
¨
3.0D je do V?
Napsal: pát 11.09.2009 15:30
od sluger
CITACE Z WIKIPEDIE(pravda nic moc zdroj)
Motor TDV6 je dieselový motor s objemem 2,7l. Můžete ho najít třeba v Jaguaru S-type. Vznikl ze spolupráci koncernu Ford a PSA Peugeot Citroen.
Peugeot ho používá třeba v 607, 407, ...
Napsal: pát 11.09.2009 15:33
od sluger
Provozní hmotnost 2 530 - 2 674
Oproti 190PS ... .
Napsal: pát 11.09.2009 18:16
od libovka
sluger píše:CITACE Z WIKIPEDIE(pravda nic moc zdroj)
Motor TDV6 je dieselový motor s objemem 2,7l. Můžete ho najít třeba v Jaguaru S-type. Vznikl ze spolupráci koncernu Ford a PSA Peugeot Citroen.
Peugeot ho používá třeba v 607, 407, ...
Přečetl sis o čem je řeč?My se tu bavíme o Range Roveru a né o Land Roveru Discovery.

Máš to troch pomotané.
Napsal: pát 11.09.2009 19:02
od JaraX
sluger píše:Provozní hmotnost 2 530 - 2 674
Oproti 190PS ... .
se podívej na fotky voe, dyt je tam vidět BMW motor, otevři si pak 730D na fotce a vidíš ,ten sám motor,
kliček od auta je stejnej jak od BMW, budíky sou jak od BMW, pulka věcí je tam BMW

Napsal: pát 11.09.2009 19:59
od sluger
libovka píše:sluger píše:CITACE Z WIKIPEDIE(pravda nic moc zdroj)
Motor TDV6 je dieselový motor s objemem 2,7l. Můžete ho najít třeba v Jaguaru S-type. Vznikl ze spolupráci koncernu Ford a PSA Peugeot Citroen.
Peugeot ho používá třeba v 607, 407, ...
Přečetl sis o čem je řeč?My se tu bavíme o Range Roveru a né o Land Roveru Discovery.

Máš to troch pomotané.
Mluvim o RANGE ROVER SPORT
Napsal: pát 11.09.2009 20:09
od sluger
Hádat se nebudu, co já jsem viděl na vlastní oči, tak tam byl motor 2,7 do V.Motor o kterým mluvíte byl ve strším modelu a nebyl to 3.0 ale 2.5(TDS)
V tomhle novým modelu je 2.7 V6 nafta , 3.6 V8 nafta , 4.2 V8 a 4.4V8
2,0D BMW je ve FREELANDERU
Napsal: pát 11.09.2009 20:10
od sluger
Jestli mi něco uniká, tak sorry ...
Napsal: pát 11.09.2009 20:14
od sluger