Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 04.11.2010 21:09
od sonysnv
Caute, chalani poradte, cim viac nazorov tym lepsie...samozrejme deutsche welle
Napsal: čtv 04.11.2010 21:15
od MattyX
to je to samý jestli máš rád kozatý holky nebo lentylky pod kobercem

prostě podle chuti

Napsal: pát 05.11.2010 09:12
od Marek-is
pokud má auto hrubě přes 200tkm tak čekej problémy s automatem...
Napsal: pát 05.11.2010 10:11
od Wocky
Dva hošani, co znám měli e39 530d v automatu a oba s ním měli problémy. Jeden z nich pak dokonce auto předělal na manuál. Byl to i jeden z důvodů, proč jsem šel právě do manuálu (525d r.v. 2002). A řekl bych, že mám o starost míň. Samozřejmě je jasný, že automat je daleko pohodlnější... Dokud funguje, je to super věc a i se mi to docela líbilo, ale nechtěl bych platit repasi

Napsal: pát 05.11.2010 13:17
od MattyX
u matu resis repas , u manualu setrvak se spojkou ... jedni maji zkusenost takovou nebo makovou , rozmysli jsi jak chces auto pouzivat , a potom se rozhodni , a az budes vybirat tak vybirej podle stavu

Napsal: pát 05.11.2010 13:20
od caknakis
Rozhodně automat. pochybuju, že by jsis kupoval 3.0D na řádění, to pohodlí za to stojí. Je pravda, že automaty odcházejí, ale za repasi dáš přibližně 35 litrů, když s tím budeš počítat při koupi auta, tak máš na dalších 200 000km pokoj a nemusíš řešit věci, jako spojku, dvouhmotový setrvačník.
Repase automatu je levnější, než srovnatelná oprava manuální převodovky a nemluvím o setrvačníku.
Napsal: pát 05.11.2010 17:52
od ROBi
Mám automat a nepřijde mi, že by mi měl zatím odejít do věčných lovišť

automat je pohodlnější, ale manuál má taky něco do sebe. Jde spíš o to, na co to auto chceš a jaký máš priority. V tomto by ses měl rozhodnout sám

Napsal: pát 05.11.2010 19:01
od KAMIL740
jde o to ze u 3,0d v 5er pouzili prevodovna na hranici jejich moznosti MG je proste na pikacu v benalech pouzili zf a to celkem drzi takze pokud se jedna vyhradne jen o 530d bez lepe do manualu

jinak u 2,0 ani u benzinu bych se toho nebal ale zalezi na stavu samozrejme