Stránka 1 z 2
Napsal: stř 14.10.2009 21:07
od fanda1
Tak dnes jsme se stali novým majitelem BMW 530D (e60). Je to předváděčka a najeto má 2000km. Jinak je v plné palbě. Jede krásně...Foto dodám. Jen mě zaráží, že je ve 4000ot. omezovač.
Napsal: stř 14.10.2009 22:14
od Player1
Ten omezovač se mi moc nezdá... Jestli při maximálce, tak to beru, ale normálně se zahřátým motorem by měl jít vytočit každej kvalt až do 5000, si myslím. Nikdy jsem si v e60 nevšiml, že by to tohle dělalo. Co na to ostatní?

Napsal: stř 14.10.2009 22:24
od fanda1
No právě je to divné. Ještě mě napadá jestli to není tím,že to není pořádně zajeté....
Napsal: stř 14.10.2009 22:42
od Player1
Je to možný, s novým autem nemám zkušenosti...a dlouho mít asi nebudu

Nicméně, nejmladší 530d, se kterou jsem jel, měla 6tkm a tohoto jsem si nevšiml. Vím, že např. 335i e92 se zajíždí cca 1000km, podle toho, co tvrdí v servise BMW a ta taky žádný takový omezení nemá. Byl to rok 08. O omezení otáček vím snad jen u M3 e92. Snad poradí někdo, kdo ví víc...
Napsal: stř 14.10.2009 23:14
od fanda1
Snad jo. Já přinejhorším zavolám prodejcovi....
Foto:
foto interieru dodám
Napsal: stř 14.10.2009 23:18
od RuDoSh
moc pekne

Napsal: stř 14.10.2009 23:21
od fanda1
RuDoSh píše:moc pekne

dííík
Napsal: stř 14.10.2009 23:24
od DanielM
Jsem opravdu laik, E61 530d, ale dle mne elektroninka nepřipustí vyšší otáčky, tzn. nějaký problém. Zanesený DPF - pokud předváděčka, možná neměl možnost se "regenerovat"? Jinak - pěkné!

.o)
Napsal: stř 14.10.2009 23:35
od fanda1
Právě nevím jestli to není tím,že to má zatím tak málo najeté a třeba to po několika kilometrech pustí samo víc otáček. Nebo je to blbost?
Napsal: čtv 15.10.2009 05:51
od DanielM
No, asi úplně není, ale 2000 km již zase není 0 ... Nechal bych jistě projít diagnostikou. D.
Napsal: čtv 15.10.2009 09:37
od PPetr
To je manual nebo automat???
Jinak je to fešák.
Napsal: čtv 15.10.2009 10:20
od fanda1
Je to manuál. Dnes nafotím i interier. Tak otáčky vyřešeny. Na neutrále je omezovač na 4tis otáček jinak při jízdě jdou otáčky i přes.
Napsal: čtv 15.10.2009 14:31
od cabal
e6x řady maj nastavenou řidíci jednotku tak, aby studeny motor nepustil do vyššich otaček. To že se Ti zastavuje na 4k znamená, až máš nějakou závadu a proto bych vzal klíček od auta (jsou tam uloženy vešktery informace na čipu) a šel do nejbližšího bmw servisu, načtení a poradenství máš zadarmo a budeš mít jistotu. pokud nic nenajdou v diagnostice, tak bude něco v nepořádku po motorové stránce. to víš předváděcím autům dávají všichni kouř jak sviňa
Napsal: čtv 15.10.2009 14:32
od cabal
fanda1 píše:Je to manuál. Dnes nafotím i interier. Tak otáčky vyřešeny. Na neutrále je omezovač na 4tis otáček jinak při jízdě jdou otáčky i přes.
aha
tak neutral tj jasny

Napsal: čtv 15.10.2009 15:00
od castro
gratulace, vypadá pěkně, mazel jeden!
Napsal: čtv 15.10.2009 15:17
od Tehu
a kua drat

no super

Napsal: čtv 15.10.2009 16:48
od Totic
Very nice, zadní faceliftový lampy jsou obzvlášt atraktivní. Možná bych nandal přední M-paket nárazník ať to není jako taková "ryba"

Napsal: čtv 15.10.2009 18:37
od mates1970
Ja si myslim ze je to tim ze to neni poradne zajety! Novy auta musej najet urcitej pocet kilometru a potom se jim o neco zvisi vykon a klesne spotreba, asop co ja vim z vlastni zkusenosti z hodny CR-V!!! A rikajto i prodejci.
Napsal: čtv 15.10.2009 19:55
od fanda1
mates1970: Otáčky už jsou vyřešeny, nejde to jen na neutrál jinak za jízdy to točí až nakonec
Totic: M-paket být nemůže protože se s tím jezdí po stavbách a to by bylo hned po nárazníkách.
Napsal: čtv 15.10.2009 19:56
od fanda1
Ale teď jsem našel další problém. Když propojím "auto" s mobilem tak někdy se objeví telefoní seznam někdy ne a ještě to ten telefon vypíná. Telefon je nokia 6500c. To nevím jak vyřešit.