Napsal: úte 17.08.2004 14:29
Zdravim, mam mensi problem s prehrivanim motoru:
5.25tds, r.v. 93
byl mi namontovan novy kompresor klimy (pred tydnem), od te doby pri vetsi rychlosti (kolem 180 km/h) a zapnute klime a letnim pocasi rucicka teploty vyleze asi na 3/4. Pokud zpomalim, tak se rucicka vrati na 1/2 prakticky okamzite.
Pokud klima neni zapnuta, pak je vsechno uplne v poradku.
Ventilator u motora bezi na obe rychlosti, takze viskospojka je O.K. Nebo tam mam prece jenom nacpat noviny? Navic ve 180 ten ventilator je podle mne stejne na 2 veci.
Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.
Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.
Mate nejake jine nazory? Dik.
5.25tds, r.v. 93
byl mi namontovan novy kompresor klimy (pred tydnem), od te doby pri vetsi rychlosti (kolem 180 km/h) a zapnute klime a letnim pocasi rucicka teploty vyleze asi na 3/4. Pokud zpomalim, tak se rucicka vrati na 1/2 prakticky okamzite.
Pokud klima neni zapnuta, pak je vsechno uplne v poradku.
Ventilator u motora bezi na obe rychlosti, takze viskospojka je O.K. Nebo tam mam prece jenom nacpat noviny? Navic ve 180 ten ventilator je podle mne stejne na 2 veci.
Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.
Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.
Mate nejake jine nazory? Dik.