Stránka 1 z 1

Napsal: úte 17.08.2004 14:29
od ifsson
Zdravim, mam mensi problem s prehrivanim motoru:

5.25tds, r.v. 93

byl mi namontovan novy kompresor klimy (pred tydnem), od te doby pri vetsi rychlosti (kolem 180 km/h) a zapnute klime a letnim pocasi rucicka teploty vyleze asi na 3/4. Pokud zpomalim, tak se rucicka vrati na 1/2 prakticky okamzite.

Pokud klima neni zapnuta, pak je vsechno uplne v poradku.

Ventilator u motora bezi na obe rychlosti, takze viskospojka je O.K. Nebo tam mam prece jenom nacpat noviny? Navic ve 180 ten ventilator je podle mne stejne na 2 veci.

Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.

Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.

Mate nejake jine nazory? Dik.

Napsal: úte 17.08.2004 14:33
od RuDoSh
ifsson píše:Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.

Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.

Mate nejake jine nazory? Dik.


je to IC...

Napsal: úte 17.08.2004 14:34
od ifsson
RuDoSh píše:
ifsson píše:Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.

Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.

Mate nejake jine nazory? Dik.


je to IC...


co je IC? :oops:

Napsal: úte 17.08.2004 14:42
od skautik
ifsson píše:
RuDoSh píše:
ifsson píše:Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.

Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.

Mate nejake jine nazory? Dik.


je to IC...


co je IC? :oops:


intercooler
chladic stlacenyho vzduchu co jde od turba do sani :)

Napsal: úte 17.08.2004 14:42
od Lukas H.
Vycisti si oba chladice a bude to ok...

Napsal: úte 17.08.2004 14:45
od ifsson
ahaa,

diky, zkusim to pres vikend.

Napsal: úte 17.08.2004 20:03
od Mad Max
Může to být i chladič. Musel jsem jej měnit u své káry. Ručička mi lezla do červeného, když jsem musel zpomalit a jet chvíli v koloně.

Napsal: stř 18.08.2004 13:49
od Mike
Mad Max píše:Může to být i chladič. Musel jsem jej měnit u své káry. Ručička mi lezla do červeného, když jsem musel zpomalit a jet chvíli v koloně.

Mel jsem stejnej problem, jedenact let starej chladic a propoustel 30% chl. kapaliny, 180km/h a vejs i kdyz makala predni vrtule pred IC tak se to hralo.

Napsal: ned 29.08.2004 17:55
od Anonymous
ifsson píše:
RuDoSh píše:
ifsson píše:Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.

Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.

Mate nejake jine nazory? Dik.


je to IC...


co je IC? :oops: