Stránka 1 z 1
Napsal: ned 03.07.2005 23:32
od Ondarsh
Nekdy,treba hned po startu mam otacky600,potom klidne 800 a treba i na uplne zahratej motor to drzi1100.Nevite cim by to mohlo byt??Dost me to sere a myslim,ze to je to co se podepisuje na me spotrebe.A ta je kuuuu...velika.Dik
Napsal: ned 03.07.2005 23:42
od matal
Kdyby otáčka kolísaly, tak je to Lambda sonda, jinak si zaje? na diagnostiku..
Napsal: pon 04.07.2005 09:09
od Ondarsh
A kde je ten ventil??Jeste jsem se v tom aute moc nehrabal,takze se moc nevyznam...Nekdo mi jeste rikal,ze by to mohlo byt rozhozeny snimac polohy skrtici klapky.Co ty na to??
Napsal: sob 09.07.2005 23:56
od Hitman
jo neco podobneho jsem resil u e34 vymena "valecku" pomohla
Napsal: ned 25.03.2007 09:01
od zyx66
Srdecne Vas zdravim. Mam otazku, dufam ze mi budete vediet poradit. Mam E39 520i a neviem ci je to v poriadku alebo nie, ale ci uz na volnobeh ked dupnem na plyn a pustim, alebo aj za jazdy ked tocim napr. na 5000 otacok a idem preradit na vyssi stupen, mi otacky, ked nie je motor pod plynom klesaju relativne pomaly. Napr. ked na volnobeh zatocim 5000 a pustim plyn, tak autu trva asi 4 sekundy (relativne dlho oproti napr. octavii 1.6 ktoru som nedavno jazdil) kym otacky klesnu na volnobezne (700ot. / min). Je to problem? Dakujem za odpovede.
zyx66
Napsal: pon 26.03.2007 13:27
od zyx66
hosi, neviete mi odpovedat na tu otazku vyssie prosim, ak niekto viete, prosim vas napiste. dik
Napsal: pon 26.03.2007 14:03
od magic
kdz6 jste u těch otáček, nevím jeslti je to normální, mám E34 525i 24v a když nastartuji tak otáčky padnout za tak 5sec tam kam mají cca 600 při studenem motoru to je OK, jak mile se auto pohne a vyřadím, tak sou tak 1200-1300 až zastavím aby se kola nehla tak sou zase kolek 600. Prostě když se kola pohnou tak volnoběžné otáčky vylítnout. Je to tak OK
Napsal: pon 26.03.2007 15:36
od kubik
Měl jsem stejný problém s těma otáčkama, motor si dělal co chtěl... Jednou držel volnoběh, pak byl těsně před chcípnutím, nebo volnoběžné otáčky byly oklo 1500...

Tady jsem se dočetl o tom volnoběžným ventilu a řekl jsem si, že se na to mrknu a ejhle... Ventil byl v poho, ale hadice která šla z ventilu do sacích svodů byla tak na délku 1cm prasknutá, tak jsem ji na zkoušku stáhnul izol. páskou a bylo vše OK!

Moje rada... Zkontroluj si ten ventil a všechny hadice k němu přilehlé... Zatím čus.
Napsal: pon 26.03.2007 19:56
od fix
zyx66 píše:Srdecne Vas zdravim. Mam otazku, dufam ze mi budete vediet poradit. Mam E39 520i a neviem ci je to v poriadku alebo nie, ale ci uz na volnobeh ked dupnem na plyn a pustim, alebo aj za jazdy ked tocim napr. na 5000 otacok a idem preradit na vyssi stupen, mi otacky, ked nie je motor pod plynom klesaju relativne pomaly. Napr. ked na volnobeh zatocim 5000 a pustim plyn, tak autu trva asi 4 sekundy (relativne dlho oproti napr. octavii 1.6 ktoru som nedavno jazdil) kym otacky klesnu na volnobezne (700ot. / min). Je to problem? Dakujem za odpovede.zyx66
mam dojem ze takto to funguje bezne u 328/528 a je to kvuli spotrebe, probiralo se to tu kdysi, u 520i jsem si toho zatim nevsiml (ale muzu zkusit

)