Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

TEPLOTA

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
SAM
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: sob 28.08.2004 00:00

#1 Příspěvek od SAM »

CHCI SE OPTAT JESTLI JE NORMALNI KDYZ PRI DNESNICH VELKYCH TEPLOTACH, MI TEPLOTA NA RUCICCE UKAZUJE TU CARKU ZA PULKOU JETO MEZI......JEN SE PTAM ABYCH RADSI NEMEL NECO V PI..
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

U kterýho motoru?
Normálně jsem to ještě nezažil, zkontroloval bych jestli je -za studena- dost té zelené (G11) vody v expanzní nádržce u chladiče
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#3 Příspěvek od michal »

to vypada na zacatek konce...

zacni se modlit,aby to byl treba jen termostat :)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od darmon »

popis vic kdy se to deje (stani v kolonach nebo rychla jizda nebo tak neco) a ja ti reknu co opravit :wink:
SAM
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: sob 28.08.2004 00:00

#5 Příspěvek od SAM »

NO ZATIM MI TO DELALO PRI STANI V KOLONACH A PRAVE PROTOZE JA NEJAK ZVLAST PO MESTE NEJEZDIM TAK SEM SE DIVIL KDYZ SEM POPOJIZDEL ZE TO SLO O RUCICKU NAD NORMAL JINAK SEM TAKY DNESKA RANO DOLIL VODU DO CHLADICE BYLO TAM ASI 4 CM POD MERKOU TAK JESTLI TO NEBYLO TIM.......ALE JINAK PRI JIZDE JE TO V POHO
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Hitman »

to bude cerpadlo asi, nove na e34 jsem kupoval myslim ze za 1200
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#7 Příspěvek od kutil »

čerpadlo snad jedině pokud má plastovou vrtulku (525 tds W 530 a 540 a 24v jiné doplňte sami)nepiše jaký má motor spiš bych tipnul odcházejicí viskospojku
SAM
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: sob 28.08.2004 00:00

#8 Příspěvek od SAM »

JE TO 2,5-24 VANOS JAK RIKAM DELALO TO V KOLONACH JINAK ZA JIZDY NE
Jason
Registrovaný
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
Bydliště: Sušice / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jason »

SAM píše:JE TO 2,5-24 VANOS JAK RIKAM DELALO TO V KOLONACH JINAK ZA JIZDY NE


to se mi stalo taky na E32 - byl tam vzduch. Stacilo dolejt a odvzdusnit a je to v pohode... Muzes to vyzkouset ze auto projedes a az bude teplota v normalu tak ho nech stat s nastartovanym motorem. To by Ti mela jit teplota nahoru.
Yret
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: stř 27.10.2004 00:00

#10 Příspěvek od Yret »

Tak se mě to včera stalo taky.
nastartuju, jedu a ručička se vyšplhala tak na čtvrt cšesty za tu prostřední jak má být.

motor je 2.0 24V

Ani topení to neschodilo dolů.

Mám začít panikařit?

Jak odvzdušním chladící okruh.
Na chladici je takový nějáký bazmecht s napisem Einluftung?

podotknu ze jsem dolejval asi 0,5 l destilky o vikendu a najeto od toho cca 150 km
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Pise se to Entlüftung a je to ten cerny plastovy sroub nahore na chladici. Tento sroub pootevrit a dolivat vodu do expansni nadrzky hned vedle toho. Prepad je az nahore, takze lit az jakoby to melo pretekat, pokud je tam vzduch tak nepretece, nybrz stece do chladice
Yret
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: stř 27.10.2004 00:00

#12 Příspěvek od Yret »

Jawak píše:Pise se to Entlüftung a je to ten cerny plastovy sroub nahore na chladici. Tento sroub pootevrit a dolivat vodu do expansni nadrzky hned vedle toho. Prepad je az nahore, takze lit az jakoby to melo pretekat, pokud je tam vzduch tak nepretece, nybrz stece do chladice


když tam vzduch nebude tak to přeteče?
To pak asi odsát na vyšku studené hladiny, že?
Odvzdušnění asi dělat při zahřátém běžícím motoru a otevřeném topení?
nebo je to jinak?
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Presne tak, ja jsem to odvzdusneni musel delat pri vymene motoru. Dolil jsem asi 2l, to bylo kvuli tomu ze voda vytekla odevsud, z topeni, z hadic co vedou k topeni, z hadic od chladice,...
Takze by tam nemelo chybet moc, nebo kam by se ta voda mohla ztracet?...
Pri nastartovanem motoru proto aby bezelo vodni cerpadlo - to taky bezne odchazi u motoru co maji uz hodne nalitano, je mozne ze je tam vody dost, ale nefunguje cerpadlo... Na otcove e34 525i odeslo u 240k km

Jak se tvari chladic kdyz se to prehreje?
Je vrely nebo je vlazny?
Yret
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: stř 27.10.2004 00:00

#14 Příspěvek od Yret »

Jawak píše:Presne tak, ja jsem to odvzdusneni musel delat pri vymene motoru. Dolil jsem asi 2l, to bylo kvuli tomu ze voda vytekla odevsud, z topeni, z hadic co vedou k topeni, z hadic od chladice,...
Takze by tam nemelo chybet moc, nebo kam by se ta voda mohla ztracet?...
Pri nastartovanem motoru proto aby bezelo vodni cerpadlo - to taky bezne odchazi u motoru co maji uz hodne nalitano, je mozne ze je tam vody dost, ale nefunguje cerpadlo... Na otcove e34 525i odeslo u 240k km

Jak se tvari chladic kdyz se to prehreje?
Je vrely nebo je vlazny?


je pěkně teplej, že na nej nejde ani šáhnout
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od darmon »

Yret píše:
Jawak píše:Presne tak, ja jsem to odvzdusneni musel delat pri vymene motoru. Dolil jsem asi 2l, to bylo kvuli tomu ze voda vytekla odevsud, z topeni, z hadic co vedou k topeni, z hadic od chladice,...
Takze by tam nemelo chybet moc, nebo kam by se ta voda mohla ztracet?...
Pri nastartovanem motoru proto aby bezelo vodni cerpadlo - to taky bezne odchazi u motoru co maji uz hodne nalitano, je mozne ze je tam vody dost, ale nefunguje cerpadlo... Na otcove e34 525i odeslo u 240k km

Jak se tvari chladic kdyz se to prehreje?
Je vrely nebo je vlazny?


je pěkně teplej, že na nej nejde ani šáhnout
to jeste nevylucuje ze muze bejt zarostlej
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Tak v tom pripade je cerpadlo v pohode. Takze odvzdusnit
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#17 Příspěvek od krakatit »

neco podobneho se me stalo u 740i, kontroloval sem stav vody v chladici a nedotahnul sem viko od chladice, asi po 20km palubak hlasil ze mam malo vody v chladici, tak sem zastavil a koukam na to, srcelo to skrze viko.... teplota ale byla v pohode, uprostred.... pockal sem 20 minut a dolil asi 1,5 litru, jedu a hned to zase napsalo ze mam malo vody a navic se trosku vychylila teplota pres pulku, ale hned zase spadla zpatky, tak sem zase zastavil, pockal uz nekolik hodin, dolil 0,5 litru chladici smesi a 0,5litru destilky, do tretice mi to napsalo to same a teplota vylezla za pulku jen kdyz sem zastavil... no rano sem dolil asi 0,5 vody a 0,5 smesi a pak uz to nepsalo nic... stacilo jen odvzdusnit a nemusel sem takhle blbnout... konkretne 740i je citliva extremne na mnozstvi vody v chlazeni, pac staci kdyz chybi 0,5 litru (celkem asi 12l) a uz leze teplota pres pulku a palubak hlasi malo vody... ted muzu stat v kolonach a bezi mi klima a teplota se nepohne pres pulku ani o kousek...
Odpovědět