Stránka 1 z 1
Napsal: pon 27.06.2005 23:15
od Pavel_520
Jak má správně fungovat centrál? Měl jsem sundanej tapecírunk ze dveří, a byl tam odpojenej jeden konektor. Dříve mě centrál fungoval tak, že po otočeni vpravo se centrál zamknul a vzápětí zase odemknul. Zamnkul se vždy až na druhý pokus. Odemknul se otočením klíčku vlevo. Dojezdy oken nefungovaly. Teď po zapojení konektoru fungují dojezdy oken. Centrál se po otočení klíčku vpravo o 45 stupňů zamkne a vzápětí odemkne, zamkne se opět až na druhý pokus. Odemkne se otočením klíče vlevo. Nebo ho mohu zamknout otočením o 90 stupňů vpravo a zamkne se napoprvé. Odemknout ho mohu ale jen opětovným otočením vpravo o 90 stupňů. Vlevo otočit klíčkem nejde. Nouzové odemčení zvednutím kliky a otočením klíče vlevo nefunguje. Napište vaše zkušenosti a rady. Díky.
Napsal: úte 28.06.2005 06:22
od John
zamknout se má na první pokus a na 99% budeš mít špatný jeden motor centrálního zamykání. Když budeš šikovnej tak a rozebereš ten motor, vevnitř najdeš dva přepínací mikrospínače. Jeden z nich bude vadný a nebude přepínat, jde přes něj napájení motůrku . I ten spínač se dá rozebrat a vyčistit, nebo ho vyměň. Po opětovném složení bude vše OK.
Napsal: úte 28.06.2005 07:15
od Fikux
Mám stejný problém ... auto musim zamykat nadvakrát

už jsem prošel komplet kabeláž a nic jsem nenašel, tak to bude nejspíš taky v tom motorku. Je nějaký způsob jak bych mohl zjistit který z motorků má ten špatný mikrospínač? Dá se to nějak oměřit?
Napsal: úte 28.06.2005 07:58
od Zave
me to nekdy taky udela, ale jen kdyz jdu na doublelock... kdyz normalne klickem to zamcu tak je to ok a kdyz to porad zamykam na DO a to zamyka klasicky tak je to ok... radeji do toho nevrtam, ale nejaky motorky doma nastesti mam

Napsal: úte 28.06.2005 12:32
od Risa525
Mne maka central uplne stejne jako ,,zejvovi"!!!Tatik mi rekl ze si nepamatuje ze by sel nekdy jinak,tak nevim...

...rozhodne se v tom vrtat nebudu.Zamyka to tak co

Napsal: úte 28.06.2005 13:47
od Pavel_520
Jo a ještě když byla venku teplota kolem nuly, tak se mě stávalo, že se central zamykal sám od sebe.
Jak má správně fungovat to nouzové odemykání, když je auto bez proudu? Názory se dost různí. Má to někdo vyzkoušené?
Napsal: úte 28.06.2005 14:24
od Jason
presne jak to popisuje John. Je spatnej jeden motor. kdyz zamykas tak se "pohnou" vsechny motorky a tim padem prepnou mikrovypinace do polohy "ZAMKNUTO" ale kdyz to jeden neudela tak je porad mikrospinac v poloze "ODEMKNUTO" takze "vysle" povel odemknout do RJ a tim padem se odemknou vsechny zamky.
Nejlepsi je prosijit vsechny motorky jestli funguji (uvidis to jestli se na prvni zamknuti zamkne nebo ne). Ja jsem tohle mel s motorkem v kufru
Napsal: úte 28.06.2005 14:26
od Jason
Pavel_520 píše:Jo a ještě když byla venku teplota kolem nuly, tak se mě stávalo, že se central zamykal sám od sebe.
Jak má správně fungovat to nouzové odemykání, když je auto bez proudu? Názory se dost různí. Má to někdo vyzkoušené?
S tim samovolnym zamykanim: ty mikrospinace jsou vlastne jenom takove ohle plisky - takze asi hraje roli teplotni roztaznost a naopak. Myslim ze kdyz se vycisti tak by melo bejt vsechno ok. Ja jsem rozebral a vycistil vsechny motorky a uzplne bez problemu
Napsal: úte 28.06.2005 14:37
od Fikux
Na jak dlouho to cca je vyházet a zkontrolovat všechny motorky? Případně to odzkoušení jestli to zamyká nebo ne jsi dělal, že sis nechal pootevřený dveře, namluvil jsi jim spínačem, že jsou zavřený a zkusil zamknout?

díky za info
Napsal: úte 28.06.2005 14:43
od Jason
No staci sundat tapecirunk a sledovat ty motorky jaky fungujou a jaky ne. Ja to mam na DO takze jsem si vlez ke kezadymu motorku a sledoval jsem jestli jde nebo ne. Tohle bylo rychle pak uz jenom ho rozebrat a vycistit.
Napsal: úte 28.06.2005 15:20
od Fikux
Hmm tak do toho se ještě zkusim pustit ... doufám, že sundání tapecírunku bude tak jednoduchý jako na e30

díky za info
Napsal: úte 28.06.2005 15:29
od Pavel_520
Fikux píše:Hmm tak do toho se ještě zkusim pustit ... doufám, že sundání tapecírunku bude tak jednoduchý jako na e30

díky za info
Jsou tam šrouby, u řidiče pod ovládáním zrcátek a pod záslepkou u kliky naproti pod záslepkou u kliky a místo ovladače zrcátek, vzadu pod popelníkama a u kliky. Jinak je to jen nacvakaný. Aspoň myslím, že to tak je

Napsal: úte 28.06.2005 15:49
od milo
vidim ze s centralem na e34 ma problemy kazdy

odemykani po zamykani mi zpusoboval nejdrive zamek levych zadnich dveri (nasledne se definitivne zasekl na double lock), par mesicu po tom mi blbla nadrz (stacilo promazat, dotahnout srouby a funguje) a nedavno kufr (momentalne resim) ...
Napsal: úte 28.06.2005 15:54
od Fikux
milo píše:vidim ze s centralem na e34 ma problemy kazdy

odemykani po zamykani mi zpusoboval nejdrive zamek levych zadnich dveri (nasledne se definitivne zasekl na double lock), par mesicu po tom mi blbla nadrz (stacilo promazat, dotahnout srouby a funguje) a nedavno kufr (momentalne resim) ...
Hmm koukám, že to nemusí být jen jedním zámkem

taky dobrá připomínka

Napsal: úte 28.06.2005 21:43
od BMWAK
já jsem slyšel jinou teorii prý to dělají kabely co jsou v kufru jak se otevíráním přelamují tka se po čase zlomí uplně a je dělá to takovoudle neplechu!!
Napsal: úte 28.06.2005 21:49
od Jason
ja jsem mel tenhle problem na E32 ale to je vlastne stejny jako na E34.
S tema kabelama v kufru, tam se nema co lamat - jsou na pevno (maj bejt na pevno

) takze by se to vubec nemelo hejbat. Ten motor je uchycenej na dva srouby takze se pohybuje jenom ten "pist" co taha ten zamek.