Stránka 1 z 1

Napsal: úte 27.11.2012 12:40
od Bmwe34
Zdravím, nemá někdo zkušenosti se sundáváním zadního čísla označující typ vozidla?Jedná se o BMW e36 328i.To 328i bych chtěl sundat, ale bojím se, že když to číslo sundám, tak s tím odloupnu lak nebo něco.Tak se chci zeptat jestli to tu už někdo zkoušel, pokud ano, tak jakou technikou jste na to šli, pokud se vám to podařilo bez poškození laku.Díky za odpověď.

Napsal: úte 27.11.2012 13:31
od BMWIIIPower
Technika šroubovák...plochý samozřejmě..

Napsal: úte 27.11.2012 15:32
od Bmwe34
Zdravím, na tím jsem samozřejmě přemýšlel, ale dál jsem se že ten lak pod tím číslo se sloupne nebo naopak tam bude o neco tmavší než je na celém autě.

Napsal: úte 27.11.2012 16:25
od Tom320
Číslo nesundávat. Ať každej vidí co za bestii ho předjelo :D

Napsal: úte 27.11.2012 19:13
od noname
zůstane tam lepidlo a to se nakokot sundává/smývá, pokud máš dobrý lak, tak při to procesu ho poškrábeš (dá se rozleštit)

Napsal: úte 27.11.2012 19:23
od Bmwe34
Já právě nechci, aby každej věděl co v tom je za motor.Existuje tedy nějaký šetrný způsob sundání čísla aby se nic nestalo s lakem?

Napsal: úte 27.11.2012 20:05
od Kani
Videl sem kdysi video kde to sundavali provazkem, nebo vlascem. Zajet s tim pod pismeno/cislo a jako pilkou tam a zpatky.

Napsal: úte 27.11.2012 20:06
od Kani
Videl sem kdysi video kde to sundavali provazkem, nebo vlascem. Zajet s tim pod pismeno/cislo a jako pilkou tam a zpatky.

Napsal: úte 27.11.2012 20:24
od paveld
Co to nahřát fénem? Aspoň na samolepky to dost funguje. Plast se sice může začít tavit, ale to by ničemu nemuselo vadit, hlavně by to mohlo povolit to lepidlo.

Napsal: úte 27.11.2012 20:37
od Bmwe34
Kani: to není vůbec špatný nápad, díky
Paveld: to taky není špatnej nápad.
Asi zkusím nejdříve s tím vlascem, sice tam zustane asi lepidlo, ale do už není takový problém.Pokud by to nešlo zkusím to tím fénem.Díky za rady chlapci :-)

PS: Já se jen bojím, až to číslo sundám, aby stejnak něco na tom laku po tom čísle nezustalo.Nikdo to tu ještě nesundával?

Napsal: úte 27.11.2012 23:55
od TM
Já jsem sundaval nití a v pohodě (vlasec by byl asi lepší), ale zůstalo tam lepidlo + zbytky podkladu (něco jako mirelon), to už jsem neřešil, protože víko jsem vyhazoval, ale nejsem si úplně stoprocentně jistej, že by to šlo následně vyčistit tak, aby to nebylo vůbec vidět, možná i ten lak pod tím bude tmavší (nebude vyšisovanej)...

Napsal: stř 28.11.2012 12:18
od Velvetek
Sundával jsem horkovzduškou a šlo to zcela v klidu... Jak samolepky, tak znak...

Napsal: pát 30.11.2012 11:14
od Lubos1971
Určitě nahřát horkým vzduchem, drží to na něčem co je v podstatě oboustranná lepící páska - lepidlo změkne, při odlepování je taky lepší použít spíš smýkavý pohyb (třeba emblémem pootočit) než páčení od podkladu.

Napsal: pát 30.11.2012 13:04
od hurvajs77
Viděl jsem servisáka, jak to dával na X6. Je to samolepka. Takže pokud to nahřeješ, tak to dolů půjde. Jak píše Lubos1971, rozhodně nepáčit

Napsal: pát 30.11.2012 17:52
od Srandik32
Sundavá se to vlascem,není co řešit.

Napsal: stř 05.12.2012 09:04
od michal09
Osobně jsem sundával označení na obou autech. Já si vystačil pouze s nití, to šlo krásně a zbytky lepidla jsem odstranil čističem brzd (Je šetrný, nepoškozuje lak a dobře rozpouští zbytky lepidla). Poté jsem místo lehce rozleštil a hotovo. Práce na 20minut a po označení ani památka... :wink: Nicméně při těchto venkovních teplotách bych se do toho nepouštěl...

Napsal: stř 05.12.2012 11:27
od kralik
Tak tak, podrezat vlascem, dratkem, niti ... Nahrati v zime pomuze :)

Napsal: úte 29.01.2013 04:46
od janbrasna
Deca flash (rozpoustec lepidel/samolepek), horkovzduska, zubni nit nebo struna. A pak trpelive nehtama doseskrabat ty zbytky ;) Na laku ani stopa, zadnej rozdil v barve pod pismenky nebo neco, uplne v pohode.