Stránka 1 z 2
Napsal: stř 28.10.2009 05:51
od Serifus
Zdravím! Mám E34, která má normálně rozložení váhy 50/50. Původně na to ale někdo nechal dát snížený předek (čert ví, co to tam vlastně je) a nadešel čas tlumiče vyměnit.
Kamarád mi říkal, že z toho teď mám přetáčivýho žigulíka, protože mám prostě posunutý středový těžiště dopředu díky sníženýmu předku. Ale auto vypadá moc hezky. Tak dravě. Zatím jsem si nevšiml, že by mi to nějak výrazněji ustřelovalo do stran
Přemýšlel jsem o Bilsteinech B8 na předek (snížené) a B6 na zadek (tužší normální). Ale po tom, co mi to vysvětloval ten kamarád, se začínám bát, abych neudělal pičovinu. Mám to snížit celkově? Nebo si nechat ten krásnej "traktorově drsnej" styl auta se sníženým předkem?
Vím, že 1000 lidí=1000 názorů, ale budu rád, když se k tomu vyjádří i někdo problematiky znalej, jako třeba Helldiver, Libovka, Martinéz atd...
Díky za reakce.
Napsal: stř 28.10.2009 09:10
od hanzikk
Tak hlavně snížení ti nedělají tlumiče ale pružiny..Já bych to nechal serii - zrovna řešim to samé a snižení(popř tvrdší pružiny) je na pi.., na naše silnice..
Ale vypadá to líp - to určitě..
Napsal: stř 28.10.2009 10:48
od Kail
Heleď taky záleží o kolik snižovat,když to bude jen o 2cm na předku tak se nic neděje ale pokud chceš víc tak určitě obě nápravy.
Jinak asi každej ti doporučí k většímu snížení na pružinách koupit i kratší/tužší tlumiče,normální pak odejdou dřív...
Já osobně snížení na e34 doporučuju,v sérii je to šílenej traktor a vůbec se mi to nelíbí.Já tam mám teď nově komplet podvozek od Weitec snížení 55/35 a spokojenost,vůbec to není přehnaně nízký,je to prakticky dost podobný origo M-technik podvozu co tam byl předtím - z toho plyne že se nedá moc výrobcům věřit v udávaných rozměrech

).
No někdo tvrdí že to ještě klesne tak uvidím...
Napsal: stř 28.10.2009 10:50
od hanzikk
Kail píše:Heleď taky záleží o kolik snižovat,když to bude jen o 2cm na předku tak se nic neděje ale pokud chceš víc tak určitě obě nápravy.
Jinak asi každej ti doporučí k většímu snížení na pružinách koupit i kratší/tužší tlumiče,normální pak odejdou dřív...
Já osobně snížení na e34 doporučuju,v sérii je to šílenej traktor a vůbec se mi to nelíbí.Já tam mám teď nově komplet podvozek od Weitec snížení 55/35 a spokojenost,vůbec to není přehnaně nízký,je to prakticky dost podobný origo M-technik podvozu co tam byl předtím - z toho plyne že se nedá moc výrobcům věřit v udávaných rozměrech

).
No někdo tvrdí že to ještě klesne tak uvidím...
A nemáš to tvrdý??Já jen, že mám weitec vč. tlumičů a je to motokára a pohodlí jízdy je tatam.
Napsal: stř 28.10.2009 10:55
od Kail
Jo,je to trochu tvrdší

.No vlastně je to o hodně tvrdší,ale zase projíždět zatáčky je radost,to auto je jako vyměněný

Napsal: stř 28.10.2009 10:57
od hanzikk
Ale to jo...tak v soběslavi jsou docela hezký silnice...
Znáš to...Ukaž podvozek a já ti řeknu, kde bydlíš..

Napsal: stř 28.10.2009 11:45
od 100RM
To si myslim, ze zalezi len ciste na tebe. Bud chces aby to auto sedelo jako sviň (ale samozrejme to bude uskakana koza), alebo chces pohodli (to sa ale bude v zatackach naklanet) ...
Napsal: stř 28.10.2009 11:47
od troutny
Ono jak o snížení se spíše jedná o barvě a počtu "proužků" na té pružině značící jejich charakteristiku.Těch možností je bych řekl docela dost,Stačí mít/nemít ve výbavě šíbr a už je jiná pružina.A takovýchto možností je daleko více,vše se odvíjí dle výbavy tedy hmotnosti vozu.
Napsal: stř 28.10.2009 11:50
od ironpipi
Taky jsem chtěl snižovat, ale nakonec jsme se na to vykašlal a nechal to v sérii, bo naše cesty jsou tragédie, jezdit v zimě s nízkým autem je hrůza a se sníženým podvozkem celý auto taky celkem trpí (odcházejí dřív podvozkový díly, všechno je rozdrnčený...). Rozhodnutí je ale jen a jen na tobě...
Napsal: stř 28.10.2009 11:56
od ARMAN
Kaile vlož sem prosim foto jak vypada 35/55 z boku, davals jen pružiny weitec nebo i tlumiče?
Napsal: stř 28.10.2009 12:34
od koty
se též připojim,když jsem měl na 36 tlumiče s perama v háji byly to serie tak kamoš mi nabýdl snížení byly to origo bmw na nich vyrito na těch pružinách a tlumiče si nevzpomenu ale mají málo najeto jsou zánovní,auto po vzhledu vypadá luxusně a zase není tak extremně dole nikde jsem si neškrtl jezdím opatrně je to tvrdší ale drží jak sviň a pokud se ti auto chová divně tak ti spíš pomůže geometrie ,auto se mi nehoupe a tak krásně drží jsem spokojen ale zase pokud to chceš na auto s kterým denně jezdíš myslím že je to na pytel je to čistě na tobě a každej tady názor danej má jinou hodnotu sám se rozhodni aby si pak nelitoval

Napsal: stř 28.10.2009 12:45
od ARMAN
měl jsem docela sniženou 3cu očima jsem musel ošahavat silnici tak 50m dopředu, jakykoli hrbol na silnici jako třeba hrboly na asfaltu u autobusovych zastavek nebo blba mala kostka z chodniku rady škrtali o vyfuk nebo chranič ještě že ten tam byl, několkrat jsem dostal řachu že by bylo po vaně, ale snižene auto vypada ku*evsky dobře
na e34 snižim max do urovně Mtech podvozku
Napsal: stř 28.10.2009 12:46
od ARMAN
ARMAN píše:měl jsem docela sniženou 3cu očima jsem musel ošahavat silnici tak 50m dopředu, jakykoli hrbol na silnici jako třeba hrboly na asfaltu u autobusovych zastavek nebo valejici se blba mala kostka z chodniku rady škrtali o vyfuk nebo chranič ještě že ten tam byl, několkrat jsem dostal řachu že by bylo po vaně, ale snižene auto vypada ku*evsky dobře
na e34 snižim max do urovně Mtech podvozku
Napsal: stř 28.10.2009 13:13
od 100RM
Ja som mal 36ku dolu 60/40 a bol to brutal. Po Pragli sa s tym moc jazdit nedalo (velice opatrne) a po roku sli tlmice do prdele ... a vzali sebou aj silaky a cepy ...
Napsal: stř 28.10.2009 19:17
od Paavo
Ja mam snizino na 36ce coupe 35/15 primo AC Schnitzer(jenom pruziny) a je to ,rekl bych hodne nizko.Ale na druhou stranu je to tvrdy,nehoupe v zatackach,ale kostitras jako svine.Nicmene planuju to snizit na nejakejch 60/40 na poradnou motokaru.To pak ale bude to cteni topografie asfaltovyho koberce na 50m dopredu, jak napsal ARMAN.
Napsal: stř 28.10.2009 20:26
od Kail
ARMAN píše:Kaile vlož sem prosim foto jak vypada 35/55 z boku, davals jen pružiny weitec nebo i tlumiče?
Mám komplet péra i tlumiče vše Weitec.Co jsem to porovnával se Sachsama co jsem tam měl předtím tak tyhle Weitec mají o cca. těch 6cm kratší pístnici,což odpovídá i tomu údajnýmu snížení na pružinách...
Fotku dám zítra,OK?Ale mám tam pneu 245/45 r18,takže spodek je pořád docela dost nad zemí

Napsal: stř 28.10.2009 22:10
od Serifus
Kail píše:ARMAN píše:Kaile vlož sem prosim foto jak vypada 35/55 z boku, davals jen pružiny weitec nebo i tlumiče?
Mám komplet péra i tlumiče vše Weitec.Co jsem to porovnával se Sachsama co jsem tam měl předtím tak tyhle Weitec mají o cca. těch 6cm kratší pístnici,což odpovídá i tomu údajnýmu snížení na pružinách...
Fotku dám zítra,OK?Ale mám tam pneu 245/45 r18,takže spodek je pořád docela dost nad zemí

R18 na E34 bejt nemůže

Teda podle výrobce ne

Porušuješ zákon

Napsal: stř 28.10.2009 22:13
od Serifus
Vážení, děkuji za reakce. Samozřejmě, že snížení dělají pružiny. Špatně jsem to napsal. Hlavně nevím, co tam ve skutečnosti mám. Takže musím dát komplet nový.
Padlo tu spoustu názorů o snižování nebo nesnižování. Upozoňuji pouze, že snižovat budu. Otázka je POUZE postavená na tom, jestli jen předek, nebo komplet. Varianta nesnížení neexistuje

Díky.

Napsal: stř 28.10.2009 22:20
od ARMAN
Ja tomu až tak nerozumim ale do kopce bych nedaval vypada to legračně + tuhost pružin bude odlišna a taky bych nedaval odlišne tlumiče jak jsi psal jinak se bude kroutit karoserie s tou kombinaci tlumiš/pružina. Nahoď foto jak to vypada teď.
@Kail - ok, počkam jen abys to stihnul než nam všem tu daj držkovou

Napsal: stř 28.10.2009 22:37
od Kail
Serifus píše:R18 na E34 bejt nemůže

Teda podle výrobce ne

Porušuješ zákon

M5 měla v posledních letech výroby 18"

...Ale je fakt že v techničáku u TDS je nemám
ARMAN - snad jo
