Stránka 1 z 1
Napsal: stř 14.04.2004 13:53
od ifsson
Vim, ze obdobny problem se tady resil, muj ma drobne nuance.
Pokud startuji auto a je studeny, toci to starterem a naskoci az po 5-10 vterinach, pokud neni studeny tak naskoci hned. Zaroven po predne strane olejove vanicky u klinaku tece neco (zasira to alternator a vsechno okolo) co vypada jako olej (podle chlapa na STK je to olej). Mel jsem podezreni na vadne tesneni nebo simering. Nejde to vsak dohromady se startovanim - tam to vypada na vzduch nebo cerpadlo. Zvlastne je, ze olej je stale na maximu.
Co s tim?
Napsal: stř 14.04.2004 13:58
od RuDoSh
ifsson píše:Vim, ze obdobny problem se tady resil, muj ma drobne nuance.
Pokud startuji auto a je studeny, toci to starterem a naskoci az po 5-10 vterinach, pokud neni studeny tak naskoci hned. Zaroven po predne strane olejove vanicky u klinaku tece neco (zasira to alternator a vsechno okolo) co vypada jako olej (podle chlapa na STK je to olej). Mel jsem podezreni na vadne tesneni nebo simering. Nejde to vsak dohromady se startovanim - tam to vypada na vzduch nebo cerpadlo. Zvlastne je, ze olej je stale na maximu.
Co s tim?
zhavice a mozna servo....
Napsal: stř 14.04.2004 15:41
od charlie1
No, to startování jsou asi opravdu svíčky, taky to znám - stačí jedna, dvě horší a je to nap ...
Jo, a to prolínání oleje - dělaj to tyhle motory skoro všechny, prolíná tam olej někde podél šroubu, či co - v popisu tohohle problému někde na webu dokonce přesně bylo, že to vypadá jako prolínající simerink - dělá mi to taky - nikdy to nikomu nevadilo, sr.. na to.
Napsal: stř 14.04.2004 19:41
od ifsson
charlie1 píše:Jo, a to prolínání oleje - dělaj to tyhle motory skoro všechny, prolíná tam olej někde podél šroubu, či co - v popisu tohohle problému někde na webu dokonce přesně bylo, že to vypadá jako prolínající simerink - dělá mi to taky - nikdy to nikomu nevadilo, sr.. na to.
Jenomze to 10 let neteklo, a ted je najednou zas**tej celej spodek. Zacalo to po vymene oleje v autoservisu, kde mne soubezne s tou vymenou ulomili cidlo otacek v diferencialu

Napsal: čtv 15.04.2004 09:57
od charlie1
ifsson píše:charlie1 píše:Jo, a to prolínání oleje - dělaj to tyhle motory skoro všechny, prolíná tam olej někde podél šroubu, či co - v popisu tohohle problému někde na webu dokonce přesně bylo, že to vypadá jako prolínající simerink - dělá mi to taky - nikdy to nikomu nevadilo, sr.. na to.
Jenomze to 10 let neteklo, a ted je najednou zas**tej celej spodek. Zacalo to po vymene oleje v autoservisu, kde mne soubezne s tou vymenou ulomili cidlo otacek v diferencialu

no jo, no, tak holt úplně utřít do sucha a poprášit něčím, co potom půjde umejt - mouka je docela fajn a nemá v sobě abrasivní částice - projet a nechat se projevit, udělá to místo rozlejvání cestičky.
Hele - jak ti zvládli urazit čidlo z diferáku?
Napsal: sob 17.04.2004 14:54
od ifsson
Hele - jak ti zvládli urazit čidlo z diferáku?
to je pro mne take zahada
na diferaku bylo vlevo spatne tesneni takze trochu prolinal olej no a pri vymene toho tesneni mne to nejak ulomili, pritom ulomili i konektor a kdyz jsem to nechal opravit (bohuzel pro zmenu v Autecu) tak kreteni tam dali 2 obycejne draty ani to nezaizolovali nakou izolepou

za 2 mesice vsechno zhnilo a sem to musel sam predelavat.[/quote]
Napsal: pát 23.04.2004 18:03
od ifsson
tak to ve finale byl simering a stara hadice na naftu

jeste ze to nebyl unik benzinu, to bych vyletel do vzduchu jedna radost :-/
kazdopadne v Autobase to udelali poradne, slape to jak hodinky a motor po umyti vypada jako novej. kdyby jeste pri umyvani motoru nezhodili kryt od + v motorovem prostoru, byl bych naprosto spokojenej.