Stránka 1 z 1
Napsal: sob 08.01.2005 21:28
od pepus
Cus, tak sem se neska pekne zapotil... Jel sem docela rychle, najednou na semaforu cervena, tak sem sundal nohu z plynu, ale auto jelo porad dal. Tak sem vyhodil rychlost a zacal brzdit, ale otacky zacaly lozit nahoru. Kdyz uz to bylo skoro v cervenym tak sem vypnul motor (nejdriv auto potom zivot, zejo) a dobrzdil na zbytek stlaceny kapaliny bez posilovace, ale podruhy bych to delat nechtel

. Potom sem nastartoval a normalne to jelo. Nevite cim to je? Snad se mi v aute nezabydlelo naky A.I. se sebevrazednymi skolny

.
Napsal: sob 08.01.2005 21:40
od Zave
ty vogo!!

mas tempomat?
Napsal: sob 08.01.2005 22:07
od adam
pepus píše:Snad se mi v aute nezabydlelo naky A.I. se sebevrazednymi skolny

.

tak to je huste
teda ale jses odvazny vypnout motor pri brzdeni

Napsal: ned 09.01.2005 00:50
od mayklmaykl
dulezity je se nabát
me se zase stalo ze me auto pri predjizdeni na blbem useku prestalo tahnout a ja uz premejslel jestli autobus nebo strom-prdlo plynovy lanko,zkontroluj ho a namaž!!! kamos rikal ze mu to udelalo to co tobe,pokud nemas automaticky akcelerator nebo tempomat.
Napsal: ned 09.01.2005 09:01
od Francis
Zkontroluj snimac na plynovem pedalu a kabely od nej vedouci.
Napsal: ned 09.01.2005 14:10
od patras
me se to taky stalo, vypadlej bovden tempomatu z ty matice na stelovani, zasek se o hranu a dal mi tak 40% plynu .. taky pred krizovatkou. Intensivni brzdeni se spojkou a chcipnout motor ... tesne pred pak rucka

.. z 110 - 0 docela fuska ....
Napsal: ned 09.01.2005 19:39
od pepus
jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam

Napsal: ned 09.01.2005 21:02
od Lukas H.
pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam

Podle me je to elektronika cerpadla...

Napsal: ned 09.01.2005 22:36
od patras
pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam

myslim bovden mezi motorem tempomatu a skrtici klapkou ....
Napsal: pon 10.01.2005 08:53
od Francis
patras píše:myslim bovden mezi motorem tempomatu a skrtici klapkou ....
TDS tohle nema, tam je drive-by-wire, vse jen snimace, kabely, elektronika, ...
Napsal: úte 11.01.2005 10:17
od voko21
Lukas H. píše:pepus píše:jo tempomat mam, ale to bylo prvni co me napadlo - hejbal sem s nim jak splasenej, ale tahlo to furt. A navic by se mel vypnout dyz tuknu na brzdu... asi neco s tim lanem od plynu, ale TDSa to maj tusim snimany nak elektronicky, tak nevim, jestli se do toho mam poustet sam

Podle me je to elektronika cerpadla...

Souhlasim!
na 80% čerpadlo, na 10% zaseklej snímač polohy pedálu (to se stává málokdy,většinou spíš přestane fungovat úplně), na 5% počítač DDE a na 5% snímač otáček na setrváku(zkus ho vytáhnout, jestli není nakopnutej od setrváku.). To je vlastně všechno elektronika čerpadla a co s ní souvisí.

Napsal: úte 11.01.2005 10:27
od voko21
Na druhou stranu, já mam auto předělaný na mechanický čerpadlo a množství vstříknutý nafty si štěluju podle momentální nálady (poměr
Klobouk(nízká spotřeba) vs. Howado(hukot a kouř)) a když to přeženu s množstvím, tak mi to taky přidává plyn samo (hlavně za studena, kdy jsou zvýšené otáčky), takže by snad stačilo zajet do servisu a tam nechat upravit data v počítači. (To je to samé, co já dělam šroubovákem)
To je asi nejlevnější varianta.
Napsal: úte 11.01.2005 20:31
od RedBaron
pepus píše:Cus, tak sem se neska pekne zapotil... Jel sem docela rychle, najednou na semaforu cervena, tak sem sundal nohu z plynu, ale auto jelo porad dal. Tak sem vyhodil rychlost a zacal brzdit, ale otacky zacaly lozit nahoru. Kdyz uz to bylo skoro v cervenym tak sem vypnul motor (nejdriv auto potom zivot, zejo) a dobrzdil na zbytek stlaceny kapaliny bez posilovace, ale podruhy bych to delat nechtel

. Potom sem nastartoval a normalne to jelo. Nevite cim to je? Snad se mi v aute nezabydlelo naky A.I. se sebevrazednymi skolny

.
Nesmíš si dávat pod nohy tak tlustej peršan

Napsal: stř 12.01.2005 20:02
od pepus
tak koukam, ze je cerpadlo zdrojem vsech poruch TDSek... :/ az mi nepude stahovat okynko, tak uz si to novy cerpadlo fakt koupim :).
voko21> to predelani cerpadla sis nechal udelat kde / za kolik? vypada to docela zajimave, to resi zajiste i problem se skakanim otacek na volnobeh, ne?
Napsal: čtv 13.01.2005 09:37
od voko21
pepus píše: voko21> to predelani cerpadla sis nechal udelat kde / za kolik? vypada to docela zajimave, to resi zajiste i problem se skakanim otacek na volnobeh, ne?
Dělal mi to známej tady v Plzni a já mu asistoval, ale měl jsem to lehčí tím, že mam E34-524td s motorem M21 a použili jsme mechanický čerpadlo z E28-524td, která má stejnej motor M21, takže nebyly nutný další úpravy, mimo napojení čerpadla na vodu a zavedení lanka k pedálu. Čerpadlo z 525td(s) je trochu jiné.
5k mě stálo to čerpadlo, hadice a "T"kusy tak do 200kč, +nějaké to pivo

a cigára

, takže celá výměna do 5200kč. Čas mechanika jsem neplatil, dělal mi výměnu doma ve volných chvílích a byl to známej. Na výměnu čerpadla stačilo celkem tak 6 hodin na dvě etapy a napojení na vodu a zavedení plynového lanka, tak 4 hodiny(to jsem dělal už sám). To původní (plně funkční)čerpadlo jsem prodal tuším za 6k, takže mi to nestálo nic.

Jenom čas.
Čerpadlo jsem měnil, protože byl a ještě je někde studenej spoj a dělalo to hovadiny do elektroniky čerpadla. Nikdo nemohl najít kde to je spojený a tahat nový dráty mě připadalo jako větší vopruz, než výměna čerpadla. Navíc by to stálo podstatně víc než zvolená varianta. Navíc je to teď živější odspoda a o spolehlivosti ani nemluvim. Jediný mínus je to, že mi neukazuje Ekonomometr.
Napsal: čtv 13.01.2005 10:48
od pepus
nojo tak pro tdsko to asi nebude... ale jinak dobrej zlepsovak! ekonomer je ale super, bez nej bych jezdil tak za 10/100

Napsal: čtv 13.01.2005 10:54
od voko21
pepus píše:nojo tak pro tdsko to asi nebude... ale jinak dobrej zlepsovak! ekonomer je ale super, bez nej bych jezdil tak za 10/100

Já s tím jezdím kloboukově za 7/100 a kreténově za 12/100.

Většinou se do 8,5-9/100 vejdu a je to většina cesty městem. Poznám to až při tankování. Ten ekonomer mi docela chybí a vadí mi, že nejde. To bych chtěl ještě dořešit.
