Stránka 1 z 1

Napsal: pon 08.10.2012 15:15
od Filozof
Mám dotaz ohledně těch co jezdí s BMW s LPG jaké používáte svíčky, a které se vám osvědčili nebo naopak dělaly problémy.

Já teď měl v autě BRISK - SILVER a už je mám dlouho cca 30-40tis a auto se hádá a starty jsou cca 5-8sec takže děs a řeším jako první vyměnit svíčky a pak hledat případně chybu dál pokud to nebude svíčkama.

Buď dám zase BRISK - SILVER nebo půjdu do jiných.
Další možnost je originál ale je tu dilema když mám LPG a doporučují jednobodové a ideálně BRISK - SILVER (Plynaři)

Pak jiná možnost speciálních svíček ale nemám žádnou zkušenost.

Co jste vyzkoušeli a můžete doporučit ? :)

Přemýšlím nad:
BRISK - PLATIN
BRISK - PREMIUM
NKG
BERU

Vím že BRISK nevydrží dlouho ale zase po lonské výměně jezdili skvěle a za 80kč to není zlé na rok by byl zase klid.

Napsal: pon 08.10.2012 15:35
od fishmaker
svíčky u LPG se doporučuje měnit á 20tis km
za 80Kč to je gut cena...takže klidně měnit včas...pak předejdeš problémům

já měl klasický NGKčka...pak mi doporučili na Harfě plynaři, že tam dávaj DENSO TXRněco (nepamatuju si přesně typ)...a při 22tis mi přestaly pálit a měl sem z V8 něco jako R4...takže tam šly zpátky NGK, myslim že ty High Power NGK BKR6EQUP

Napsal: pon 08.10.2012 15:47
od Bufik36
NGK V-line nebo S-line teď nevím a celkem spokojenost :roll:

Napsal: pon 08.10.2012 18:51
od CybreX
Na LPG platí zásada dávat tam to, co udává výrobce. Hlavně se vyvarovat svíčkám radoby na LPG a myslím že platinovky se s LPG taky nemají rády. Dávám vždy NGK s každou druhou výměnou oleje a je vystaráno.

Napsal: pon 08.10.2012 21:15
od Filozof
CybreX píše:Na LPG platí zásada dávat tam to, co udává výrobce. Hlavně se vyvarovat svíčkám radoby na LPG a myslím že platinovky se s LPG taky nemají rády. Dávám vždy NGK s každou druhou výměnou oleje a je vystaráno.


Svíčky jsou od 80kč ty brisk nebo NGK na bmw
myslíš asi tyto

http://www.voton.cz/cz/e-shop/760675/c4 ... vicka.html

Ale pak mi řekni proč jsou lidi co jezdí na BRISK - silver a jsou spokojení i v BMW E34 a další co mají NGK ....a přitom stojí polovinu nevim tedy ...

kdybych neřešil problém se startováním auta na benzín protože mi to startuje na po druhé nebo aspon 6-10sec na poprvé tak neřeším ale takto to potřebuji zjistit kde je problém.

Spotřebu mám přitom dobrou poslední měřená byla přesně 10,1litru/100km

Napsal: pon 08.10.2012 21:15
od Filozof
se mi zdabloval přízpevěk a nejde smazat :?

Napsal: pon 08.10.2012 21:18
od Filozof
ups . kdo to vymyslel že kliknu myší a hodí mi to tři přízpěvky a pak nejdou smazat ty dva navíc... :D

Napsal: úte 09.10.2012 10:36
od Blackie
Já dávám NGK ty co jsou předepsaný výrobcem a pohoda. Jen se častěji mění...

Napsal: pát 22.03.2013 14:47
od Boldor
Ahoj plyňáci :wink: Nezkoušel někdo DENSO TT, nejlépe do M52 LPG..?No asi je stejně zkusím a dám info..Jinak mě se Brisk Silver vůbec neosvědčily..Pomalá reakce na plyn a celkově tupý chod, a to jsem i přenastavoval mezeru na jiskře dle doporučení z Brisku. Potom NGK zas fungovaly dobře ale stejně mě lákají ty Densa TT, mají jednu jiskru a dobrou cenu :)

Napsal: pát 22.03.2013 15:24
od paveld
Denso (nevim přesně který) mi dali plynaři do auta při zástavbě LPG. Rozdíl jsem nepoznal, ale od tý doby tam zas dávám NGK.

Napsal: pát 22.03.2013 15:28
od Filozof
Brisk silver na LPG original - a lítám jako blesk cca 30-40tis km ...ideálně měnit dříve kolem 25tis km.

Jak začne auto cukat kuckat rychle nové ... nebo každá druhá až třetí výměna oleje...

Chtěl bych zkusit ty laserové nebo podobné šílenosti ...ale nevim zda 3000kč není zbytečná investice do svíček když efekt bude malinko lepší jak u svíček za 100kč kus.

Napsal: pát 22.03.2013 17:05
od Boldor
Mě ty brisky zlobily od začátku..ani ta změna odtrhu nepomohla. Jinak NGK nezklame, ale říkám si že ty Densa jsou taky značka na špičce, navíc jednobodovky a na LPG je doporučujou.Taky jsou drobet levnější a kdyby mi bylo 18, věřil bych i tomu že označení TT přidá 20koní.. :lol:
No, zkusím je a dám info jako alternativu..

Napsal: pát 22.03.2013 17:37
od Filozof
Boldor: Určitě napiš. Klidně bych si připlatil kdybych věděl že to lépe spaluje směs a tudíž více energie pro auto ...takže nějaké HP přiskočí ...a spotřeba klesne protože krouták se zvedne když využije každou kapku LPG.

Ale aby to nebyl marketingový kec a budou fungovat stejně jak kterékoliv jiné .... ukáže praxe....

Tak pak dej reference .... pokud pojedeš za 5l/100km asi budou fungovat :lol: joke

opravdu by mě zajímala spotřeba a výkon kdyby se změřil jakej to bude mít vliv ...ruzné druhy svíček

Napsal: sob 23.03.2013 00:32
od tanner540i
Vzdy musi motor fungovat na lpg se svickama, co tam patri. Motory typu M50 jeste v pohode zkousnou svicky jako brisk silver, ale treba M62TU se s nicim min nez NGK BKR6EQUP nespokoji. Takze origo svicky jsou jistota, pokud to nejede na ne, je chyba jinde.

Napsal: sob 23.03.2013 09:10
od miloshm
Používám jen Brisk Silver, měním po 25000 km a naprostá spokojenost. Motor M60B40, najeto 480 tis. km, na LPG 150 tis. km.

Napsal: pát 10.05.2013 22:02
od Filozof
....

Napsal: pon 26.08.2013 12:59
od richik
Zdravim,
nedavno jsem taky nechal prestavet svoji X3 do LPG. Po 50 km co jsem vyjel z montazni dilny, se rozsvitila diagnostika - zvysene emise. V servisu neco poladili, ale doporucili vymenit svicky. I kdyz zadny problem zatim nepozoruji, dobre startuje i jede. Auto jsem kupoval v 86t km, prestaveno na LPG ve 101t km a ted ma 104t km - mozna jsou tam jeste original...

Plynari doporucili drzet se svicek predepsanych vyrobcem, ale dat tam jednobodove (ale necpat tam ty drahe urcene pro LPG). BMW (aspon dle realoem.com) uvadi BOSCH FGR7DQP nebo NGK BKR6EQUP - obe jsou vsak ctyrbodove.

Jake svicky tedy dat do motoru M54B30, ktery jede hlavne na LPG, aby to jelo aspon stejne dobre (nebo lepe)?