Stránka 1 z 2
Napsal: úte 29.07.2003 11:26
od Míla
Pokud jste někdo ten pylovej filtr měnil, budu rád když se dozvim jak na to. Je prej někde v interiéru.... Dík.
Napsal: úte 29.07.2003 11:31
od darmon
Napsal: úte 29.07.2003 12:50
od Fido
Trošku offtopic: koukám další spřízněná duše s CSi

Napsal: úte 29.07.2003 13:52
od Míla
dík, je to zasraná práce ale to neni důvod kazit si radost z jízdy.
Napsal: úte 29.07.2003 13:56
od darmon
no je to takova chirurgie kdyz nechces vyndavat suplik, jinak to je v pohode, uz sem to delal tolikrat ze mne to nerozhodi

Napsal: úte 29.07.2003 15:51
od Míla
a eště mi řekni jednu věc - kolik máš maximálku u tý tvý sedmy?
Napsal: úte 29.07.2003 15:53
od darmon
tu co je v notach, 235, ostatne je to na obrazku

Napsal: úte 29.07.2003 17:05
od Pavel 528
Mila:ty jsi z Horovic?Ja tam zadnou 635 jeste nevidel?
Napsal: čtv 31.07.2003 09:28
od darmon
Originál zaslal Míla
[B]a eště mi řekni jednu věc - kolik máš maximálku u tý tvý sedmy?
to mi stejne vrta hlavou proc je dulezita maximalka moji pastiky v diskuzi o mikrofiltru
Napsal: čtv 31.07.2003 09:31
od Hanz
Protoze je tady spousta lidi, ktery nechapou, k cemu jsou privat zpravy, icq, mejly, telefony atd...
Napsal: čtv 31.07.2003 21:55
od Willy
Ten filtr je,kdyz otevres kaslik a odsroubujes levy plast hned vlevo ve vzduchotechnice.Demontaz je udajne zalezitost 5minut.Taky se nato chystam a tak jsem to omrkaval na vrakovisti.Tak hodne zdaru.:bigok:
Napsal: pon 04.08.2003 09:49
od johny121
No, zas tak v pohode to neni. Kdyz jsem to delal poprve, tak to byla docela drina. Nekdo doporucuje nevyndavat kastlik spolujezdce. Ja bych to asi napoprve nechal delat bez nej. Spatne tam je videt a hlavne vytazeni toho krytu mikrofiltru je docela pakarna. Ale u mikrofiltru (Mann) je docela slusny navod. Podle nej se da postupovat celkem dobre.
Napsal: pon 04.08.2003 09:52
od darmon
kastlik staci sundat jen vepredu z tech ramen, teda jestli tam je v petce stejne mista coz asi bude
Napsal: pon 04.08.2003 09:57
od johny121
No to je prave ta nejvetsi pakarna. Kdyz uz, tak je lepsi ho odpojit vzadu. Kdyz nemas nekoho, kdo ti ten kastlik pri pridelavani tech pasku podrzi, tak mas malo rukou a muze to trvat docela dlouho. Hlavne ten pravej pasek. Je tam malo mista a navic je ten kolicek delsi nez ten volny prostor. Sice jen o cca 2 mm, ale na nasrani to staci

.
Alespon ja se s tim patlal pokazdy asi 10 min.
Asi jsem idiot. "vpredu z tech ramen" asi myslis vpredu jako u motoru. Tak tim by se to vyjasnilo.
Napsal: pon 04.08.2003 10:03
od darmon
ne vepredu jako smerem do kabiny

tak jako tak to je chirurgie, nad ni uz je jen vymena svicky cislo 12, to je jeste vetsi oprcalung

Napsal: stř 06.08.2003 17:23
od Míla
maximálka u sedmy s automatem je pro mě stejný techno jako pylovej filtr, protože u 635csiA je maximálka menší a to mi vadí. Jinak nechci vybočovat z mezí sekce opravy ....
Napsal: stř 06.08.2003 17:39
od darmon
to je ovsem o prevodovce a diferaku
Napsal: pát 08.08.2003 08:08
od Willy
...tak to se mi ulevilo,mel jsem za to,ze jsem asi IDIOT,kdyz nemuzu udelat tak jednoduchou vec jako je "zamacknuti" posranyho kolicku v kratsim case nez je 10minut!!!! Dekuji,opet se citim byt plnohodnotnym majitelem vozu BMW!!!:ucta: Nemohl by mi jeste nekdo poradit,proc mi stale hazi volant od 80do90km.Mam auto na 17kolech,uz jsem je nechaval i prevazovat a.......NIC.Kulaky jsou OK a stabilizatorovy "cinky" meneny,tak "please HELP".....

Napsal: pát 08.08.2003 09:40
od darmon
jo hochu to je na desli lokty, ale kdyz mas 17ky kola tak bych zacal tim jestli jsou stredy kol akorat a ne vetsi, coz se ukazalo byt problemem. vice v diskuzi na
http://www.bmw-e32.net kde to vyresil jakub, tech veci je fakt hodne
Napsal: úte 23.08.2005 11:20
od ajfel
na tom odkazu uz asi neni, to co tam byvalo .. ze?
petr