Stránka 1 z 2
Napsal: sob 04.09.2004 08:00
od Anonymous
Ahoj všem, po delší době jsem se vratil opet k BMW. Mam 523 r.v.96. Je to nadhera. Prosim ale o radu manual mam v nemcine a to je muj konec. Kdyz zapnu ASC ma zustat kontrolka na palubovce svitit? Je to ten vykricnik v krouzku-zluty. Proc se to vlastne vypina? a jeste k radiu. Vzdy kdyz znovu zapnu klicek v zapalovani je nastaveno tak ze hraje pouze levy predni repr. Kdyz si to nastavim symetricky L-R a F-R tak to nezustane ulozeno a po novem startu je vse zase jako predtim!? Jak to me nastaveni ulozim? diky predem za rady
Napsal: sob 04.09.2004 09:46
od bpytlik
s tim radiem neporadim, ale asc je jednoduche...automaticky je zaple (nesviti nic, jen kdyz zablika ta kontrolka, znamena to, ze zrovna zasahuje do rizeni) a kdyz zmacnes cudlik a rozsviti se ti ta kontrolka, tak to znamena ze ho mas vyple.....
Napsal: sob 04.09.2004 20:09
od Anonymous
děkuji za radu dnes jsem se trochu prodíral forem a zjistil jsem to je to tak jak píšeš dokonce jsem si to odzkoušel ale to radio

(
Napsal: sob 04.09.2004 20:50
od Vlasta
A zůstanou uložený předvolby a korekce?
Napsal: ned 05.09.2004 11:58
od Anonymous
korekce ano , předvolby taky ano jen to že se zapne jen Lpřední repr. a jeste jedna vec byla kazdá E39 vybavena dálkovým ovl. centrálu? Mám klíček s dálkovým klíček bliká a auto nic.
Napsal: ned 05.09.2004 12:18
od Dolphin
kazda E39 mela central a mozna bude v haji baterka v klicku. az novejsi modely po roce 2000/10 meli dobijeci klicek. anebo kontakt pod znackem, ktery byva tak vymackany, ze vetsinou ani neni videt symbol odemknuti a zamknuti. ASC funguje presne tak jak pises. co se tyce radia, tak bych ho zkusil na den vyndat a pak zase vratit. nebo pres noc odpojit baterii a uvidis jak se rano nastavi.
Napsal: pon 06.09.2004 06:07
od kadlec
to radio bych rad zkusil vyndat a rozjel ho na stole (jsem tak trochu elektronek) ale vubec netusim jak ho vyndat z palubovky -vepredu nic- a drzi jak prilepene. S tim centralem - klicek blika jako ze vysila ale auto nic jako by ten signal neznalo nebo proste nemá prijimac na DO.
Napsal: pon 06.09.2004 08:47
od margos
kadlec píše:to radio bych rad zkusil vyndat a rozjel ho na stole (jsem tak trochu elektronek) ale vubec netusim jak ho vyndat z palubovky -vepredu nic- a drzi jak prilepene. S tim centralem - klicek blika jako ze vysila ale auto nic jako by ten signal neznalo nebo proste nemá prijimac na DO.
Jestli chces vydelat radio z e39, tak s citem oddělej to kolecko, kterym se radio zesiluje, resp. zapiná, vypiná. Pod ním je takovej malej bazmek, do kterýho když strčíš a pootočíš menší šroubováček, tak se pootočí zarážky, který ho drží. Pokud máš model s MID, tak potom tu vrchní část, tedy samostatný rádio povolíš imbusem

Napsal: pon 06.09.2004 18:52
od kadlec
díky za radu vyzkousim zitra a s tim klickem si nikdo nevi rady? Slysel jsem ze u Omegy se musi nejdrive strcit klicek do zapalovani zapnout a potom zmacknout DO ze se to nauci ten klicek. Neexistuje neco podobneho i u BMW?
Napsal: pon 06.09.2004 20:18
od Vlasta
Podle toho co mě bylo řečeno u BMW, se musí klíček nakódovat MODICem.
Napsal: pon 06.09.2004 20:53
od margos
nevim s tim klickem, nejak se mi to nezda, u e39 blika na nem dioda? Je to originalni klicek? Podle me e39 zadnou diodu na klicku nema, tedy starsi model, ale muzu se plest

Napsal: pon 06.09.2004 21:05
od Vlasta
Já mám E39 r. v. 2002 a žádnou diodu na klíčku nemám.
Napsal: úte 07.09.2004 06:07
od kadlec
klicek nese znak BMW i znak slouzi jako tlacitko u nehoz je napis LOCK, dale je tam tlacitko se symbolem kufru(zadní kufr auta) a tl. se symboem šipka

. Vedle velkeho tlacitka LOCK je červená LED která problikává jestlize drzím nektere tlacitko stisknuté.

Napsal: úte 07.09.2004 18:37
od kadlec
tak nevim baterku jsem odpojil . Vse zustalo pri starem

po zapnuti klicku hraje pouze L predni repr. To radio jsem zkousel vytahovat. Kdyz vytahnu knoflik radia je tam jen cca3cm hluboko matice toho potenciometru. - to asi nebude ono. Musim dostat dolu celni panel ale jak

jeste jednou uvadim ze jde o E39 a integrovane radio BMW RDS busines
Napsal: úte 07.09.2004 18:57
od margos
No a pod tim potenciometrem musi byt ta zdirka, kam strcis malej sroubovak a pootocis..
Btw, je to model s MID? tedy s tim velkym displeyem? Poku ano, tak to stejne samostatne nerozchodis, jedina sance je podle me, ze tam bude prerusen staly privod napeti, tedy mozna nekde prodrena kabelaz.

Napsal: úte 07.09.2004 20:20
od alexmol
Vsetky systemy dialkoveho centralu s plavajucim kodom funguju tak, ze po kazdom odvisielani sa kod meni podla nejakej smernice. Kedze sa pocita s tym, ze mozes zmacknut ovladac a pritom auto nebude v dosahu, prijimac v aute nereaguje len na kod, ktory by mal nasledovat podla smernice (ktoru maju aj vysielac aj prijimac rovnaku), ale aj nasledujucich 256 kodov, pokial vsak napriklad tvoje dieta doma zmackne tlacitko 300 krat, rozsynchronizuju sa, a uz je to nefunkcne. Neviem ako BMW, ale vacsina aut sa da zosynchronizovat tak, ze tusim osemkrat otocis klucikom z v zapalovani a potom stlacis dialkove. Skus kuknut na nete, ako je to u BMW. Myslim, ze je to jedna z moznosti, co s tym moze byt. Daj vediet
Napsal: stř 08.09.2004 14:04
od kadlec
dekuji za radu zkusim a jeste to radio

ma jen uzky display vedle knofliku hlasitosti - jednoradkovy. Nad nim je po odklopeni panelu kazetová mechanika s regulaci -vysky, basy, L-R, F-R
Napsal: ned 12.09.2004 16:02
od gamers
modely mněly dva druhy kličku infra tvůj pripad/ledka/ a vzduchem první
Napsal: ned 12.09.2004 16:04
od gamers
to slovo/ první / patři na začatek věty
Napsal: pon 13.09.2004 15:37
od ifsson
no jestli se nepletu, tak na e34 sel klic sesynchronizovat tak, ze jsi otevrel auto, dal klic asi 10 cm ke snimaci na zrcatku a pak drzel tlacitko1 a potom po 10 sekundach zmackl tlacitko2, nebo tak nejak, zkusim se podivat do navodu az budu doma.