Stránka 1 z 1
Napsal: úte 02.07.2013 17:52
od edaM3
Zdravím všechny,potřeboval bych ověřit km u E39 přivezené z D.
V Inveltu mi řekli,že se mi nemohou podívat do compu ani za poplatek,že to mají jen pro interní účely...
Vzít to na diagnostiku? Zatím to nemá značky.
Přes Cebii to vyhodilo,že žádný záznam km neevidují.
Poradíte mi někdo?
Předem díky,Eda
Napsal: úte 02.07.2013 18:13
od Nikbmw
Zkus zavolat do Horimex Olomouc. Známému to tam nedávno řekli bezplatně po telefonu.
Napsal: úte 02.07.2013 23:25
od xor
E39 po faceliftu se klíčkem "diamant" to ukládá kromě klasických jednotek i do klíčků. To je dražší přeprogramovat než jednotky v autě (viz PA soft), takže pokud máš nový design klíčku, tak nech načíst klíčky. Pokud klasický klíč, tak jsou jen vedlejší zdroje.
Když jsem sháněl svojí 540iA z inzerátů na mobile a autoscoutu, tak jsem zkoušel český, slovenský (kde jsem měl nějakou vazbu) BMW zastoupení, pak přímo servisy v germánii, kam majitelé jezdili a ve dvou případech jsem byl i na místě. První problém je, že germáni mají ještě přísnější zákon na ochranu osobních údajů, takže "cizímu" nesdělují detaily o autě, maximálně po telefonu prozradí, že tam to auto nebylo nebo bylo naposledy před mnoha lety (i to se ale cení). Druhý problém je, že BMW dlouho nezajistilo centrální databázi, v tomhle byli kapitalisti z VW dál. České zastoupení BMW nepomůže (invelt nepřekvapil), slovenské pomohlo, ale jejich možnosti končí tam, kde to jednotlivé servisy BMW ne/vyplňovaly. Na místě v germánii vedle auta s původním majitelem pak vyjeli o servisní historii všechno co měli.
Pak je tu ještě celkem zajímavý zdroj, a to TUV. Pokud majitel nestáčel tacho před každou STK (a to chce důslednost), tak z protokolů TUV bude nájezd jasný. Takže když nekdo ztratil nebo nechce dát protokoly z TUV/STK, tak je něco špatně.
Napsal: stř 03.07.2013 23:03
od edaM3
Je to E39 523i předface,klíče to má dva třítlačítkové viz obrázek.
Doklady k tomu ještě nejsou,je to na cestě z D tak uvidíme,
co všechno dorazí.
Ochranu osobních údajů samozřejmě chápu,nepotřebuju vědět,
který Helmut s tím jezdil,ale manipulace s tacho taky není legální
tak proč ty tajnosti...
Napsal: stř 03.07.2013 23:40
od Maverick
Dá se v INPĚ vyčíst skutečný stav km? Jak? Díky
Napsal: pát 05.07.2013 10:09
od blatna
Ahoj, moje zkušenost z Inveltu Praha jsou, že si technik načetl klíček a
naskočily mu CBS informace které mě ochotně vytiskl a nebyly tam žádné
důvěrnosti které nemusíš vědět.Důvod návštěvy byl stejný- jestli vše sedí
se servisní knihou.
Napsal: pát 05.07.2013 10:37
od xor
Tenhle předfacelift klíček bohužel kilometry neukládá.
Napsal: pát 05.07.2013 11:41
od Fx
I ten starší klíček v pozdějších autech kilometry ukládá. Je to závislé na verzi imobilizéru. Od verze EWS3, hw03, sw06, také obsahuje údaj o najetých kilometrech.
Napsal: sob 13.07.2013 23:13
od Honczek
km jsou v EWS,LCM a budiky...budiky a LCM jsou bezpredmetne...daji se menit jednoduse...ma smysl vycist EWS to moc lidi neprepisuje a tam je vetsinou pravda ...a pokud to umi klic je to i v klici ...km sedi s EWS...pokud sedi i klic s budikama ,tak jedine vypisy historie servisu, technickych apod...
Napsal: pon 15.07.2013 21:08
od juniq
Dnes se da UPLNE vse v poho obejit a BMW NEVEDE historii jako koncern Skoda. Takze zalezi od koho to bylo koupene,ale jak rikam dnes se da udelat uplne vse za " par korun " včetně věrohodne servisky a CEBIE.
Napsal: pon 15.07.2013 22:22
od Fx
BMW VEDE servisní historii cca od roku 2003 v systému ISPA. To že italské servisy na vyplňování často pečou je jiná věc, ale systém jako takový existuje a funguje.
Napsal: pon 15.07.2013 22:25
od Lucifer
Maverick píše:Dá se v INPĚ vyčíst skutečný stav km? Jak? Díky
Taky mě to zajímá

Napsal: pon 15.07.2013 22:31
od Fx
U E36 ještě ne. Pamatujte, že VŠECHNO na světě se dá obejít a nikdy nic není na 100%. Riziko jde vždycky jenom minimalizovat.
Napsal: úte 16.07.2013 11:20
od Lucifer
A lze to u e36 ještě někde zjistit ? Případně jaký SW na to budu potřebovat?
Napsal: úte 16.07.2013 11:21
od Fx
U E36 je to předem prohranej boj.